Ja dat vind ik ook zo raar aan die verbouwing. Wordt dus een hypermoderne installatie neergezet en werken alleen maar professionals maar blijkbaar is het dan nog niet mogelijk om weer zelfde bier te maken.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar goed je kunt spontane gisting echt niet nabootsen, nog niet in ieder geval.
Dat is zo finnicky nog er is echt niemand die dat ook maar enigszins kan
Ze kunnen niet eens de dakpannen of dwarsbalken in het dak vervangen zonder de smaak van het bier te veranderen
Er zijn zo idioot veel variabelen bij zoiets, dat kun je gewoon niet helemaal in kaart brengen en controlerenquote:Op donderdag 11 april 2019 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook zo raar aan die verbouwing. Wordt dus een hypermoderne installatie neergezet en werken alleen maar professionals maar blijkbaar is het dan nog niet mogelijk om weer zelfde bier te maken.
Maar zo giststammen kruisen om goede eigenschappen van 2 soorten te combineren, dat zou toch moeten kunnen?quote:Op donderdag 11 april 2019 13:03 schreef Saind het volgende:
of nouja zal wel kunnen maar is niet realistisch
Ja vast maar dat heeft niets met lambiek te makenquote:Op donderdag 11 april 2019 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar zo giststammen kruisen om goede eigenschappen van 2 soorten te combineren, dat zou toch moeten kunnen?
Ik was ook lang niet zo enthousiast als de meesten hier.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:14 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het allemaal leuk en aardig dat Ajax, maar ik word nu ook wel een beetje moe van dat overgeromantiseerde gedoe van elke tackle, actie of schot.
Ja, Ajax speelt goed, we snappen het.
Eens.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
Vooral die verheerlijking van Ekkelenkamp zijn overtreding is ontzettend zielig.
Ditquote:Op donderdag 11 april 2019 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
Vooral die verheerlijking van Ekkelenkamp zijn overtreding is ontzettend zielig.
Precies dat, ja.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat is echt een beetje het niveau van PSV supporters
Fijn dat je weer eens onaardig bentquote:Op donderdag 11 april 2019 13:13 schreef GGMM het volgende:
Tjacka heeft weer kritiek op anderen. Voorspelbaar.
goede reactie.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:13 schreef GGMM het volgende:
Tjacka heeft weer kritiek op anderen. Voorspelbaar.
waar zat jequote:Op donderdag 11 april 2019 13:23 schreef Tjacka het volgende:
De sfeer was wel goed in het stadion. Dit is een beetje het niveau van Feyenoord supporters.
Ik sta altijd op Zuid 2. Ik ga niet zeggen waar. Want dikke kans dat je dan ineens achter mij staat.quote:
Toen we je tegenkwamen zat je gewoon op je gat op noordquote:Op donderdag 11 april 2019 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik sta altijd op Zuid 2. Ik ga niet zeggen waar. Want dikke kans dat je dan ineens achter mij staat.
Dat is al 5 jaar terug. Maar je hebt wel gelijk.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Toen we je tegenkwamen zat je gewoon op je gat op noord
maar okay
nou wij stonden gisteren op 404quote:Op donderdag 11 april 2019 13:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is al 5 jaar terug. Maar je hebt wel gelijk.
Met wie was jequote:Op donderdag 11 april 2019 13:28 schreef Saind het volgende:
[..]
nou wij zaten gisteren op 404
was wel gezellig
knuffel gehad van een vreemde
moest ook steeds bier halen omdat ze niet geloofden dat ie 18 isquote:Op donderdag 11 april 2019 13:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kreeg hij overal kinderkorting?
Wel jammer dat ik geen vrienden met jullie kon worden op de bewuste dag. Nu moet ik met debielen als @skysherrif omgaan.quote:
Niets moet.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik geen vrienden met jullie kon worden op de bewuste dag. Nu moet ik met debielen als @:skysherrif omgaan.
En dan denk je dat je een paar klappen van Saind krijgt of wat?quote:Op donderdag 11 april 2019 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik sta altijd op Zuid 2. Ik ga niet zeggen waar. Want dikke kans dat je dan ineens achter mij staat.
tr meegepaktquote:Op donderdag 11 april 2019 13:46 schreef RensAjacied het volgende:
Goedemiddag stelletje teringlijers
Je weet dat @Klummie een ban heeft en je mentions niet kan lezen?quote:Op donderdag 11 april 2019 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed bezig. Wat een debiele binnenkomer
Hopelijk zijn de mods aanwezig.
@:klummie
Oh, hij was mijn favoriete mod.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je weet dat @:Klummie een ban heeft en je mentions niet kan lezen?
Het is een act die helaas nog niet helemaal aanslaat.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je weet dat @:Klummie een ban heeft en je mentions niet kan lezen?
Minder aan het wordenquote:Op donderdag 11 april 2019 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens
wat vinden we van donnie
Wel prima plaatjes op zn nieuwe album. Het is weer eens wat anders dan opgefokte marokaan op pep wat beetje de standaard lijkt te worden.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Minder aan het worden
die toto reclame enzo is beetje over de top
Niet mijn muziek maar vind het wel een leuk joch.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens
wat vinden we van donnie
aflevering dat hij een febo's gaat testen blijft genieten.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens
wat vinden we van donnie
Bami schijven was ook leukquote:Op donderdag 11 april 2019 14:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
aflevering dat hij een febo's gaat testen blijft genieten.
zijn eerste EP was wel de beste denk ik. Maar leuk voor de jongen dat hij het commercieel goed doet.quote:
denk ik nietquote:Op donderdag 11 april 2019 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:jancees zou dat ook leuk vinden
Bami is ook echt een snack die prima vegetarisch kan.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:28 schreef Saind het volgende:
Echte connaisseurs gaan toch voor de OG van Febo
of die vegetarische
waar staat OG voor?quote:Op donderdag 11 april 2019 14:28 schreef Saind het volgende:
of die vegetarische
Totaal onnodig dit. Pisvinger.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat is echt een beetje het niveau van PSV supporters
OG Locquote:Op donderdag 11 april 2019 14:28 schreef Saind het volgende:
of die vegetarische
@GGMM en ik moesten glimlachen.quote:Op donderdag 11 april 2019 07:05 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Die gaat het nog ver schoppen
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op donderdag 11 april 2019 15:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:GGMM en ik moesten glimlachen.
Wellicht kun je het eerst pitchen in de VBL SC.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:17 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb een briljant idee voor een functie op fok! Waar moet ik zijn?
Heb jij deze foto gemaakt? Of komt deze uit een blad oid?quote:
Voor aap gezetquote:Op donderdag 11 april 2019 15:46 schreef GGMM het volgende:
Ik had @:caland voor aap gezet in een SHO-topic.
Om mij terug te pakken maakt hij nu exact hetzelfde grapje over mij.
Had ik meer creativiteit van hem verwacht? Ja.
Influencersquote:Op donderdag 11 april 2019 15:25 schreef KingRoland het volgende:
@:rensajacied @:lenny_leonard erg interessant https://techcrunch.com/2019/04/03/ruhnn-ipo/amp/
leefde bij mij zelfs niet toen Ajax erin speelde, is toch wel mosterd na de CL maaltijdquote:Op donderdag 11 april 2019 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
Gaan jullie vanavond Arsenal-Napoli kijken? Ik moet zeggen dat ondanks dit best mooie affiche die hele EL bij mij vrij weinig leeft.
Oh toen heb ik er echt wel van genoten, ook mooie potjes tegen prima clubs. (de finale was wel heel kut)quote:Op donderdag 11 april 2019 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
leefde bij mij zelfs niet toen Ajax erin speelde, is toch wel mosterd na de CL maaltijd
ja die was superkut Ten Hag > Boszquote:Op donderdag 11 april 2019 15:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh toen heb ik er echt wel van genoten, ook mooie potjes tegen prima clubs. (de finale was wel heel kut)
Nee.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
Gaan jullie vanavond Arsenal-Napoli kijken? Ik moet zeggen dat ondanks dit best mooie affiche die hele EL bij mij vrij weinig leeft.
Ik overweeg nu mijn Mathieu van der Poel dekbedovertrek te vervangen.quote:Op donderdag 11 april 2019 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet te erg teleurgesteld bent maar HIJ heeft alweer niet gewonnen.
Een kopgroepje blijkbaar de kans gegeven om ook eens te winnen. Sympathiek.quote:Op donderdag 11 april 2019 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoezo heeft hij niet gewonnen? Had hij iets beters te doen ofzo?
Nee, mij ook niet. En ik denk dat dat straks nog erger zal worden met die derde Europacup erbij.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
er is sowieso teveel voetbal op tvquote:Op donderdag 11 april 2019 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, mij ook niet. En ik denk dat dat straks nog erger zal worden met die derde Europacup erbij.
eens met @Saindquote:Op donderdag 11 april 2019 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:jancees zou dat ook leuk vinden
Nee want dan gaan jullie met het idee aan de haal en dat laat ik mij niet gebeurenquote:Op donderdag 11 april 2019 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht kun je het eerst pitchen in de VBL SC.
Tuurlijk. Jij zult je act ook in leven moeten houden hè.quote:
Jammer dat je zo weinig vertrouwen in ons hebt.quote:Op donderdag 11 april 2019 17:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee want dan gaan jullie met het idee aan de haal en dat laat ik mij niet gebeuren
Ik ben niet dom
Volgend jaar in andere tijden sport.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:45 schreef Caland het volgende:
Straks in het sportjournaal
WIE IS JURGEN EKKELENKAMP
De man die een overtreding durfde te maken tegen de grote Ronaldoquote:Op donderdag 11 april 2019 18:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgend jaar in andere tijden sport.
Rare en vermoeiende hype is dit aan het worden.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:45 schreef Caland het volgende:
Straks in het sportjournaal
WIE IS JURGEN EKKELENKAMP
Alleen al voor dat mag ie zijn poot brekenquote:Op donderdag 11 april 2019 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
De man die een overtreding durfde te maken tegen de grote Ronaldo
Rustaaag.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen al voor dat mag ie zijn poot breken
quote:
Hoi Tjakquote:
Goed. Net alle flessen weer uitgekookt. Topklusje.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima. Slinger net netflix aan. Met u?
Lekker bezig. Blij dat die tijd voorbij is.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed. Net alle flessen weer uitgekookt. Topklusje.
Snap ik.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker bezig. Blij dat die tijd voorbij is.
Dit boeit niemand.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:51 schreef Caland het volgende:
Moest vandaag aanhoren hoe leuk het in de arena was. Letterlijk iedereen (inclusief voetbalhaters) is gegaan omdat de uefa last minute blijkbaar honderden kaarten heeft geretourneerd
Je zou voorzichtig kunnen stellen dat het niet zo’n leuke dag was
Dit is een wel heel kille reactie op de serieuze pijn en verdriet in het leven van Caland.quote:
Wel lekker dat ze gratis kunnen gaan toch. Blijven Joden.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:51 schreef Caland het volgende:
Moest vandaag aanhoren hoe leuk het in de arena was. Letterlijk iedereen (inclusief voetbalhaters) is gegaan omdat de uefa last minute blijkbaar honderden kaarten heeft geretourneerd
Dagjesvolk moesten eens weten hoe tof VVV uit isquote:Op donderdag 11 april 2019 20:51 schreef Caland het volgende:
Ja echte salonjoden. Die zijn het ergst.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel lekker dat ze gratis kunnen gaan toch. Blijven Joden.
Ik heb m’n mond maar dichtgehouden.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dagjesvolk moesten eens weten hoe tof VVV uit is
Kiezen tussen watervallen bij de Arena of rennen door een steeg. Ik had het wel geweten.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dagjesvolk moesten eens weten hoe tof VVV uit is
Caland is sowieso een godquote:Op donderdag 11 april 2019 21:02 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland is geen mietje. Die gaat het gewoon allemaal nog een keertje dunnetjes overdoen
Stand your ground godquote:Op donderdag 11 april 2019 21:02 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland is geen mietje. Die gaat het gewoon allemaal nog een keertje dunnetjes overdoen
Ach. Laten we zeggen dat ik zo’n 70 uitwedstrijden ben geweest en 2 keer tikken gehad terwijl ik niet in een uitvak zit.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Toch mooi om de serieuze frustraties te zien over onopgemerkt ongeneeslijke zieke personen in het Wie Gaan Er Dood In..-topic.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Is dat niet kenkerduur???quote:Op donderdag 11 april 2019 21:12 schreef Saind het volgende:
Ik heb eten besteld op deliveroo en volgens mij staat het koud te worden want er staat al 15 minuten dat ze een bezorger zoeken
Ga iemand aanklagen
ik had vandaag ramen gegeten @Tarado goed spul dat aziatisch voedsel. lekker pittige ramenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:12 schreef Saind het volgende:
Ik heb eten besteld op deliveroo en volgens mij staat het koud te worden want er staat al 15 minuten dat ze een bezorger zoeken
Ga iemand aanklagen
meestal marokkanen en turkenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar de kwaliteit van de bezorgers laat duidelijk te wensen over.
Een betere UI nemen ookquote:Op donderdag 11 april 2019 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar de kwaliteit van de bezorgers laat duidelijk te wensen over.
Vooral fastfood zit bij thuisbezorgdquote:Op donderdag 11 april 2019 21:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft elk bedrijf wel thuisbezorgd toch
Geen idee, ik bestel bijna nooit meer via die appsquote:Op donderdag 11 april 2019 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral fastfood zit bij thuisbezorgd
Hier zitten vooral restaurants bij deliveroo
Weet niet hoe dat is in andere steden
in amsterdam hetzelfdequote:Op donderdag 11 april 2019 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Tja, Papendrecht hier. Dus het zal je niet verbazen dat ik niet over deliveroo mee kan praten.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Domino’s. Wtfquote:Op donderdag 11 april 2019 21:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, ik bestel bijna nooit meer via die apps
Alleen soms Domino's (ook duur)
Ben ook een proleetquote:Op donderdag 11 april 2019 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Domino’s. Wtf
Dat is proletenvoedsel dat @:onlogisch zijn kind voorschotelt
quote:Op donderdag 11 april 2019 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Domino’s. Wtf
Hier restaurants en kut fastfood. Dus Taco Bell en KFC enzoquote:Op donderdag 11 april 2019 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
New York Pizza > Domino'squote:Op donderdag 11 april 2019 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Domino’s. Wtf
New York neem ik alleen als ik goeie kortingscodes kan fixen #skereleefquote:Op donderdag 11 april 2019 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
New York Pizza > Domino's
Bestellen bij Domino's
quote:Op donderdag 11 april 2019 21:18 schreef Caland het volgende:
Ik snap oprecht niet dat er mensen zijn die bij domino’s of ny bestellen
Letterlijk elke ranzige turk heeft betere pizza
Tokkie.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
New York neem ik alleen als ik goeie kortingscodes kan fixen #skereleef
Lachmacun altijd met extra sambalquote:Op donderdag 11 april 2019 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Turkse pizza met sambal/alles erop alleen geen tomaat @:caland @:jr-style-93
Nee.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb jij ooit een turkse pizza gegeten?
sambalgenotquote:Op donderdag 11 april 2019 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lachmacun altijd met extra sambal
Ik kende lahmacun al op de basisschool geloof ikquote:Op donderdag 11 april 2019 21:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
422 kent stappenleef nog niet echt he, hoe moet hij weten wat een Turk verkoopt
Toen waren ze wel goedkoper geloof ikquote:Op donderdag 11 april 2019 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kende lahmacun al op de basisschool geloof ik
Uber eats is het beste ooit.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
In Turijn knalt CR7 er wel 3 inquote:Op donderdag 11 april 2019 21:27 schreef KingRoland het volgende:
Als Ekkelenkamp Ronaldo niet had getrokken dan zou het makkelijk 1-2 worden
tering wat een baasje
Nee gebruikte ik in Australië. Zullen ze vast over 5 jaar ook hier in Overijssel hebben.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben ze dat ook al in Friesland joh
We zullen het zien DPquote:Op donderdag 11 april 2019 21:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Turijn knalt CR7 er wel 3 in
Dan ben je niet zo slimquote:Op donderdag 11 april 2019 21:28 schreef KingRoland het volgende:
ik moet steeds denken welke plek in Nederland Overijssel is
pff moet steeds denken aan flevoland
de bal is rondquote:Op donderdag 11 april 2019 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax gaat zwaar geraped worden door CR7
Maar echt zwaar anaal
Dat zullen we nog wel zienquote:Op donderdag 11 april 2019 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax gaat zwaar geraped worden door CR7
Maar echt zwaar anaal
Enschede gok ikquote:Op donderdag 11 april 2019 21:31 schreef Caland het volgende:
Wat is eigenlijk de hoofdstad van Overijssel
Emmen ofzo?
Frieslandquote:Op donderdag 11 april 2019 21:31 schreef Caland het volgende:
Emmen ofzo?
Zierikzeequote:Op donderdag 11 april 2019 21:31 schreef Caland het volgende:
Emmen ofzo?
quote:
twitter:DeccaNL twitterde op donderdag 11-04-2019 om 10:00:11Die Michiel Kramer is dus gewoon écht niet goed hè? https://t.co/mhs4BhmCDR reageer retweet
...quote:Op donderdag 11 april 2019 21:58 schreef Caland het volgende:
twitter:DeccaNL twitterde op donderdag 11-04-2019 om 10:00:11Die Michiel Kramer is dus gewoon écht niet goed hè? https://t.co/mhs4BhmCDR reageer retweet
Tja...quote:Op donderdag 11 april 2019 21:58 schreef Caland het volgende:
Wat een godquote:Op donderdag 11 april 2019 21:58 schreef Caland het volgende:
Ed heeft iets met cd'squote:Op donderdag 11 april 2019 22:02 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Hier nog een heel goed idee om jullie huis te versieren met Pasen (Vooral @:Onlogisch zal dit wel mooi vinden)
[ afbeelding ]
en met paaseitjesquote:
Verrassend.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:58 schreef Caland het volgende:
En hij denkt dat Holleeder door een bomaanslag sterft, ik kan me niet herinneren dat zoiets hier ooit voorgekomen is in de gevangenis.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
@:Onlogisch schrijft Max van Wezel in plaats van Max van Weezel.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
@GGMMquote:Op donderdag 11 april 2019 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Bizar dom die onlogischquote:Op donderdag 11 april 2019 22:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En hij denkt dat Holleeder door een bomaanslag sterft, ik kan me niet herinneren dat zoiets hier ooit voorgekomen is in de gevangenis.
@napoleonfourquote:Op donderdag 11 april 2019 22:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En hij denkt dat Holleeder door een bomaanslag sterft, ik kan me niet herinneren dat zoiets hier ooit voorgekomen is in de gevangenis.
Mokerdomquote:Op donderdag 11 april 2019 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij net een paar kapsalons naar binnen had gepropt, dan ben je niet helemaal scherp lijkt me.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:17 schreef Caland het volgende:
Trekken we nu de intelligentie van @:onlogisch in twijfel?
Als ik spelfouten maak, zijn dat gecoördineerde spelfouten.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Er was ook iemand die schreef dit:
[ afbeelding ]
Dramatiesquote:Op donderdag 11 april 2019 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik spelfouten maak, zijn dat gecoördineerde spelfouten.
Slaap lekker maat!quote:
Slaap ze maat.quote:
Klopt. Bewust.quote:
Dramatiesquote:Op donderdag 11 april 2019 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik spelfouten maak, zijn dat gecoördineerde spelfouten.
Stop de persenquote:Op donderdag 11 april 2019 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Niet achter alles zit een reden.quote:
Ahaquote:Op donderdag 11 april 2019 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet achter alles zit een reden.
Sorry Stijn, maar dit vind ik een raar, slap excuus.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet achter alles zit een reden.
Goed dat je me gelooft. Ik ben goudeerlijk in dezen.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry Stijn, maar dit vind ik een raar, slap excuus.
Maar als jij zegt dat het bewust was, en zonder reden, en je zweert daarbij dan geloof ik je.
Oke.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goed dat je me gelooft. Ik ben goudeerlijk in dezen.
Ligt er nog iets op je tong?quote:
Nee, is serieus.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
is dit een serieuze oké of ruik ik hier sarcasme
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam deze zojuist tegen, moest lachen.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2019 22:27:43 ]
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:29 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan toch godverdomme niet.
@:GGMM
@:onlogisch
Viesdikquote:Op donderdag 11 april 2019 22:29 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Walvisquote:Op donderdag 11 april 2019 22:29 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Een echte Bertha uit de polder.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:29 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik laat mensen graag in hun waarde Elanquote:Op donderdag 11 april 2019 22:29 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Hee een goede post van Elan.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:29 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent een geweldig persoonquote:Op donderdag 11 april 2019 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat mensen graag in hun waarde Elan
Bij Tjack moet je sowieso kotsen.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:01 schreef Charlotte3 het volgende:
Teiltje, om te kotsen wat een geslijm!!!![]()
minster van gezondheid in belgie.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:29 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Dank voor het meewerkenquote:Op donderdag 11 april 2019 17:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jij zult je act ook in leven moeten houden hè.
Er is maar 1 echte Danny, en dat is niet @Dannyquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jongens, @:Danny is jarig schijnt. Feliciteren we hem allemaal even?
Balen maat. Maar is het dan niet tijd voor een eigen beestje?quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ook het weekend dat 'mijn' katten weer weg gaan.
@:knutdeijsbeer
@:saind
@:ggmm
Mwah. Die beesten zijn best druk en blijkbaar was mijn huis niet echt kat-proof. Slopen elke week wel een paar dingen. Vooral als ze elkaar aan het opnaaien zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Balen maat. Maar is het dan niet tijd voor een eigen beestje?
De kat was gisteren ziek maar vandaag weer in topvorm.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah. Die beesten zijn best druk en blijkbaar was mijn huis niet echt kat-proof. Slopen elke week wel een paar dingen. Vooral als ze elkaar aan het opnaaien zijn.
En al die haren in huis.
Hoe is het met jouw kat en toekomstige hond?
Geen idee, staan random flessen in.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van welke brouwer is dat kratje.
Onze poes mag zeer zeker niet in de biervoorraad komen
Oke, spannend.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De kat was gisteren ziek maar vandaag weer in topvorm.
De hond is vooral spannend man er is bij de fokker nu een hond uit Japan en die moet de vrouwtjes bezwangeren zeg maar. Maar dat kan een dag of een half jaar duren voordat die er klaar voor zijn. En we willen een reu dus die moet er dan ook net tussen zitten![]()
Vooral afwachten dus.
Sterkte maat.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ook het weekend dat 'mijn' katten weer weg gaan.
@:knutdeijsbeer
@:saind
@:ggmm
Gefeliciteerd.quote:
Zeker.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke, spannend.
Houd ons op de hoogte he.
Ik gebruik geen socials, alleen LinkedIn. Of krijgt hij dat ook?quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker.
Hij krijgt tegen die tijd ook z'n eigen socials natuurlijk zodat mensen die willen alle foto's in hun feed ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |