Heeft Gargamel getekendquote:Op maandag 22 april 2019 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Waar komt die blauwe lijn überhaupt vandaan? Ik zie hem alleen hier.
twitter:PGekkies twitterde op dinsdag 23-04-2019 om 09:56:58 Duitser op Zandvoort... https://t.co/JLSKPYSZbu reageer retweet
Zelfde als de gele, maar dan verkeerd omquote:Op maandag 22 april 2019 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Waar komt die blauwe lijn überhaupt vandaan? Ik zie hem alleen hier.
IK HAAT SMURFEN!quote:
Erik wil vooral aandachtquote:Op woensdag 24 april 2019 08:59 schreef Maanvis het volgende:
Nog niks officieels gehoord van zandvoort. Erik de vlieger lult dus uit zijn nekje.
Die vlieger gaat niet op als ie telkens wolf roept als er geen wolf is.quote:
Zandvoort MAG zelf niets bevestigen, een definitieve bevestiging komt pas zodra de F1 kalender voor 2020 officieel bekend wordt gemaakt door de organisatie. Dit duurt dus nog wel even...quote:Op woensdag 24 april 2019 08:59 schreef Maanvis het volgende:
Nog niks officieels gehoord van zandvoort. Erik de vlieger lult dus uit zijn nekje.
Hoe zit het met het argument dat Zandvoort gekwalificeerd staat als 'Grade two' circuit?quote:Op woensdag 24 april 2019 12:25 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Zandvoort MAG zelf niets bevestigen, een definitieve bevestiging komt pas zodra de F1 kalender voor 2020 officieel bekend wordt gemaakt door de organisatie. Dit duurt dus nog wel even...
FIA vindt Zandvoort Formule 1-waardig, dus geen probleemquote:Op woensdag 24 april 2019 16:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hoe zit het met het argument dat Zandvoort gekwalificeerd staat als 'Grade two' circuit?
en Assen als 'Grade one' circuit?
https://en.wikipedia.org/(...)ircuits_by_FIA_Grade
Het is nog niet bevestigd dus hij praat onzin? Lijkt me een nogal voorbarige conclusie, zoals hier al werd opgemerkt bepaald de FIA wanneer het bekend wordt.quote:Op woensdag 24 april 2019 08:59 schreef Maanvis het volgende:
Nog niks officieels gehoord van zandvoort. Erik de vlieger lult dus uit zijn nekje.
Erik de Vlieger is een beetje de Nattekat van de real life wereld. Veel praatjes maar echt veel zinnigs komt er niet uit.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is nog niet bevestigd dus hij praat onzin? Lijkt me een nogal voorbarige conclusie, zoals hier al werd opgemerkt bepaald de FIA wanneer het bekend wordt.
Toch liever dat dan dat gezever over al die punten waardoor die GP er nooit zou kunnen komen.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Erik de Vlieger is een beetje de Nattekat van de real life wereld. Veel praatjes maar echt veel zinnigs komt er niet uit.
Zelfde bron die een maand geleden nog het tegendeel beweerde?quote:Op donderdag 25 april 2019 00:43 schreef Embraer89 het volgende:
IN 2020 zal er geen GP plaatsvinden op Zandvoort.
Bron kan ik nog even niet verklappen. Maar het gaat dus niet gebeuren.
Nee, persbericht volgt 1 dezendagen nog wel.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfde bron die een maand geleden nog het tegendeel beweerde?
3 dagen geleden werd nog precies het tegenovergestelde de wereld in geslingerd, een maand geleden was de deal ook al rond, of toch niet. Ik geloof echt helemaal niks meer omtrent Zandvoort tot het via officiële kanalen naar buiten komt.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:48 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nee, persbericht volgt 1 dezendagen nog wel.
Nou ja, hij kan natuurlijk gewoon uit z'n nek lullen maar alsnog uiteindelijk gelijk hebbenquote:Op woensdag 24 april 2019 18:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is nog niet bevestigd dus hij praat onzin? Lijkt me een nogal voorbarige conclusie, zoals hier al werd opgemerkt bepaald de FIA wanneer het bekend wordt.
Hij kan ongelijk hebben, dat is mijn punt niet. De logica ' hij lult uit zijn nek want zandvoort nog niet bevestigd' klopt niet.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Erik de Vlieger is een beetje de Nattekat van de real life wereld. Veel praatjes maar echt veel zinnigs komt er niet uit.
blijkbaar niet in den ogen van den vliegerquote:Op woensdag 24 april 2019 18:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is nog niet bevestigd dus hij praat onzin? Lijkt me een nogal voorbarige conclusie, zoals hier al werd opgemerkt bepaald de FIA wanneer het bekend wordt.
Is in meerdere interviews ook al wel aangegeven dat het rond kan lijken maar FOM is een meester in steeds kleine dingen te heronderhandelen, aan te willen passen zodat het nog niet officieel is zodat ze alle opties open houden. Er zijn gewoon meer geïnteresseerden voor een beperkt aantal plekken op de kalender en daarbij telt wat er op tafel komt qua geld ook gewoon mee.quote:Op donderdag 25 april 2019 06:29 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb uit bronnen vernomen dat het vorig jaar al rond was. Het is enkel nog wat puntjes op de I en aftikken maar.
Maar ja... Hoe betrouwbaar is de bron?
De deal om samen een haring te eten ja. Alsof ze zonder aankondiging een bevestiging geven aan Olav.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:20 schreef Nattekat het volgende:
De grote baas heeft aan Olav laten weten dat de deal rond is, kwam zojuist voorbij in F1 Café.
https://twitter.com/vangamerenf1/status/1121889622328598528?s=21quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:20 schreef Nattekat het volgende:
De grote baas heeft aan Olav laten weten dat de deal rond is, kwam zojuist voorbij in F1 Café.
Zo begreep ik hem ook, deal om harinkje te happen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:31 schreef Mothzor het volgende:
[..]
De deal om samen een haring te eten ja. Alsof ze zonder aankondiging een bevestiging geven aan Olav.
Uhhh, ja, dat gebeurt best vaak. Elke vorm van gelekte informatie komt zo naar buiten.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:31 schreef Mothzor het volgende:
[..]
De deal om samen een haring te eten ja. Alsof ze zonder aankondiging een bevestiging geven aan Olav.
Ziedend.quote:Op maandag 29 april 2019 07:59 schreef VarkensHart het volgende:
Belachelijk, het hele land moet krom liggen vanwege regels tegen uitstoot en dan komt die geldverslindende en milieu vernietigde circus naar NL. Beetje naar de pijpen van die vol gevreten bobo's luisteren terwijl Zandvoort al niet te bereiken is bij enige drukte.
Je weet dat ze dat compenseren?quote:Op maandag 29 april 2019 07:59 schreef VarkensHart het volgende:
Belachelijk, het hele land moet krom liggen vanwege regels tegen uitstoot en dan komt die geldverslindende en milieu vernietigde circus naar NL. Beetje naar de pijpen van die vol gevreten bobo's luisteren terwijl Zandvoort al niet te bereiken is bij enige drukte.
Heb je ook de winnende loten gekregen van de 10 mei trekking in je mailbox toevallig en zou je die willen delen?quote:Op maandag 29 april 2019 09:32 schreef sasquatsch het volgende:
De Grand Prix van Nederland gaat waarschijnlijk gehouden worden op 10 mei 2020 in plaats van de GP van Spanje volgens het wekelijkse nieuwsoverzicht van Joe Saward in mijn mailbox. Ook Duitsland zal van de kalender af gaan om plaats te maken voor Hanoi.
Silverstone zou een nieuwe deal hebben tot en met 2022.
Je vergeet de hoofdsponser van het evenement.quote:Op maandag 29 april 2019 10:02 schreef F1gamer het volgende:
Wie van de staatshoofden en ministers zouden de bokalen mogen uitdelen?
1e : Willem Allexander
Constructeurs: Maxima
2e : Rutte (premier)
3e: Minister van Sport (geen idee wie dat is op dit moment )
Dat laatste gaat dus veranderen dankzij de GP. Heeft iedereen profijt van, ook buiten de races omquote:Op maandag 29 april 2019 07:59 schreef VarkensHart het volgende:
Belachelijk, het hele land moet krom liggen vanwege regels tegen uitstoot en dan komt die geldverslindende en milieu vernietigde circus naar NL. Beetje naar de pijpen van die vol gevreten bobo's luisteren terwijl Zandvoort al niet te bereiken is bij enige drukte.
Ik zou zeggen doe een voorstel. Kunnen we lekker over de uitreiking van de bokalen speculerenquote:Op maandag 29 april 2019 10:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je vergeet de hoofdsponser van het evenement.
Die krijgt ook wel een plekje.
Daarnaast misschien Prins huisjesmelker
Center Parcs is nog te boeken danquote:Op maandag 29 april 2019 09:32 schreef sasquatsch het volgende:
De Grand Prix van Nederland gaat waarschijnlijk gehouden worden op 10 mei 2020 in plaats van de GP van Spanje volgens het wekelijkse nieuwsoverzicht van Joe Saward in mijn mailbox. Ook Duitsland zal van de kalender af gaan om plaats te maken voor Hanoi.
Silverstone zou een nieuwe deal hebben tot en met 2022.
Podium interview door papa verstappen?quote:Op maandag 29 april 2019 10:02 schreef F1gamer het volgende:
Wie van de staatshoofden en ministers zouden de bokalen mogen uitdelen?
1e : Willem Allexander
Constructeurs: Maxima
2e : Rutte (premier)
3e: Minister van Sport (geen idee wie dat is op dit moment )
Jack Plooij natuurlijkquote:Op maandag 29 april 2019 12:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Podium interview door papa verstappen?
Ben benieuwd, dat zou wel een voordeel zijnquote:Op maandag 29 april 2019 10:12 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat laatste gaat dus veranderen dankzij de GP. Heeft iedereen profijt van, ook buiten de races om
in Assen?quote:Op maandag 29 april 2019 10:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Center Parcs is nog te boeken dan
Denk ik ook. Prins Bernard en die griet van Heinekenquote:Op maandag 29 april 2019 10:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je vergeet de hoofdsponser van het evenement.
Die krijgt ook wel een plekje.
Daarnaast misschien Prins huisjesmelker
quote:Zandvoort in line to replace Barcelona on 2020 F1 schedule
Zandvoort is being lined up by Liberty to replace Barcelona as the first non-flyaway race of the 2020 Formula 1 season, Motorsport.com has learned.
In the wake of Max Verstappen’s success momentum has been building for the World Championship to return to the Netherlands for the first time since the 1985 event. Assen had also been in the frame to host a Dutch Grand Prix.
A senior source told Motorsport.com in Baku last weekend that a contract has been now agreed between the F1 organisation and the Zandvoort promoter, but it has not yet been signed, as final details are still to be sorted out.
If as expected Spain drops off the 2020 calendar it would allow Liberty to put Zandvoort into the early May slot, ahead of the Monaco GP.
nr 3 voorzitter automobiel bondquote:Op maandag 29 april 2019 10:02 schreef F1gamer het volgende:
Wie van de staatshoofden en ministers zouden de bokalen mogen uitdelen?
1e : Willem Allexander
Constructeurs: Maxima
2e : Rutte (premier)
3e: Minister van Sport (geen idee wie dat is op dit moment )
Weet je wat, ik ga er van uit dat dit gewoon rond is nu. Je stikt bijna in de rook inmiddels.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:58 schreef Lionheaad het volgende:
Om de Hype nog even door te laten gaan:
https://www.motorsport.co(...)20-schedule/4378916/
[..]
quote:De Nederlandse Grand Prix op het circuit van Zandvoort moet in 2020 op de Formule 1-kalender komen ter vervanging van de race in Barcelona. Liberty Media is voornemens om de Nederlandse Grand Prix de plek van Spanje te geven op de Formule 1-kalender van 2020, waarmee Zandvoort de eerste West-Europese bestemming van het seizoen wordt, zo heeft Motorsport.com vernomen.
Een hooggeplaatste bron bij de Formule 1 heeft afgelopen weekend in Azerbeidzjan aan Motorsport.com bevestigd dat het contract voor de Nederlandse Grand Prix rond is en dat er getekend kan worden zodra de laatste details zijn uitgewerkt.
Dat Liberty Media een datum in mei in gedachten heeft voor Zandvoort, was al bekend, maar naar nu blijkt is de Formule 1-eigenaar van plan om Nederland de plek van Spanje te geven op de kalender, waarmee Zandvoort de eerste GP wordt op rijafstand van de fabrieken. Dit betekent dat de Nederlandse Grand Prix de race wordt waar de teams hun eerste grote updates voor de auto's introduceren en tevens de eerste wedstrijd waar de teams hun eigen motorhomes mee naartoe nemen.
Sinds 2007 organiseerde Spanje steevast de eerste West-Europese race op de Formule 1-kalender. Het contract voor deze Grand Prix loopt dit jaar echter af en de overheid heeft aangegeven het evenement niet langer financieel te willen ondersteunen, waarmee een nieuwe deal voor het Circuit de Barcelona-Catalunya ver weg lijkt. De kaartverkoop voor de Spaanse Formule 1-race is dit jaar namelijk fors teruggelopen als gevolg van het vertrek van tweevoudig wereldkampioen Formule 1 Fernando Alonso. Zonder overheidssteun lijkt de jaarlijkse 'fee' die betaald moet worden aan het Formula One Management dus niet op te brengen voor de Spaanse promotor.
Robert van Overdijk, CEO van Circuit Zandvoort, kon een deal eerder deze maand nog niet bevestigen. "We zitten in blessuretijd en we staan 1-0 voor", zei hij bij de persconferentie voor de Jumbo Racedagen tegen Motorsport.com. "Zoals alle autosportliefhebbers weten, spelen er nog veel meer zaken met betrekking tot de kalender. Er moet nog zoveel water naar de zee voor de totale kalender voor 2020. Maar dat ligt niet bij ons, dat ligt bij het FOM." Op de vraag of het alleen nog een kalendertechnische kwestie is en de financiële kant van het verhaal, wat eerder het grote struikelblok leek, inmiddels helemaal rond is, reageerde Van Overdijk: "Nee, dat kan ik niet bevestigen. Het enige wat ik kan bevestigen is dat als je Max Verstappen dit jaar in een Formule 1-auto in Nederland wil zien, je een kaartje moet kopen voor de Jumbo Racedagen."
https://www.gpupdate.net/(...)anger-van-barcelona/
lol en dan gaan al die bronnen uit van wat die ene managing director gast tegen Olav Mol zei: 'we have a deal' (als antwoord of het niet eens tijd was om een harinkje te gaan happen in Zandvoort ('ja, dat wordt misschien wel tijd')). Wat dus helemaal niks wil zeggen. Truth is in the reading ability of the beholder, zeg maar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je wat, ik ga er van uit dat dit gewoon rond is nu. Je stikt bijna in de rook inmiddels.
Engelse bronnen die uit gaan van wat Olav in het F1 café zegt zonder dat er expliciet bij te zetten?quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
lol en dan gaan al die bronnen uit van wat die ene managing director gast tegen Olav Mol zei: 'we have a deal' (als antwoord of het niet eens tijd was om een harinkje te gaan happen in Zandvoort ('ja, dat wordt misschien wel tijd')). Wat dus helemaal niks wil zeggen. Truth is in the reading ability of the beholder, zeg maar.
Barcelona blijft geschikt als testcircuit. De reden is geen winter en specifieke layout.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:06 schreef Bastiefcg het volgende:
Als Barcelona verdwijnt van de kalender, 'verhuizen' de testdagen dan ook naar een ander circuit of staat dit totaal los van elkaar?
Zo gaat dat in de hedendaagse mediawereld. Wie doet er nog aan factchecken? Als je wat hoort meteen erover schrijven! En op een gegeven moment is het verhaal zo verbastert dat het nauwelijks meer de essentie van het origineel heeft. Dat leerde we overigens al op de basisschool.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Engelse bronnen die uit gaan van wat Olav in het F1 café zegt zonder dat er expliciet bij te zetten?
Zelfde als een hoop Nederlandse sites dus.... Hopeloos.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Engelse bronnen die uit gaan van wat Olav in het F1 café zegt zonder dat er expliciet bij te zetten?
Ze zeggen toch echt waar ze het vandaan hebbenquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zelfde als een hoop Nederlandse sites dus.... Hopeloos.
Dat zou nog zomaar eens kunnen ookquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:01 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat het dit weekend bekent gemaakt word door Max zelf.
'Mam, ik heb een verrassing voor je! We gaan lekker een weekendje weg met moederdag!'quote:Op woensdag 1 mei 2019 07:55 schreef Fredgroes het volgende:
Lekker een Nederlandse gp op moederdag volgend jaar....
Inderdaad. Als je die pitstraat/boxen vergelijkt met die van andere circuits dan vind ik ze op Zandvoort toch wel erg klein.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:32 schreef beantherio het volgende:
Als het rond is dan ben ik toch wel erg benieuwd naar de precieze plannen. Ze moeten in een jaar tijd verschrikkelijk veel werk gaan verzetten denk ik dan.
Kan me goed voorstellen dat de bouwplannen al gereed zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:32 schreef beantherio het volgende:
Als het rond is dan ben ik toch wel erg benieuwd naar de precieze plannen. Ze moeten in een jaar tijd verschrikkelijk veel werk gaan verzetten denk ik dan.
Camping onteigenenquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Begin maar alvast zonder vergunning met de werkzaamheden. Het duurt te lang. De vergunning om de camping deels te onteigenen, het stuk land voor de verlenging van het circuit.
Sinds wanneer moet het circuit verlengd worden?quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Begin maar alvast zonder vergunning met de werkzaamheden. Het duurt te lang. De vergunning om de camping deels te onteigenen, het stuk land voor de verlenging van het circuit.
Camping De Branding is gekocht door Bernard. Zijn ze ook druk aan het bouwen nu.quote:
Ach zoveel werk is het ook weer niet lijkt me? Staalskeletbouw staat zo.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:32 schreef beantherio het volgende:
Als het rond is dan ben ik toch wel erg benieuwd naar de precieze plannen. Ze moeten in een jaar tijd verschrikkelijk veel werk gaan verzetten denk ik dan.
Eerst flink wat slopen, ook nog vergunningen aanvragen en vervolgens bouwen. Vervolgens misschien ook nog testen en inrichten. Duurt langer dan je denkt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:14 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ach zoveel werk is het ook weer niet lijkt me? Staalskeletbouw staat zo.
Verbouwing binnen park van circuit zelf gaat echt niet ingewikkeld worden met vergunningen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Eerst flink wat slopen, ook nog vergunningen aanvragen en vervolgens bouwen. Vervolgens misschien ook nog testen en inrichten. Duurt langer dan je denkt.
Dat dus. Heb ergens gelezen dat ze de de eerste 2 jaar eerst met het huidige gebouw (+aanbouw) door willen gaan alvorens iets totaal nieuws er op te gooien. Aan de ene kant denk ik, waarom zou je wachten, aan de andere kant, straks ga je gelijk bouwen en verdwijnt de F1 na 1 a 2 jaar omdat de GP's niet het gewenste effect hebben race technisch gezien.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:14 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ach zoveel werk is het ook weer niet lijkt me? Staalskeletbouw staat zo.
vorig jaar gewest, wat een duffe boel is dat gewordenquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:49 schreef Nattekat het volgende:
Vergeet niet dat Silverstone ook binnen een paar maanden het hele circuit op de schop gegooid heeft.
Of 3quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:47 schreef shiznuts het volgende:
Als ze tot een overeenkomst komen, dan is het meteen voor 5 jaar, niet?
Neem aan dat de plannen en vergunningen al klaarstaan en ze alleen wachten op het verlossende 'go!'.
Beetje een rushjob...quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:49 schreef Nattekat het volgende:
Vergeet niet dat Silverstone ook binnen een paar maanden het hele circuit op de schop gegooid heeft.
Dat heeft niks met rushen te maken. Gewoon domme keus.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Beetje een rushjob...
MotoGP op Silverstone afgelast vanwege regenbuien
Silverstone moet opnieuw asfalteren om MotoGP-deal veilig te stellen
Zal best meevallen. Gemeente zal meewerken lijkt me.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Eerst flink wat slopen, ook nog vergunningen aanvragen en vervolgens bouwen. Vervolgens misschien ook nog testen en inrichten. Duurt langer dan je denkt.
Het gaat hier om Formule 1: de meest tot in de puntjes georganiseerde sport ter wereld. Puur met optimisme kom je er niet: als je zo'n race toegewezen krijgt moet het echt allemaal kloppen. Ik heb daar wel wat twijfels over.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zal best meevallen. Gemeente zal meewerken lijkt me.
Meeste inrichten doen de teams zelf?
Zodra men ruimte heeft op de kalender gaat de boel door dunkt me. En dan gaan we vanzelf meemaken wat er wel en niet te realiseren is.
Een beetje chauvinisme met daarbij horende optimisme mag best.
Inrichting pitbox lijkt me van het team zelf? Dit was ook meer een vraag.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het gaat hier om Formule 1: de meest tot in de puntjes georganiseerde sport ter wereld. Puur met optimisme kom je er niet: als je zo'n race toegewezen krijgt moet het echt allemaal kloppen. Ik heb daar wel wat twijfels over.
De teams gaan trouwens niets zelf bouwen: de lokale organisatie zal verplicht worden om met faciliteiten van een bepaalde standaard te komen. En dat zal geen Wibra-niveau zijn.
Die organisatie kennen we nauwelijks tot niet dus daar is geen basis voor. Maar zoals ik al eerder postte: ik ben erg benieuwd naar de precieze plannen. Ik neem aan dat ze Liberty allerlei hele concrete beloftes gedaan hebben op dat vlak. We gaan het zien.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:53 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Inrichting pitbox lijkt me van het team zelf? Dit was ook meer een vraag.
Verder lijkt me de sport op de eerste plaats politiek, dan pas de organisatie.
Niet dat ik vind dat men in NL aan moet gaan kloten, maar een beetje vertrouwen in de organisatie mag best.
Dat gaan we.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
Die organisatie kennen we nauwelijks tot niet dus daar is geen basis voor. Maar zoals ik al eerder postte: ik ben erg benieuwd naar de precieze plannen. Ik neem aan dat ze Liberty allerlei hele concrete beloftes gedaan hebben op dat vlak. We gaan het zien.
Nieuw laagje asfalt, nieuwe kerbs, nieuw pitcomplex en je bent er.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:05 schreef RamboDirk het volgende:
Ben benieuwd of het nog gaat gebeuren. Kan me er niks bij voorstellen dat dit vervallen circuit een F1 race krijgt.
Zou wel leuk zijn voor de kalender ivm de charme tussen al die hypermoderne circuits.
je vergeet een likje verfquote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nieuw laagje asfalt, nieuwe kerbs, nieuw pitcomplex en je bent er.
Ik hoop het niet nee.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:05 schreef beantherio het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de baan nog radicaal aangepast gaat worden
zijn ze al begonnen eigenlijk, zoveel tijd is er niet eens meerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook wel handig ja, anders is het zo lastig starten.
Na het seizoen pas.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn ze al begonnen eigenlijk, zoveel tijd is er niet eens meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |