Ja dat vind ik ook zo raar aan die verbouwing. Wordt dus een hypermoderne installatie neergezet en werken alleen maar professionals maar blijkbaar is het dan nog niet mogelijk om weer zelfde bier te maken.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar goed je kunt spontane gisting echt niet nabootsen, nog niet in ieder geval.
Dat is zo finnicky nog er is echt niemand die dat ook maar enigszins kan
Ze kunnen niet eens de dakpannen of dwarsbalken in het dak vervangen zonder de smaak van het bier te veranderen
Er zijn zo idioot veel variabelen bij zoiets, dat kun je gewoon niet helemaal in kaart brengen en controlerenquote:Op donderdag 11 april 2019 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook zo raar aan die verbouwing. Wordt dus een hypermoderne installatie neergezet en werken alleen maar professionals maar blijkbaar is het dan nog niet mogelijk om weer zelfde bier te maken.
Maar zo giststammen kruisen om goede eigenschappen van 2 soorten te combineren, dat zou toch moeten kunnen?quote:Op donderdag 11 april 2019 13:03 schreef Saind het volgende:
of nouja zal wel kunnen maar is niet realistisch
Ja vast maar dat heeft niets met lambiek te makenquote:Op donderdag 11 april 2019 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar zo giststammen kruisen om goede eigenschappen van 2 soorten te combineren, dat zou toch moeten kunnen?
Ik was ook lang niet zo enthousiast als de meesten hier.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:14 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het allemaal leuk en aardig dat Ajax, maar ik word nu ook wel een beetje moe van dat overgeromantiseerde gedoe van elke tackle, actie of schot.
Ja, Ajax speelt goed, we snappen het.
Eens.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
Vooral die verheerlijking van Ekkelenkamp zijn overtreding is ontzettend zielig.
Ditquote:Op donderdag 11 april 2019 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
Vooral die verheerlijking van Ekkelenkamp zijn overtreding is ontzettend zielig.
Precies dat, ja.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat is echt een beetje het niveau van PSV supporters
Fijn dat je weer eens onaardig bentquote:Op donderdag 11 april 2019 13:13 schreef GGMM het volgende:
Tjacka heeft weer kritiek op anderen. Voorspelbaar.
goede reactie.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:13 schreef GGMM het volgende:
Tjacka heeft weer kritiek op anderen. Voorspelbaar.
waar zat jequote:Op donderdag 11 april 2019 13:23 schreef Tjacka het volgende:
De sfeer was wel goed in het stadion. Dit is een beetje het niveau van Feyenoord supporters.
Ik sta altijd op Zuid 2. Ik ga niet zeggen waar. Want dikke kans dat je dan ineens achter mij staat.quote:
Toen we je tegenkwamen zat je gewoon op je gat op noordquote:Op donderdag 11 april 2019 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik sta altijd op Zuid 2. Ik ga niet zeggen waar. Want dikke kans dat je dan ineens achter mij staat.
Dat is al 5 jaar terug. Maar je hebt wel gelijk.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Toen we je tegenkwamen zat je gewoon op je gat op noord
maar okay
nou wij stonden gisteren op 404quote:Op donderdag 11 april 2019 13:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is al 5 jaar terug. Maar je hebt wel gelijk.
Met wie was jequote:Op donderdag 11 april 2019 13:28 schreef Saind het volgende:
[..]
nou wij zaten gisteren op 404
was wel gezellig
knuffel gehad van een vreemde
moest ook steeds bier halen omdat ze niet geloofden dat ie 18 isquote:Op donderdag 11 april 2019 13:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kreeg hij overal kinderkorting?
Wel jammer dat ik geen vrienden met jullie kon worden op de bewuste dag. Nu moet ik met debielen als @skysherrif omgaan.quote:
Niets moet.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik geen vrienden met jullie kon worden op de bewuste dag. Nu moet ik met debielen als @:skysherrif omgaan.
En dan denk je dat je een paar klappen van Saind krijgt of wat?quote:Op donderdag 11 april 2019 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik sta altijd op Zuid 2. Ik ga niet zeggen waar. Want dikke kans dat je dan ineens achter mij staat.
tr meegepaktquote:Op donderdag 11 april 2019 13:46 schreef RensAjacied het volgende:
Goedemiddag stelletje teringlijers
Je weet dat @Klummie een ban heeft en je mentions niet kan lezen?quote:Op donderdag 11 april 2019 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed bezig. Wat een debiele binnenkomer
Hopelijk zijn de mods aanwezig.
@:klummie
Oh, hij was mijn favoriete mod.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je weet dat @:Klummie een ban heeft en je mentions niet kan lezen?
Het is een act die helaas nog niet helemaal aanslaat.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je weet dat @:Klummie een ban heeft en je mentions niet kan lezen?
Minder aan het wordenquote:Op donderdag 11 april 2019 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens
wat vinden we van donnie
Wel prima plaatjes op zn nieuwe album. Het is weer eens wat anders dan opgefokte marokaan op pep wat beetje de standaard lijkt te worden.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Minder aan het worden
die toto reclame enzo is beetje over de top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |