@GGMM @Saind @Anderemensenmetpoezenquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:24 schreef Samzz het volgende:
Hallo lief kattenpersoneel.
Voor een feed die ik wil maken op FOK! Instagram heb ik foto's van FOK!katten nodig, mag ik uit dit topic foto's snoepen voor een wekelijkse feed? Uiteraard wordt bij de post je FOK!naam vermeld, een link naar dit topic, en stuur ik je een berichtje wanneer je foto geplaatst wordt. Wil je een tag, ook dat kan, mits je een Instagram account hebt
.
Alvast bedankt.
Werk ouwe reus.quote:Op donderdag 11 april 2019 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Morge.
Wat brengt de dag
trainen en dan naar een jeans beurs(je) hier in de stadquote:Op donderdag 11 april 2019 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Morge.
Wat brengt de dag
Vandaag dagje vrij. Beetje schoonmaken, schieten op de ps4 en moet ook iets voorbereiden voor werk morgen.quote:
Lekker man. Beetje koud alleen, maar wel een prima zonnetje ook.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vandaag dagje vrij. Beetje schoonmaken, schieten op de ps4 en moet ook iets voorbereiden voor werk morgen.
Maar prima dag wel dus
In de tuin is het al goed te doen hoor.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Lekker man. Beetje koud alleen, maar wel een prima zonnetje ook.
Ben vandaag niet thuis, misschien morgen als het nog relevant is.quote:Op donderdag 11 april 2019 08:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
@:GGMM @:Saind @:Anderemensenmetpoezen
Ik ben al foto uit aan het zoeken hoor.
Ja, wel aardig. Had meer ingezeten dus jammer, maar we maken volgende week nog kans.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Goedemorgen GGMM.
Leuke wedstrijd gezien gister?
Inderdaad. En je moet wel aanvallen, en volgens mij ligt dat spelletje jullie wel aardig momenteel. Goede kansen.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wel aardig. Had meer ingezeten dus jammer, maar we maken volgende week nog kans.
Rene even een klacht;quote:Op donderdag 11 april 2019 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wel aardig. Had meer ingezeten dus jammer, maar we maken volgende week nog kans.
Erg kansloos.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rene even een klacht;
Ajax speelt fantastische wedstrijd. Iedereen trots natuurlijk. Maar dan zijn er blijkbaar ook fans waarvoor het mooiste moment van de avond een overtreding op Ronaldo was en daar schijtlollige wikipedia pagina's over maken.
Wat vind je van dit soort mensen?
Op wikipedia ook echtquote:Op donderdag 11 april 2019 10:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rene even een klacht;
Ajax speelt fantastische wedstrijd. Iedereen trots natuurlijk. Maar dan zijn er blijkbaar ook fans waarvoor het mooiste moment van de avond een overtreding op Ronaldo was en daar schijtlollige wikipedia pagina's over maken.
Wat vind je van dit soort mensen?
Fijn om te weten dat we hier hetzelfde over denken.quote:
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 11 april 2019 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat we hier hetzelfde over denken.
Poes was beetje ziek vanmorgen ze moest spugen ondertussen gaat het wel beter volgens mij.
Ik zou best willen reincarneren als kat maar haarballen om de paar dagen uitspugen is wel groot minpuntquote:Op donderdag 11 april 2019 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn kat kotst ook wel wat meer nu ze aan het verharen is. Die haarballen zijn wel echt ranzig ook
Ja als je ze dan ook half ziet stikken en kokken, dat is echt wel sneu.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou best willen reincarneren als kat maar haarballen om de paar dagen uitspugen is wel groot minpunt
Echt een vernedering eigenlijkquote:Op donderdag 11 april 2019 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja als je ze dan ook half ziet stikken en kokken, dat is echt wel sneu.
En daarna gewoon weer doorlopen alsof er niks aan de hand is
Katten geven geen fuckquote:Op donderdag 11 april 2019 10:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt een vernedering eigenlijk
Katten hebben eigenlijk geen emoties. Gewoon 3 standen slapen, wassen en zelden gebruikte 5e stand "jagen"quote:
Wat een rare wissel was dat. Die gast kan niet eens normaal lopen.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:28 schreef GGMM het volgende:
Uiteraard heb ik wel even het Ekkelenkamp-topic geopend.
VBL / Het lange Jurgen Ekkelenkamp topic #1
Ten Hag gewoon stijve plasser van kijk mij eens lekker gek doenquote:Op donderdag 11 april 2019 10:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een rare wissel was dat. Die gast kan niet eens normaal lopen.
Wat moet ik hiermee?quote:
Snel een kat kopen dan voordat de aanbieding niet meer geldig is.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kreeg een exclusief voor jou reclame voor kattenvoer in mijn mail.
Heb niet eens een kat
Zou het niet een subtiele hint van je vriendin kunnen zijn?quote:Op donderdag 11 april 2019 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kreeg een exclusief voor jou reclame voor kattenvoer in mijn mail.
Heb niet eens een kat
Normale mensen kijken naar een foto, en gaan dan nadenken over wat ze zien. Maar wat jij ermee moet; geen ideequote:
Mwuah, Ten Hag is juist ontzettend berekenend dus die heeft er zijn redenen wel voor.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ten Hag gewoon stijve plasser van kijk mij eens lekker gek doen
Is dit jouw omslachtige manier om mij te vertellen dat je me niet normaal vindt?quote:Op donderdag 11 april 2019 11:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Normale mensen kijken naar een foto, en gaan dan nadenken over wat ze zien. Maar wat jij ermee moet; geen idee.
Dan zou ik me zorgen maken dat je als Ajax niets beters achter de hand hebt voor een kwartfinale CLquote:Op donderdag 11 april 2019 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah, Ten Hag is juist ontzettend berekenend dus die heeft er zijn redenen wel voor.
Dat was al een tijdje duidelijk hoor.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan zou ik me zorgen maken dat je als Ajax niets beters achter de hand hebt voor een kwartfinale CL
Ja, als grapje. Maar omdat ik wat agressiviteit proef in je post neem ik mijn woorden terug, ik wil je dag niet verpesten natuurlijkquote:Op donderdag 11 april 2019 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit jouw omslachtige manier om mij te vertellen dat je me niet normaal vindt?
Dat we überhaupt in de kwartfinale staat is al een wonder.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan zou ik me zorgen maken dat je als Ajax niets beters achter de hand hebt voor een kwartfinale CL
Misschien kan je dan gewoon antwoord geven op mijn vraag.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, als grapje. Maar omdat ik wat agressiviteit proef in je post neem ik mijn woorden terug, ik wil je dag niet verpesten natuurlijk.
Ik heb daar geen antwoord op. Ik kan je wel vertellen wat je ziet; links de Lost Boys van de (ontzettend leuke) film Hook. Rechts zie je dezelfde mensen, maar dan 25 jaar later.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je dan gewoon antwoord geven op mijn vraag.
Mag toch hopen dat ze geen kat wil, dan is het voorbij.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou het niet een subtiele hint van je vriendin kunnen zijn?
Ze wil samenwonen maat
Okquote:Op donderdag 11 april 2019 11:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen antwoord op. Ik kan je wel vertellen wat je ziet; links de Lost Boys van de (ontzettend leuke) film Hook. Rechts zie je dezelfde mensen, maar dan 25 jaar later.
Wat mij direct opviel en een leuk feitje vond, is dat ik James Madio van nu direct herkende als Frank J. Perconte van Band of Brothers, en ik wist dus niet dat hij die Lost Boy speelde. Daarom dacht ik; misschien willen anderen uit de SC datzelfde meemaken, en plaatste ik de foto hier.
Dat we in de kwartfinale staatquote:Op donderdag 11 april 2019 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat we überhaupt in de kwartfinale staat is al een wonder.
Denk niet dat we ons zorgen hoeven te maken dat we wellicht niet in de halve finale komen.
[..]
Misschien kan je dan gewoon antwoord geven op mijn vraag.
Kijk hem jaloers zijnquote:Op donderdag 11 april 2019 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat we in de kwartfinale staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |