quote:Op woensdag 10 april 2019 19:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey Drizzt.
Waarom zit je niet meer op Discord???
Waar is @GGMM eigenlijk ?????quote:Op woensdag 10 april 2019 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat zei @:GGMM nou, niet hier.. luister naar je baas
Ik heb daar een mannetje voor.quote:
Ook dat.quote:
nee, ben wel nog steeds benieuwdquote:Op woensdag 10 april 2019 18:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, ik zat in het verkeerde topic en toen was ik het alweer kwijt. Weet jij het?
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:41 schreef onlogisch het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)e_aarde_in_de_kosmos
@:Scrummie2.0
Die opsomming
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het enige mannetje dat daar nog een beetje nat wordt door jou?
quote:
Hoe leg je uit hoe het voelt als je na een dag werken thuis komt en je ziet dat 2 goede vrienden meeleven met je radijsjesquote:
quote:
Zou het dan over weet ik veel hoeveel miljoen jaar als het zover vertraagt is dat het weer gaat krimpen je een implosie krijgt, waardoor het hele riedeltje weer opnieuw begint?quote:De Lokale Groep bevindt zich aan de rand van deze supercluster en beweegt zich van het centrum af, hoewel de vluchtsnelheid afneemt ten gevolge van de aantrekking door het centrum.
Daar lopen dus theorieën over, dat het een eindeloze cyclus is die al honderden miljarden jaren aan de gang kan zijn. Maar dat het met iedere implosie, en dus nieuwe '0 stand', de natuurwetten steeds anders zijn.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Zou het dan over weet ik veel hoeveel miljoen jaar als het zover vertraagt is dat het weer gaat krimpen je een implosie krijgt, waardoor het hele riedeltje weer opnieuw begint?
Ik lees net verder op die pagina ja, daar staan een aantal theorieën, waaronder die van mijquote:Op woensdag 10 april 2019 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar lopen dus theorieën over, dat het een eindeloze cyclus is die al honderden miljarden jaren aan de gang kan zijn. Maar dat het met iedere implosie, en dus nieuwe '0 stand', de natuurwetten steeds anders zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |