de rest doen ze goedquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
Ze kunnen niet scoren
Ze kunnen niet verdedigen
Ze kunnen geen druk zetten
Kortom ze kunnen er geen klote van. Dankje Moniz!
Een trainer is belangrijk, maar uiteindelijk zijn het de spelers.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is dat trainersvak nou echt zo moeilijk? Ik heb het idee dat ze alleen maar met idioten op de proppen komen.
Waar dan?quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:01 schreef GGMM het volgende:
@:Paul staat op de Telegraaf.
Gefeliciteerd Paul!
Vitesse is de enige wedstrijd waar ik mij als Ajax-fan geen zorgen over maak. En die pot tegen Excelsior dan.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Winnen ze wel idd. Misschien kunnen Groningen, Vitesse en Utrecht iets doen.
De Graafschap ook niet joh.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:02 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vitesse is de enige wedstrijd waar ik mij als Ajax-fan geen zorgen over maak. En die pot tegen Excelsior dan.
Wat een waardeloos artikel is dit zeg. Do-re-mi-fa-sol alweer een kutkrant vol.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ugkeer-johan-derksen
Ik word zo moe van Moniz. Een leuk seizoentje gehad bij Salzburg en hij waant zich de professor.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze man is nog eigenwijzer dan Guardiola en Haggie bij elkaar
Ik zei al dat het een Telegraaf-artikel was ja.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat een waardeloos artikel is dit zeg. Do-re-mi-fa-sol alweer een kutkrant vol.
Wiel Coerver videobandjes zo vaak laten zien dat je er spontaan van moet kotsen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word zo moe van Moniz. Een leuk seizoentje gehad bij Salzburg en hij waant zich de professor.
Ahja, inderdaad. De boot in gaan tegen Utrecht zoals twee jaar geleden zou wel dramatisch zijn.quote:
Als Excelsior degradeert, kan hij altijd nog de vermoorde onschuld spelen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wiel Coerver videobandjes zo vaak laten zien dat je er spontaan van moet kotsen.
Dan gaat die het ontslag eisen van alles en iedereen die bij de club werkt want hij kan niet volgens zijn visie werken . Dus die is over anderhalve maand ook weer weg.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Excelsior degradeert, kan hij altijd nog de vermoorde onschuld spelen.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:01 schreef GGMM het volgende:
@:Paul staat op de Telegraaf.
Gefeliciteerd Paul!
Natuurlijk niet bij Excelsior. Hopelijk wint Ajax wel even met 4 of 5-0 om die man even op zijn plek te zetten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan gaat die het ontslag eisen van alles en iedereen die bij de club werkt want hij kan niet volgens zijn visie werken . Dus die is over anderhalve maand ook weer weg.
En anders geven ze gewoon de Robin van Persie tribune de schuld.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan gaat die het ontslag eisen van alles en iedereen die bij de club werkt want hij kan niet volgens zijn visie werken . Dus die is over anderhalve maand ook weer weg.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:02 schreef GGMM het volgende:
De Telegraaf omschrijft @:Paul als wat minder nuchter.
3-0 bij de rust en dan hoeven we de 2de helft niet meer te kijkenquote:Op vrijdag 12 april 2019 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Natuurlijk niet bij Excelsior. Hopelijk wint Ajax wel even met 4 of 5-0 om die man even op zijn plek te zetten.
Of Luke Waltonquote:Op vrijdag 12 april 2019 22:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En anders geven ze gewoon de Robin van Persie tribune de schuld.
Maar de Eretribune dan?quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
3-0 bij de rust en dan hoeven we de 2de helft niet meer te kijken
quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk zakt die stakker er lekker in met die aidsclub .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |