quote:Op woensdag 10 april 2019 17:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je klappen hebben?
oh wacht
quote:Op woensdag 10 april 2019 17:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je klappen hebben?
oh wacht
Je hebt mijn OP aangevuld bedoel jequote:Op woensdag 10 april 2019 17:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bedankt dat je mijn OP hebt aangehouden
@:doublepain
Klopt.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt mijn OP aangevuld bedoel je
2x tadicquote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als het 3 goals van CR7 vind ik het prima
Echt hequote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
Juichen voor Juventus als Nederlander zonder enige binding met Juve. Krijg de tyfus.
quote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
Juichen voor Juventus als Nederlander zonder enige binding met Juve. Krijg de tyfus.
Ziedendquote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
Dat is mooi 8 barkie waar je nee tegen zegt, man man manquote:Op woensdag 10 april 2019 17:35 schreef Caland het volgende:
Kreeg nog een app net of ik 2 overgebleven kaarten moest omdat ik ‘toch zo van voetbal hou’
Dan snap je er ook vrij weinig van
Ik wil ze welquote:Op woensdag 10 april 2019 17:35 schreef Caland het volgende:
Kreeg nog een app net of ik 2 overgebleven kaarten moest omdat ik ‘toch zo van voetbal hou’
Dan snap je er ook vrij weinig van
Zijn sponsorkaarten en persoonlijk meldenquote:Op woensdag 10 april 2019 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is mooi 8 barkie waar je nee tegen zegt, man man man
loolquote:Op woensdag 10 april 2019 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
Op krukken de trappen op in de Arena. Genot!
Lekker he zo'n kantoor in Amsterdam.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn sponsorkaarten en persoonlijk melden
En zelfs geen zin om juden op te lichten vandaag
Heerlijkquote:Op woensdag 10 april 2019 17:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker he zo'n kantoor in Amsterdam.
Ook gedaan tegen Man Utdquote:Op woensdag 10 april 2019 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
Op krukken de trappen op in de Arena. Genot!
ze zeggen hetquote:Op woensdag 10 april 2019 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
teken ik voor, is het al zeker dat hij meedoet?
Ik ga zondag voor het eerst weer naar t voetbal (sch - grun). Maar even flink optijd erheen voor de drukte (haha drukte in het Abe lol).quote:Op woensdag 10 april 2019 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook gedaan tegen Man Utd
Gewoon niet zo aanstellen
Ik word weer eens gedemoniseerd.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed bezig
Kunnen mensen van leren
@:kingroland
quote:Op woensdag 10 april 2019 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is mooi 8 barkie waar je nee tegen zegt, man man man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of het te vreten is weet ik niet, maar ik ga het morgen proberen.
quote:Op woensdag 10 april 2019 18:01 schreef O_o_ het volgende:
[..]Roboto - Original Mix, a song by T78 on SpotifySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of het te vreten is weet ik niet, maar ik ga het morgen proberen.
Boring as fuck.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Roboto - Original Mix, a song by T78 on Spotify
Ik verwacht een overwinning van Ajax (al maakte ik gisteren een gebbetje in desbetreffend topic dat het 0-5 voor Juve zou worden).quote:Op woensdag 10 april 2019 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat verwacht je er vanavond van? De wedstrijd Ajax-Juventus.
Goedenavond Charlotte.quote:
Dat doet me plezier. Ik heb er meteen meer vertrouwen in gekregen.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:39 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik verwacht een overwinning van Ajax (al maakte ik gisteren een gebbetje in desbetreffend topic dat het 0-5 voor Juve zou worden).
Welke ga je kijken?quote:Op woensdag 10 april 2019 18:41 schreef Caland het volgende:
Ik verwacht een kutwedstrijd maar helaas zal Man Utd Barca niet veel beter zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2019 18:46 schreef PicoMMP het volgende:
Goedenavond dames en heren.
Heerlijk gedineerd met mijn lieve vriendin, nu met een smakelijk dessert op mijn zetel, wacht op een plezante pot voetbal.Ben je belg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke anime kijk jequote:Op woensdag 10 april 2019 18:50 schreef KingRoland het volgende:
ik ga anime kijken tot 21:00 uur
spreek jullie later
Nee, ik zat in het verkeerde topic en toen was ik het alweer kwijt. Weet jij het?quote:Op woensdag 10 april 2019 18:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Eens
Ben je er al achter of cola zero meer koolzuur bevat dan regular?
Aldus de man met een VP dat hoger ligt dan het libido van je moeder.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:28 schreef Elan het volgende:
R&P / Problemen met sportschool volhouden
Is dit een kloon van @:onlogisch ?
Wejoooooquote:Op woensdag 10 april 2019 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus de man met een VP dat hoger ligt dan het libido van je moeder.
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat Discord is. (zie het hier soms voorbij komen maar dat is het ook wel)quote:Op woensdag 10 april 2019 19:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Waarom zit jij nog niet op Discord???
#DTV
Da's toevalligquote:Op woensdag 10 april 2019 19:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
#DTV
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
#DTV
Ziedend.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was zo mokerdom om door een gesloten topic heen te posten. Dus ik heb de post weer verwijderd.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik had een quote alert van je maar ik kan de post niet vinden. WAT IS ER AAN DE HAND?
Ah, zo'n vermoeden had ik al.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was zo mokerdom om door een gesloten topic heen te posten. Dus ik heb de post weer verwijderd.
Het was in ieder geval een quote op de foto van het zwarte gat met de enerverende smiley:
URLquote:Op woensdag 10 april 2019 19:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah, zo'n vermoeden had ik al.
Ja mooi he. Grandioos. De 4k gaat als wallpaper.
Bedankt maat (Hier stond eerst Bedank tmaat)quote:Op woensdag 10 april 2019 19:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
https://www.nsf.gov/news/(...)oads/A-Consensus.jpg
Geen dank!quote:Op woensdag 10 april 2019 19:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt maat (Hier stond eerst Bedank tmaat)
Dit zwarte gat is écht massive. 'Ons' zwarte gat, Sagittarius A is slechts 3,7 miljoen x onze zonmassa. Deze M87 heeft de massa van miljarden zonnenquote:Op woensdag 10 april 2019 19:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen dank!
Ze verwachten de komende jaren minder wazige foto’s te kunnen maken, dat gaat ook grandioos gaaf worden.
Mooi hequote:Op woensdag 10 april 2019 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zwarte gat is écht massive. 'Ons' zwarte gat, Sagittarius A is slechts 3,7 miljoen x onze zonmassa. Deze M87 heeft de massa van miljarden zonnen
Altijd als ik over dit soort dingen nadenk, of docu's zit te kijken kom ik altijd weer op die ene vraag ; Hoe is het toch allemaal begonnen?quote:
Moet jij wetenquote:Op woensdag 10 april 2019 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd als ik over dit soort dingen nadenk, of docu's zit te kijken kom ik altijd weer op die ene vraag ; Hoe is het toch allemaal begonnen?
Wel aardigquote:
Ja, daar kan ik echt gek van worden. Hopelijk blijft die vraag niet onbeantwoord voor de mensheid (en andere beschavingen in het universum).quote:Op woensdag 10 april 2019 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd als ik over dit soort dingen nadenk, of docu's zit te kijken kom ik altijd weer op die ene vraag ; Hoe is het toch allemaal begonnen?
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel aardig
Hoorde net dat de kaarten voor Sittard binnen waren
Deel 2
Kan best zijn dat wij in een enorme uithoek zitten. Daar ben ik ook echt benieuwd naar. Zijn er anderen?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik echt gek van worden. Hopelijk blijft die vraag niet onbeantwoord voor de mensheid (en andere beschavingen in het universum).
Je zou maar aan de rand wonen.
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zwarte gat is écht massive. 'Ons' zwarte gat, Sagittarius A is slechts 3,7 miljoen x onze zonmassa. Deze M87 heeft de massa van miljarden zonnen
Mooi man. Die afstanden.. Daar word je echt stil van.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:50 schreef Buitendam het volgende:
Ik haak snel af als het om het heelal gaat.
Ja, ik kan het me moeizaam voorstellen. Dat iets triljoenen kilometers ver weg is. Dat zie ik niet, ofzo.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi man. Die afstanden.. Daar word je echt stil van.
Zoveel vragen, zo weinig antwoorden.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan best zijn dat wij in een enorme uithoek zitten. Daar ben ik ook echt benieuwd naar. Zijn er anderen?
Tot een bepaalde hoogte volg ik dit.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:55 schreef onlogisch het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gat_van_Bo%C3%B6tes
@:Buitendam
Maak het dan kleiner.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik kan het me moeizaam voorstellen. Dat iets triljoenen kilometers ver weg is. Dat zie ik niet, ofzo.
Bedenk je dan inquote:Op woensdag 10 april 2019 19:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maak het dan kleiner.
Stel je voor dat de aarde zo groot is als een speldenkop. Bedenk je dan in dat de zon zo groot is als een zaadje. En als je het dan bijvoorbeeld over Andromeda (het dichtstbijzijnde andere sterrenstelsel t.o.v. de Melkweg, ons stelsel) op 500 kilometer afstand ligt.
Dit werkt al beter jaquote:Op woensdag 10 april 2019 19:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maak het dan kleiner.
Stel je voor dat de aarde zo groot is als een speldenkop. Bedenk je dan in dat de zon zo groot is als een zaadje. En als je het dan bijvoorbeeld over Andromeda (het dichtstbijzijnde andere sterrenstelsel t.o.v. de Melkweg, ons stelsel) op 500 kilometer afstand ligt.
Dan is het toch logisch dat er anderen zijn?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:00 schreef onlogisch het volgende:
En dat zijn slechts 2 stelsels, die overigens over 4,5 miljard jaar met elkaar zullen botsen. Maar die 2 stelsels behoren met nog een paar duizend andere stelsel tot 'de lokale cluster', die op hun beurt weer behoren tot een supercluster aan miljoenen sterrenstelsels.
Schattingen lopen uit een van 150 tot 250 miljard sterrenstelselsMet ieder zo'n 400 miljard sterren.
100% eens.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het heelal is het meest fascinerende wat er bestaat
Nee, want Fermiparadoxquote:Op woensdag 10 april 2019 20:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan is het toch logisch dat er anderen zijn?
uit eenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:00 schreef onlogisch het volgende:
En dat zijn slechts 2 stelsels, die overigens over 4,5 miljard jaar met elkaar zullen botsen. Maar die 2 stelsels behoren met nog een paar duizend andere stelsel tot 'de lokale cluster', die op hun beurt weer behoren tot een supercluster aan miljoenen sterrenstelsels.
Schattingen lopen uit een van 150 tot 250 miljard sterrenstelselsMet ieder zo'n 400 miljard sterren.
Uitwedstrijden van Feyenoord. 's ochtends om 10 uur aan het bier zitten en kut roepen. En vervolgens klappen te krijgen na de wedstrijd.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat zijn jouw hobbies lieve Caland?
Buiten snuiven en voetbal (en meestal een combinatie daarvan) heb ik eigenlijk geen hobiesquote:Op woensdag 10 april 2019 20:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat zijn jouw hobbies lieve Caland?
Je verzamelt geen postzegels?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Buiten snuiven en voetbal (en meestal een combinatie daarvan) heb ik eigenlijk geen hobies
En je hebt zoveel potentie.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Buiten snuiven en voetbal (en meestal een combinatie daarvan) heb ik eigenlijk geen hobies
Misschien is karate of boksen iets voor je, je weet maar nooit hequote:Op woensdag 10 april 2019 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik boks ook al wekelijks.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien is karate of boksen iets voor je, je weet maar nooit he
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uitwedstrijden van Feyenoord. 's ochtends om 10 uur aan het bier zitten en kut roepen. En vervolgens klappen te krijgen na de wedstrijd.
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey Drizzt.
Waarom zit je niet meer op Discord???
Waar is @GGMM eigenlijk ?????quote:Op woensdag 10 april 2019 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat zei @:GGMM nou, niet hier.. luister naar je baas
Ik heb daar een mannetje voor.quote:
Ook dat.quote:
nee, ben wel nog steeds benieuwdquote:Op woensdag 10 april 2019 18:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, ik zat in het verkeerde topic en toen was ik het alweer kwijt. Weet jij het?
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:41 schreef onlogisch het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)e_aarde_in_de_kosmos
@:Scrummie2.0
Die opsomming
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het enige mannetje dat daar nog een beetje nat wordt door jou?
quote:
Hoe leg je uit hoe het voelt als je na een dag werken thuis komt en je ziet dat 2 goede vrienden meeleven met je radijsjesquote:
quote:
Zou het dan over weet ik veel hoeveel miljoen jaar als het zover vertraagt is dat het weer gaat krimpen je een implosie krijgt, waardoor het hele riedeltje weer opnieuw begint?quote:De Lokale Groep bevindt zich aan de rand van deze supercluster en beweegt zich van het centrum af, hoewel de vluchtsnelheid afneemt ten gevolge van de aantrekking door het centrum.
Daar lopen dus theorieën over, dat het een eindeloze cyclus is die al honderden miljarden jaren aan de gang kan zijn. Maar dat het met iedere implosie, en dus nieuwe '0 stand', de natuurwetten steeds anders zijn.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Zou het dan over weet ik veel hoeveel miljoen jaar als het zover vertraagt is dat het weer gaat krimpen je een implosie krijgt, waardoor het hele riedeltje weer opnieuw begint?
Ik lees net verder op die pagina ja, daar staan een aantal theorieën, waaronder die van mijquote:Op woensdag 10 april 2019 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar lopen dus theorieën over, dat het een eindeloze cyclus is die al honderden miljarden jaren aan de gang kan zijn. Maar dat het met iedere implosie, en dus nieuwe '0 stand', de natuurwetten steeds anders zijn.
Toch zou ik er helemaal niet mee zitten als hij de komende minuten zijn been breekt.quote:
Bij mij vloog juist Ziggo er al 5 keer uit, ik kijk juist via een stream.quote:
Jepquote:
Leuke speeltuinvoetballerquote:Op woensdag 10 april 2019 22:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nederland tegen Mark Netto: HAHAHA MARK DEBIEL 40 MILJOEN NOOIT MEER
Mark netto nu:
wuivenmetgeld.gif
Hij is wel effectief.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is ie uiteindelijk ook maar ook daarmee kan je tegenwoordig een hele hoop geld verdienen.
Niet best nee.quote:
Hij heeft alleen altijd zo lang nodig voor alles. Hij doet alles in 8 stappen wat Frenkie in 1 of 2 doet.quote:
[X] CR7 gescoordquote:
Wat een kans hè. Donny had weer een 100% kans gemist, speelde wel beast verder.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik had het Ekkelenkamp zo gegund ouwe reus
Ajax speelde echt goed.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat een kans hè. Donny had weer een 100% kans gemist, speelde wel beast verder.
Vond Ziyech matig.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:03 schreef KingRoland het volgende:
Neres
Tadic
Ziyech
Tagliano
geweldig klasse
Die gaat het nog ver schoppenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik had het Ekkelenkamp zo gegund ouwe reus
En dit is niet eens grappigquote:Op donderdag 11 april 2019 07:09 schreef Caland het volgende:
Wikipedia aanpassen was 15 jaar geleden al niet grappig meer.
Eensquote:Op donderdag 11 april 2019 07:09 schreef Caland het volgende:
Wikipedia aanpassen was 15 jaar geleden al niet grappig meer.
@GGMM @Saind @Anderemensenmetpoezenquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:24 schreef Samzz het volgende:
Hallo lief kattenpersoneel.
Voor een feed die ik wil maken op FOK! Instagram heb ik foto's van FOK!katten nodig, mag ik uit dit topic foto's snoepen voor een wekelijkse feed? Uiteraard wordt bij de post je FOK!naam vermeld, een link naar dit topic, en stuur ik je een berichtje wanneer je foto geplaatst wordt. Wil je een tag, ook dat kan, mits je een Instagram account hebt
.
Alvast bedankt.
Werk ouwe reus.quote:Op donderdag 11 april 2019 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Morge.
Wat brengt de dag
trainen en dan naar een jeans beurs(je) hier in de stadquote:Op donderdag 11 april 2019 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Morge.
Wat brengt de dag
Vandaag dagje vrij. Beetje schoonmaken, schieten op de ps4 en moet ook iets voorbereiden voor werk morgen.quote:
Lekker man. Beetje koud alleen, maar wel een prima zonnetje ook.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vandaag dagje vrij. Beetje schoonmaken, schieten op de ps4 en moet ook iets voorbereiden voor werk morgen.
Maar prima dag wel dus
In de tuin is het al goed te doen hoor.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Lekker man. Beetje koud alleen, maar wel een prima zonnetje ook.
Ben vandaag niet thuis, misschien morgen als het nog relevant is.quote:Op donderdag 11 april 2019 08:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
@:GGMM @:Saind @:Anderemensenmetpoezen
Ik ben al foto uit aan het zoeken hoor.
Ja, wel aardig. Had meer ingezeten dus jammer, maar we maken volgende week nog kans.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Goedemorgen GGMM.
Leuke wedstrijd gezien gister?
Inderdaad. En je moet wel aanvallen, en volgens mij ligt dat spelletje jullie wel aardig momenteel. Goede kansen.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wel aardig. Had meer ingezeten dus jammer, maar we maken volgende week nog kans.
Rene even een klacht;quote:Op donderdag 11 april 2019 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wel aardig. Had meer ingezeten dus jammer, maar we maken volgende week nog kans.
Erg kansloos.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rene even een klacht;
Ajax speelt fantastische wedstrijd. Iedereen trots natuurlijk. Maar dan zijn er blijkbaar ook fans waarvoor het mooiste moment van de avond een overtreding op Ronaldo was en daar schijtlollige wikipedia pagina's over maken.
Wat vind je van dit soort mensen?
Op wikipedia ook echtquote:Op donderdag 11 april 2019 10:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rene even een klacht;
Ajax speelt fantastische wedstrijd. Iedereen trots natuurlijk. Maar dan zijn er blijkbaar ook fans waarvoor het mooiste moment van de avond een overtreding op Ronaldo was en daar schijtlollige wikipedia pagina's over maken.
Wat vind je van dit soort mensen?
Fijn om te weten dat we hier hetzelfde over denken.quote:
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 11 april 2019 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat we hier hetzelfde over denken.
Poes was beetje ziek vanmorgen ze moest spugen ondertussen gaat het wel beter volgens mij.
Ik zou best willen reincarneren als kat maar haarballen om de paar dagen uitspugen is wel groot minpuntquote:Op donderdag 11 april 2019 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn kat kotst ook wel wat meer nu ze aan het verharen is. Die haarballen zijn wel echt ranzig ook
Ja als je ze dan ook half ziet stikken en kokken, dat is echt wel sneu.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou best willen reincarneren als kat maar haarballen om de paar dagen uitspugen is wel groot minpunt
Echt een vernedering eigenlijkquote:Op donderdag 11 april 2019 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja als je ze dan ook half ziet stikken en kokken, dat is echt wel sneu.
En daarna gewoon weer doorlopen alsof er niks aan de hand is
Katten geven geen fuckquote:Op donderdag 11 april 2019 10:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt een vernedering eigenlijk
Katten hebben eigenlijk geen emoties. Gewoon 3 standen slapen, wassen en zelden gebruikte 5e stand "jagen"quote:
Wat een rare wissel was dat. Die gast kan niet eens normaal lopen.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:28 schreef GGMM het volgende:
Uiteraard heb ik wel even het Ekkelenkamp-topic geopend.
VBL / Het lange Jurgen Ekkelenkamp topic #1
Ten Hag gewoon stijve plasser van kijk mij eens lekker gek doenquote:Op donderdag 11 april 2019 10:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een rare wissel was dat. Die gast kan niet eens normaal lopen.
Wat moet ik hiermee?quote:
Snel een kat kopen dan voordat de aanbieding niet meer geldig is.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kreeg een exclusief voor jou reclame voor kattenvoer in mijn mail.
Heb niet eens een kat
Zou het niet een subtiele hint van je vriendin kunnen zijn?quote:Op donderdag 11 april 2019 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kreeg een exclusief voor jou reclame voor kattenvoer in mijn mail.
Heb niet eens een kat
Normale mensen kijken naar een foto, en gaan dan nadenken over wat ze zien. Maar wat jij ermee moet; geen ideequote:
Mwuah, Ten Hag is juist ontzettend berekenend dus die heeft er zijn redenen wel voor.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ten Hag gewoon stijve plasser van kijk mij eens lekker gek doen
Is dit jouw omslachtige manier om mij te vertellen dat je me niet normaal vindt?quote:Op donderdag 11 april 2019 11:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Normale mensen kijken naar een foto, en gaan dan nadenken over wat ze zien. Maar wat jij ermee moet; geen idee.
Dan zou ik me zorgen maken dat je als Ajax niets beters achter de hand hebt voor een kwartfinale CLquote:Op donderdag 11 april 2019 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah, Ten Hag is juist ontzettend berekenend dus die heeft er zijn redenen wel voor.
Dat was al een tijdje duidelijk hoor.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan zou ik me zorgen maken dat je als Ajax niets beters achter de hand hebt voor een kwartfinale CL
Ja, als grapje. Maar omdat ik wat agressiviteit proef in je post neem ik mijn woorden terug, ik wil je dag niet verpesten natuurlijkquote:Op donderdag 11 april 2019 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit jouw omslachtige manier om mij te vertellen dat je me niet normaal vindt?
Dat we überhaupt in de kwartfinale staat is al een wonder.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan zou ik me zorgen maken dat je als Ajax niets beters achter de hand hebt voor een kwartfinale CL
Misschien kan je dan gewoon antwoord geven op mijn vraag.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, als grapje. Maar omdat ik wat agressiviteit proef in je post neem ik mijn woorden terug, ik wil je dag niet verpesten natuurlijk.
Ik heb daar geen antwoord op. Ik kan je wel vertellen wat je ziet; links de Lost Boys van de (ontzettend leuke) film Hook. Rechts zie je dezelfde mensen, maar dan 25 jaar later.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je dan gewoon antwoord geven op mijn vraag.
Mag toch hopen dat ze geen kat wil, dan is het voorbij.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou het niet een subtiele hint van je vriendin kunnen zijn?
Ze wil samenwonen maat
Okquote:Op donderdag 11 april 2019 11:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen antwoord op. Ik kan je wel vertellen wat je ziet; links de Lost Boys van de (ontzettend leuke) film Hook. Rechts zie je dezelfde mensen, maar dan 25 jaar later.
Wat mij direct opviel en een leuk feitje vond, is dat ik James Madio van nu direct herkende als Frank J. Perconte van Band of Brothers, en ik wist dus niet dat hij die Lost Boy speelde. Daarom dacht ik; misschien willen anderen uit de SC datzelfde meemaken, en plaatste ik de foto hier.
Dat we in de kwartfinale staatquote:Op donderdag 11 april 2019 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat we überhaupt in de kwartfinale staat is al een wonder.
Denk niet dat we ons zorgen hoeven te maken dat we wellicht niet in de halve finale komen.
[..]
Misschien kan je dan gewoon antwoord geven op mijn vraag.
Kijk hem jaloers zijnquote:Op donderdag 11 april 2019 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat we in de kwartfinale staat
Jaloers ja hoor.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk hem jaloers zijn
Echt ontzettend zielig.
Groningen of Limburg?quote:Op donderdag 11 april 2019 11:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze geen kat wil, dan is het voorbij.
Wie is JR? Al 20 jaar geregistreerd en maar zes posts.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jaloers ja hoor.
@:JR zeg hem dat het niet waar is
Knut weet na 3 maanden helaas nog steeds niet hoe mentionen werkt.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wie is JR? Al 20 jaar geregistreerd en maar zes posts.
@Danny kan je iets maken dat je automatisch de juiste persoon krijgt in je mention vooral als dit een beroemde gebruiker is.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wie is JR? Al 20 jaar geregistreerd en maar zes posts.
Aanvullingfunctie zou wel handig zijn. Ik twijfel altijd bij users met streepjes, _ of - en zo.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
@:Danny kan je iets maken dat je automatisch de juiste persoon krijgt in je mention vooral als dit een beroemde gebruiker is.
Jij woont na 38 jaar nog alleen met je kat.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knut weet na 3 maanden helaas nog steeds niet hoe mentionen werkt.
Woest.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij woont na 38 jaar nog alleen met je kat.
Was een voorwaarde voor verlenging brexit dusquote:Op donderdag 11 april 2019 11:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wikileaks co-founder Julian Assange has been arrested at the Ecuadorian embassy in London.
wat een slappe hap weer trouwens, meteen geen zin meer om het te volgenquote:Op donderdag 11 april 2019 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was een voorwaarde voor verlenging brexit dus
Dat beetje stoere imago wat ze uitstraalden is weer helemaal wegquote:Op donderdag 11 april 2019 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een slappe hap weer trouwens, meteen geen zin meer om het te volgen
Beetje brexit blue balls zoquote:Op donderdag 11 april 2019 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een slappe hap weer trouwens, meteen geen zin meer om het te volgen
Dit is goed nieuws Knutquote:Op woensdag 10 april 2019 11:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zaterdag mogelijk -3 in de nacht.
WTF man![]()
het is godverdomme al bijna zomer.
Coolquote:Op donderdag 11 april 2019 12:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit is goed nieuws Knut
Kan Cantillon weer brouwen
Alleen tussen -8 en 8 graden snachtsquote:Op donderdag 11 april 2019 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
CoolBrouwen die echt helemaal niets in de zomermaanden?
'Dat gaat niet goed'quote:
Heftig man. Dus toch nadelige gevolgen opwarming vd aardequote:Op donderdag 11 april 2019 12:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Alleen tussen -8 en 8 graden snachts
Ja manquote:Op donderdag 11 april 2019 12:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heftig man. Dus toch nadelige gevolgen opwarming vd aarde
Welke heb je? Capsicum chinense of Capsicum annuum? Eerst genoemde kunnen inderdaad heel erg traag groeien. Als je in januari zaait, kan je pas eind augustus/september oogsten.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
onlo
is het normaal dat die peperzaailingen vrijwel geen groei vertonen?
Ik ga nietquote:Op donderdag 11 april 2019 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tjacka je gaat naar Turijn toch?
Is er al iets bekend over je reis?
Moet je toch na gaan denken over eventuele verhuizing. Was ook wel eye opener dat alle grote wijnhuizen nu hier in de buurt aan het kopen zijnquote:Op donderdag 11 april 2019 12:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja man
Vorig jaar toch naar lezing geweest over onderzoek naar klimaatverandering en lambiek
Kerel die ik ken had allemaal weerstations/meetdingen geplaatst bij Cantillon en doet onderzoek.
Volgens hem gaat de hoeveelheid goede brouwdagen van iets van 60 per jaar naar 10 dagen per jaar over een paar decennia
Ik heb gewone supermarkt rode peper en die superhete 3 miljoenquote:Op donderdag 11 april 2019 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke heb je? Capsicum chinense of Capsicum annuum? Eerst genoemde kunnen inderdaad heel erg traag groeien. Als je in januari zaait, kan je pas eind augustus/september oogsten.
Mjaquote:Op donderdag 11 april 2019 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet je toch na gaan denken over eventuele verhuizing. Was ook wel eye opener dat alle grote wijnhuizen nu hier in de buurt aan het kopen zijn
Kan je niet net als in cannabis nieuwe strains gaan kweken maar dan met gist? Dat je smaak van een geuze krijgt met een gist die werkzaam is op hogere temperatuurquote:Op donderdag 11 april 2019 12:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Mja
Ze maakten zich wel zorgen omdat Cantillon erg traditioneel wil blijven, ze zijn niet erg flexibel.
Ze kunnen ook weinig, is een monument dus ze mogen geen goede climate control installeren ofzo
Spontane gisting Knutquote:Op donderdag 11 april 2019 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je niet net als in cannabis nieuwe strains gaan kweken maar dan met gist? Dat je smaak van een geuze krijgt met een gist die werkzaam is op hogere temperatuur
quote:Op donderdag 11 april 2019 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag pics hiervan. (ik doe er verder niks mee)
Je kan toch gaan onderzoeken of je dat toch niet op 1 of andere manier kan nabootsen?quote:Op donderdag 11 april 2019 12:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Spontane gisting Knut
Koelschip
Je hebt geen controle daar
Als je dit ooit zegt bij Cantillon denk ik dat ze je in een vat spijkeren ofzoquote:Op donderdag 11 april 2019 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan toch gaan onderzoeken of je dat toch niet op 1 of andere manier kan nabootsen?
Wtftwitter:rtvutrecht twitterde op woensdag 10-04-2019 om 23:10:08Tiener Ekkelenkamp uit Zeist gooit Ronaldo omver https://t.co/qdGcNkX0DH #zeist reageer retweet
quote:Op donderdag 11 april 2019 12:55 schreef Caland het volgende:
Wtftwitter:rtvutrecht twitterde op woensdag 10-04-2019 om 23:10:08Tiener Ekkelenkamp uit Zeist gooit Ronaldo omver https://t.co/qdGcNkX0DH #zeist reageer retweet
Zo kan je ook naar klimaatverandering kijken ja je vingers in je oren stoppen en LALALALA roepen.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je dit ooit zegt bij Cantillon denk ik dat ze je in een vat spijkeren ofzo
KLIMAATHOAXquote:Op donderdag 11 april 2019 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo kan je ook naar klimaatverandering kijken ja je vingers in je oren stoppen en LALALALA roepen.
Maar goed je kunt spontane gisting echt niet nabootsen, nog niet in ieder geval.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo kan je ook naar klimaatverandering kijken ja je vingers in je oren stoppen en LALALALA roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |