Niet mijn muziek maar vind het wel een leuk joch.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens
wat vinden we van donnie
aflevering dat hij een febo's gaat testen blijft genieten.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens
wat vinden we van donnie
Bami schijven was ook leukquote:Op donderdag 11 april 2019 14:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
aflevering dat hij een febo's gaat testen blijft genieten.
zijn eerste EP was wel de beste denk ik. Maar leuk voor de jongen dat hij het commercieel goed doet.quote:
denk ik nietquote:Op donderdag 11 april 2019 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:jancees zou dat ook leuk vinden
Bami is ook echt een snack die prima vegetarisch kan.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:28 schreef Saind het volgende:
Echte connaisseurs gaan toch voor de OG van Febo
of die vegetarische
waar staat OG voor?quote:Op donderdag 11 april 2019 14:28 schreef Saind het volgende:
of die vegetarische
Totaal onnodig dit. Pisvinger.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat is echt een beetje het niveau van PSV supporters
OG Locquote:Op donderdag 11 april 2019 14:28 schreef Saind het volgende:
of die vegetarische
@GGMM en ik moesten glimlachen.quote:Op donderdag 11 april 2019 07:05 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Die gaat het nog ver schoppen
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op donderdag 11 april 2019 15:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:GGMM en ik moesten glimlachen.
Wellicht kun je het eerst pitchen in de VBL SC.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:17 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb een briljant idee voor een functie op fok! Waar moet ik zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |