Goedenavond Charlotte.quote:
Dat doet me plezier. Ik heb er meteen meer vertrouwen in gekregen.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:39 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik verwacht een overwinning van Ajax (al maakte ik gisteren een gebbetje in desbetreffend topic dat het 0-5 voor Juve zou worden).
Welke ga je kijken?quote:Op woensdag 10 april 2019 18:41 schreef Caland het volgende:
Ik verwacht een kutwedstrijd maar helaas zal Man Utd Barca niet veel beter zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2019 18:46 schreef PicoMMP het volgende:
Goedenavond dames en heren.
Heerlijk gedineerd met mijn lieve vriendin, nu met een smakelijk dessert op mijn zetel, wacht op een plezante pot voetbal.Ben je belg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke anime kijk jequote:Op woensdag 10 april 2019 18:50 schreef KingRoland het volgende:
ik ga anime kijken tot 21:00 uur
spreek jullie later
Nee, ik zat in het verkeerde topic en toen was ik het alweer kwijt. Weet jij het?quote:Op woensdag 10 april 2019 18:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Eens
Ben je er al achter of cola zero meer koolzuur bevat dan regular?
Aldus de man met een VP dat hoger ligt dan het libido van je moeder.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:28 schreef Elan het volgende:
R&P / Problemen met sportschool volhouden
Is dit een kloon van @:onlogisch ?
Wejoooooquote:Op woensdag 10 april 2019 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus de man met een VP dat hoger ligt dan het libido van je moeder.
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat Discord is. (zie het hier soms voorbij komen maar dat is het ook wel)quote:Op woensdag 10 april 2019 19:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Waarom zit jij nog niet op Discord???
#DTV
Da's toevalligquote:Op woensdag 10 april 2019 19:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
#DTV
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
#DTV
Ziedend.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was zo mokerdom om door een gesloten topic heen te posten. Dus ik heb de post weer verwijderd.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik had een quote alert van je maar ik kan de post niet vinden. WAT IS ER AAN DE HAND?
Ah, zo'n vermoeden had ik al.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was zo mokerdom om door een gesloten topic heen te posten. Dus ik heb de post weer verwijderd.
Het was in ieder geval een quote op de foto van het zwarte gat met de enerverende smiley:
URLquote:Op woensdag 10 april 2019 19:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah, zo'n vermoeden had ik al.
Ja mooi he. Grandioos. De 4k gaat als wallpaper.
Bedankt maat (Hier stond eerst Bedank tmaat)quote:Op woensdag 10 april 2019 19:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
https://www.nsf.gov/news/(...)oads/A-Consensus.jpg
Geen dank!quote:Op woensdag 10 april 2019 19:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt maat (Hier stond eerst Bedank tmaat)
Dit zwarte gat is écht massive. 'Ons' zwarte gat, Sagittarius A is slechts 3,7 miljoen x onze zonmassa. Deze M87 heeft de massa van miljarden zonnenquote:Op woensdag 10 april 2019 19:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen dank!
Ze verwachten de komende jaren minder wazige foto’s te kunnen maken, dat gaat ook grandioos gaaf worden.
Mooi hequote:Op woensdag 10 april 2019 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zwarte gat is écht massive. 'Ons' zwarte gat, Sagittarius A is slechts 3,7 miljoen x onze zonmassa. Deze M87 heeft de massa van miljarden zonnen
Altijd als ik over dit soort dingen nadenk, of docu's zit te kijken kom ik altijd weer op die ene vraag ; Hoe is het toch allemaal begonnen?quote:
Moet jij wetenquote:Op woensdag 10 april 2019 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd als ik over dit soort dingen nadenk, of docu's zit te kijken kom ik altijd weer op die ene vraag ; Hoe is het toch allemaal begonnen?
Wel aardigquote:
Ja, daar kan ik echt gek van worden. Hopelijk blijft die vraag niet onbeantwoord voor de mensheid (en andere beschavingen in het universum).quote:Op woensdag 10 april 2019 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd als ik over dit soort dingen nadenk, of docu's zit te kijken kom ik altijd weer op die ene vraag ; Hoe is het toch allemaal begonnen?
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel aardig
Hoorde net dat de kaarten voor Sittard binnen waren
Deel 2
Kan best zijn dat wij in een enorme uithoek zitten. Daar ben ik ook echt benieuwd naar. Zijn er anderen?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik echt gek van worden. Hopelijk blijft die vraag niet onbeantwoord voor de mensheid (en andere beschavingen in het universum).
Je zou maar aan de rand wonen.
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zwarte gat is écht massive. 'Ons' zwarte gat, Sagittarius A is slechts 3,7 miljoen x onze zonmassa. Deze M87 heeft de massa van miljarden zonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |