Hoi Tjakquote:
Goed. Net alle flessen weer uitgekookt. Topklusje.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima. Slinger net netflix aan. Met u?
Lekker bezig. Blij dat die tijd voorbij is.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed. Net alle flessen weer uitgekookt. Topklusje.
Snap ik.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker bezig. Blij dat die tijd voorbij is.
Dit boeit niemand.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:51 schreef Caland het volgende:
Moest vandaag aanhoren hoe leuk het in de arena was. Letterlijk iedereen (inclusief voetbalhaters) is gegaan omdat de uefa last minute blijkbaar honderden kaarten heeft geretourneerd
Je zou voorzichtig kunnen stellen dat het niet zo’n leuke dag was
Dit is een wel heel kille reactie op de serieuze pijn en verdriet in het leven van Caland.quote:
Wel lekker dat ze gratis kunnen gaan toch. Blijven Joden.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:51 schreef Caland het volgende:
Moest vandaag aanhoren hoe leuk het in de arena was. Letterlijk iedereen (inclusief voetbalhaters) is gegaan omdat de uefa last minute blijkbaar honderden kaarten heeft geretourneerd
Dagjesvolk moesten eens weten hoe tof VVV uit isquote:Op donderdag 11 april 2019 20:51 schreef Caland het volgende:
Ja echte salonjoden. Die zijn het ergst.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel lekker dat ze gratis kunnen gaan toch. Blijven Joden.
Ik heb m’n mond maar dichtgehouden.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dagjesvolk moesten eens weten hoe tof VVV uit is
Kiezen tussen watervallen bij de Arena of rennen door een steeg. Ik had het wel geweten.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dagjesvolk moesten eens weten hoe tof VVV uit is
Caland is sowieso een godquote:Op donderdag 11 april 2019 21:02 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland is geen mietje. Die gaat het gewoon allemaal nog een keertje dunnetjes overdoen
Stand your ground godquote:Op donderdag 11 april 2019 21:02 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland is geen mietje. Die gaat het gewoon allemaal nog een keertje dunnetjes overdoen
Ach. Laten we zeggen dat ik zo’n 70 uitwedstrijden ben geweest en 2 keer tikken gehad terwijl ik niet in een uitvak zit.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Toch mooi om de serieuze frustraties te zien over onopgemerkt ongeneeslijke zieke personen in het Wie Gaan Er Dood In..-topic.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Is dat niet kenkerduur???quote:Op donderdag 11 april 2019 21:12 schreef Saind het volgende:
Ik heb eten besteld op deliveroo en volgens mij staat het koud te worden want er staat al 15 minuten dat ze een bezorger zoeken
Ga iemand aanklagen
ik had vandaag ramen gegeten @Tarado goed spul dat aziatisch voedsel. lekker pittige ramenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:12 schreef Saind het volgende:
Ik heb eten besteld op deliveroo en volgens mij staat het koud te worden want er staat al 15 minuten dat ze een bezorger zoeken
Ga iemand aanklagen
meestal marokkanen en turkenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar de kwaliteit van de bezorgers laat duidelijk te wensen over.
Een betere UI nemen ookquote:Op donderdag 11 april 2019 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar de kwaliteit van de bezorgers laat duidelijk te wensen over.
Vooral fastfood zit bij thuisbezorgdquote:Op donderdag 11 april 2019 21:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft elk bedrijf wel thuisbezorgd toch
Geen idee, ik bestel bijna nooit meer via die appsquote:Op donderdag 11 april 2019 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral fastfood zit bij thuisbezorgd
Hier zitten vooral restaurants bij deliveroo
Weet niet hoe dat is in andere steden
in amsterdam hetzelfdequote:Op donderdag 11 april 2019 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Tja, Papendrecht hier. Dus het zal je niet verbazen dat ik niet over deliveroo mee kan praten.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Domino’s. Wtfquote:Op donderdag 11 april 2019 21:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, ik bestel bijna nooit meer via die apps
Alleen soms Domino's (ook duur)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |