Voor aap gezetquote:Op donderdag 11 april 2019 15:46 schreef GGMM het volgende:
Ik had @:caland voor aap gezet in een SHO-topic.
Om mij terug te pakken maakt hij nu exact hetzelfde grapje over mij.
Had ik meer creativiteit van hem verwacht? Ja.
Influencersquote:Op donderdag 11 april 2019 15:25 schreef KingRoland het volgende:
@:rensajacied @:lenny_leonard erg interessant https://techcrunch.com/2019/04/03/ruhnn-ipo/amp/
leefde bij mij zelfs niet toen Ajax erin speelde, is toch wel mosterd na de CL maaltijdquote:Op donderdag 11 april 2019 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
Gaan jullie vanavond Arsenal-Napoli kijken? Ik moet zeggen dat ondanks dit best mooie affiche die hele EL bij mij vrij weinig leeft.
Oh toen heb ik er echt wel van genoten, ook mooie potjes tegen prima clubs. (de finale was wel heel kut)quote:Op donderdag 11 april 2019 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
leefde bij mij zelfs niet toen Ajax erin speelde, is toch wel mosterd na de CL maaltijd
ja die was superkut Ten Hag > Boszquote:Op donderdag 11 april 2019 15:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh toen heb ik er echt wel van genoten, ook mooie potjes tegen prima clubs. (de finale was wel heel kut)
Nee.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
Gaan jullie vanavond Arsenal-Napoli kijken? Ik moet zeggen dat ondanks dit best mooie affiche die hele EL bij mij vrij weinig leeft.
Ik overweeg nu mijn Mathieu van der Poel dekbedovertrek te vervangen.quote:Op donderdag 11 april 2019 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet te erg teleurgesteld bent maar HIJ heeft alweer niet gewonnen.
Een kopgroepje blijkbaar de kans gegeven om ook eens te winnen. Sympathiek.quote:Op donderdag 11 april 2019 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoezo heeft hij niet gewonnen? Had hij iets beters te doen ofzo?
Nee, mij ook niet. En ik denk dat dat straks nog erger zal worden met die derde Europacup erbij.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
er is sowieso teveel voetbal op tvquote:Op donderdag 11 april 2019 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, mij ook niet. En ik denk dat dat straks nog erger zal worden met die derde Europacup erbij.
eens met @Saindquote:Op donderdag 11 april 2019 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:jancees zou dat ook leuk vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |