Moet hij weten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Frenkie de Jong, wat een raspaard. Alles is mooi aan die gozer. En ik ben nog wel stabiel geaard.²
Jeetjequote:Op vrijdag 12 april 2019 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Frenkie de Jong, wat een raspaard. Alles is mooi aan die gozer. En ik ben nog wel stabiel geaard.²
quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
En of we dat hebben geweten. Moet je toch eens voorstellen als hij in Oranje zou spelen met Ziyech en Nouri (in een parallel universum). MAN MAN MAN.quote:
Nouri kon er niet zoveel vanquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En of we dat hebben geweten. Moet je toch eens voorstellen als hij in Oranje zou spelen met Ziyech en Nouri (in een parallel universum). MAN MAN MAN.²
Nouri is trouwens gezegend met een lijdenswegquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En of we dat hebben geweten. Moet je toch eens voorstellen als hij in Oranje zou spelen met Ziyech en Nouri (in een parallel universum). MAN MAN MAN.²
Nouri enquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ligt ie niet wakker vanquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nouri is trouwens gezegend met een lijdensweg²
Ronaldo zag dat het goed zat. We keep in touch.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nouri is trouwens gezegend met een lijdensweg²
Bewaar dit soort grappen voor de nieuwjaarsconferentie bij je ouders. Je mag wel enige kwaliteitseisen stellen aan je "grappen".quote:
Ik maak geen grap, ik meen hetquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bewaar dit soort grappen voor de nieuwjaarsconferentie bij je ouders. Je mag wel enige kwaliteitseisen stellen aan je "grappen".
Neem nog een glas water.²
quote:
Hekserij ditquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ronaldo zag dat het goed zat. We keep in touch.
Jij vond Nouri een slechte voetballer? Iedereen die hem heeft zien spelen of met hem heeft gespeeld vond hem super.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:44 schreef Caland het volgende:
Moet nog steeds lachen om Ronaldo die dacht dat Nouri een enkelbandje gescheurd had
Die kent die hele gozer niet johquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:44 schreef Caland het volgende:
Moet nog steeds lachen om Ronaldo die dacht dat Nouri een enkelbandje gescheurd had
We noemen iedereen die een beetje kan ballen de nieuwe Messi of Ronaldo, die jongen was gewoon niet zo bijzonder verderquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij vond Nouri een slechte voetballer? Iedereen die hem heeft zien spelen of met hem heeft gespeeld vond hem super.²
Lekker geld verdienen toch ja tochquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Henk Spaan ook niet met dat flutboekje
Hij was een betere speler dan de Jong in de jeugd. Dus waar baseer je je op?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We noemen iedereen die een beetje kan ballen de nieuwe Messi of Ronaldo, die jongen was gewoon niet zo bijzonder verder
Een stuk of 20 keer jaquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:48 schreef MC-Morgan het volgende:
Liep Gert nou een paar keer tegen die paal aan?
Als ik al geen hersenbeschadiging had, heb ik het nu wel.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:48 schreef MC-Morgan het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:49 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Als ik al geen hersenbeschadiging had, heb ik het nu wel.
De user @Gert ?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:48 schreef MC-Morgan het volgende:
Hij was op zijn 21e nog steeds niet doorgebroken johquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij was een betere speler dan de Jong in de jeugd. Dus waar baseer je je op?²
Dat zegt helemaal niets Hansquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij was een betere speler dan de Jong in de jeugd. Dus waar baseer je je op?²
Ze hebben er alleen niet zoveel aanquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
Als NAC hier een punt uit haalt mogen ze Van Leer wel even een cheque geven.
Gert kan er niet zoveel van als keeper.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:48 schreef MC-Morgan het volgende:
Hij was teveel en voetballer en eigenlijk zat Ziyech (een grote aankoop) hem in de weg.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij was op zijn 21e nog steeds niet doorgebroken joh
Hans?quote:
Wat een onzin joh.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Henderson en Milner staan ook boven de wet
Liverpool![]()
![]()
Prima UI. Waar is dat van?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Henderson en Milner staan ook boven de wet
Liverpool![]()
![]()
Ze horen niet in de selectie daar en ze blijven maar overleven .quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een onzin joh.
Worden ook gewoon gerouleerd.
Ze hebben dan ook vaak genoeg hun waarde gehad.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze horen niet in de selectie daar en ze blijven maar overleven .
Dan sta je bij mij boven de wet daar.
Ze doen mij denken aan Veltman en Schone bij Ajax . Eigenlijk weet je wel dat ze tekortkomen maar toch blijven ze er altijd bijzitten .quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook vaak genoeg hun waarde gehad.
Vooral Milner is wel echt een Klopp speler.
Gek is dat he. Die Schöne is op zich wel een leuke speler. Maar zijn handelingssnelheid man.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze doen mij denken aan Veltman en Schone bij Ajax . Eigenlijk weet je wel dat ze tekortkomen maar toch blijven ze er altijd bijzitten .
Schöne kan je ook niet ontkennen dat hij vaak genoeg zijn waarde heeft gehadquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze doen mij denken aan Veltman en Schone bij Ajax . Eigenlijk weet je wel dat ze tekortkomen maar toch blijven ze er altijd bijzitten .
Buitenlander met de meeste duels in Ajax 1quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gek is dat he. Die Schone is op zich wel een leuke speler. Maar zijn handelingssnelheid man.²
Hey een soortgelijke post komt hier elke week voorbij haha wat origineelquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Ik ga je echt nog een keer een klap voor je muil geven" - Jan Boskamp, elke uitzending.
Ja met vrije trappen . Maar nu moeten ze hem gewoon afvoeren (wat ze niet doen)quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne kan je ook niet ontkennen dat hij vaak genoeg zijn waarde heeft gehad
Goede speler. Zelfs een mooie speler. Maar zijn handelingssnelheid man. Vooral in grote (Europese) wedstrijden is hij een dissonant bij Ajax.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Buitenlander met de meeste duels in Ajax 1
Niet Litmanen of een Olsen maar Lasse fucking Schone²
'We hebben een app' Wilfred iedere uitzendingquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Ik ga je echt nog een keer een klap voor je muil geven" - Jan Boskamp, elke uitzending.
Wie?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:58 schreef JanCees het volgende:
Ik ga zo denk ik tosti maken @:JR-Style-94
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |