quote:Op woensdag 10 april 2019 17:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je klappen hebben?
oh wacht
quote:Op woensdag 10 april 2019 17:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je klappen hebben?
oh wacht
Je hebt mijn OP aangevuld bedoel jequote:Op woensdag 10 april 2019 17:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bedankt dat je mijn OP hebt aangehouden
@:doublepain
Klopt.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt mijn OP aangevuld bedoel je
2x tadicquote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als het 3 goals van CR7 vind ik het prima
Echt hequote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
Juichen voor Juventus als Nederlander zonder enige binding met Juve. Krijg de tyfus.
quote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
Juichen voor Juventus als Nederlander zonder enige binding met Juve. Krijg de tyfus.
Ziedendquote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
Dat is mooi 8 barkie waar je nee tegen zegt, man man manquote:Op woensdag 10 april 2019 17:35 schreef Caland het volgende:
Kreeg nog een app net of ik 2 overgebleven kaarten moest omdat ik ‘toch zo van voetbal hou’
Dan snap je er ook vrij weinig van
Ik wil ze welquote:Op woensdag 10 april 2019 17:35 schreef Caland het volgende:
Kreeg nog een app net of ik 2 overgebleven kaarten moest omdat ik ‘toch zo van voetbal hou’
Dan snap je er ook vrij weinig van
Zijn sponsorkaarten en persoonlijk meldenquote:Op woensdag 10 april 2019 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is mooi 8 barkie waar je nee tegen zegt, man man man
loolquote:Op woensdag 10 april 2019 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
Op krukken de trappen op in de Arena. Genot!
Lekker he zo'n kantoor in Amsterdam.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn sponsorkaarten en persoonlijk melden
En zelfs geen zin om juden op te lichten vandaag
Heerlijkquote:Op woensdag 10 april 2019 17:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker he zo'n kantoor in Amsterdam.
Ook gedaan tegen Man Utdquote:Op woensdag 10 april 2019 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
Op krukken de trappen op in de Arena. Genot!
ze zeggen hetquote:Op woensdag 10 april 2019 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
teken ik voor, is het al zeker dat hij meedoet?
Ik ga zondag voor het eerst weer naar t voetbal (sch - grun). Maar even flink optijd erheen voor de drukte (haha drukte in het Abe lol).quote:Op woensdag 10 april 2019 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook gedaan tegen Man Utd
Gewoon niet zo aanstellen
Ik word weer eens gedemoniseerd.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed bezig
Kunnen mensen van leren
@:kingroland
quote:Op woensdag 10 april 2019 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is mooi 8 barkie waar je nee tegen zegt, man man man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of het te vreten is weet ik niet, maar ik ga het morgen proberen.
quote:Op woensdag 10 april 2019 18:01 schreef O_o_ het volgende:
[..]Roboto - Original Mix, a song by T78 on SpotifySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of het te vreten is weet ik niet, maar ik ga het morgen proberen.
Boring as fuck.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Roboto - Original Mix, a song by T78 on Spotify
Ik verwacht een overwinning van Ajax (al maakte ik gisteren een gebbetje in desbetreffend topic dat het 0-5 voor Juve zou worden).quote:Op woensdag 10 april 2019 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat verwacht je er vanavond van? De wedstrijd Ajax-Juventus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |