quote:Duitse toeriste (26) verkracht en vermoord op Thais eiland
De 26-jarige Miriam Beelte, een rugzaktoeriste uit Duitsland, werd gisteren dood aangetroffen op het Thaise eiland Ko Si Chang, zo’n 75 kilometer van Bangkok. Dat meldt de Duitse krant ‘Bild’. De jonge vrouw reisde sinds 23 maart door Thailand.
Een toerist trof gisteren het levenloze lichaam aan van de Duitse Miriam Beelte uit Hildesheim. Het lichaam van Beelte, dat bedekt was met bladeren, lag verscholen achter een rots. De kleren van de jonge vrouw waren van haar lichaam gescheurd, zo deelde de Thaise politie vandaag in een persbericht mee. Een wetsarts stelde naast een gebroken been ook ernstige verwondingen aan het hoofd van de twintiger vast. Uit onderzoek bleek dat Beelte verschillende keren met een steen op het hoofd was geslagen.
Kort na de gruwelijke vondst arresteerde de lokale politie een 24-jarige man. Tijdens het politieverhoor bekende hij onmiddellijk dat hij Beelte gisterenochtend achtervolgde, van haar scooter trok en haar brutaal verkrachtte. Toen de jonge vrouw dreigde naar de politie te stappen, raakte de man naar eigen zeggen in paniek. Hij nam een steen en mepte er een aantal keer mee op het hoofd van Beelte, zo verklaarde hij aan de politie. Op het moment van de feiten was de 24-jarige Thai onder invloed van drugs.
De twintiger, die wordt beschuldigd van moord en verkrachting, verblijft momenteel in de gevangenis van Bangkok in afwachting van zijn proces.
Misdaad
Volgens Duitse media doet de moord op de rugzaktoeriste sterk denken aan eerdere zaken op het nabijgelegen eiland Koh Tao. De voorbije jaren werden er maar liefst zeven toeristen dood aangetroffen. De Bitse krant ‘The Mirror’ maakte toen gewag van een “moordeiland”.
De Britse toeristen Hannah Witheridge (23) en David Miller (24) werden vermoord toen ze in september 2014 op weg waren naar hun hotelkamer. De twee hadden elkaar ontmoet in het hotel. Uit de autopsie bleek dat de twee hoofdwonden hadden opgelopen en dat Hannah verkracht was.
De Engelse metser Luke Miller (26) werd op 8 januari 2016 dood in het zwembad van zijn hotel op Koh Tao aangetroffen. Volgens de Thaise politie waren er geen bewijzen dat hij werd gedood.
De Britse Christina Annesley (23) stierf in januari 2015 op het eiland nadat ze alcohol had gedronken terwijl ze antibiotica nam voor een luchtwegontsteking. Haar ouders beschuldigden de Thaise autoriteiten ervan de dood van haar dochter niet te hebben onderzocht.
Op nieuwjaarsdag 2014 werd het lichaam van de 25-jarige Brit Nick Pearson aangetroffen, drijvend op zee. Volgens zijn ouders werd hij vermoord, hoewel de Thaise politie beweert dat hij van een hoge rots viel en verdronk.
De Russische toeriste Valentina Novozhyonov (23) verdween in maart 2017 uit haar verblijf op Koh Tao en is nog niet teruggevonden.
De 29-jarige Fransman Dimitri Povse werd op nieuwjaarsdag 2015 verhangen teruggevonden in zijn bungalow op het eiland. Zelfmoord, besloten de Thaise autoriteiten, hoewel zijn handen achter zijn rug waren vastgebonden.
https://www.hln.be/nieuws(...)ais-eiland~af262818/
War slaat dit op? Is vermoord en dus dood en levenloosquote:Op maandag 8 april 2019 13:37 schreef Fir3fly het volgende:
'levenloze' betekent niet dood. Stomme Belgen.
quote:Op maandag 8 april 2019 13:40 schreef matspontius het volgende:
[..]
War slaat dit op? Is vermoord en dus dood en levenloos
quote:Levenloos is een van de twee tegenovergestelden van leven; dood is de andere. Dood en levenloos zijn niet synoniem: iets wat nooit geleefd heeft is levenloos, iets wat levenloos is zal nooit levend worden.
Ze is 28, niet 12.quote:Op maandag 8 april 2019 13:51 schreef Harvest89 het volgende:
Erg triest.
Wederom een onnozele wereldverbeteraar, een vrouw in haar eentje die op groots avontuur gaat. Doe maar lekker wat je wil meid, hopelijk was het het allemaal waard, yolo.
Waar was de vader?
Welke idioot laat zijn dochter helemaal in haar eentje in dat soort landen rondreizen?
Iemand die dus niet de OP heeft gelezenquote:Op maandag 8 april 2019 13:51 schreef Harvest89 het volgende:
Erg triest.
Wederom een onnozele wereldverbeteraar, een vrouw in haar eentje die op groots avontuur gaat. Doe maar lekker wat je wil meid, hopelijk was het het allemaal waard, yolo.
Waar was de vader?
Welke idioot laat zijn dochter helemaal in haar eentje in dat soort landen rondreizen?
Dit dus. Helemaal eens. Als ze naar de Afrika was afgereisd was ze waarschijnlijk ook verkracht en vermoord.quote:Op maandag 8 april 2019 13:51 schreef Harvest89 het volgende:
Erg triest.
Waar was de vader?
quote:Op maandag 8 april 2019 13:51 schreef Harvest89 het volgende:
Erg triest.
Waar was de vader?
Ja, waarom mogen vrouwen eigenlijk alleen reizen zeg?quote:Op maandag 8 april 2019 13:51 schreef Harvest89 het volgende:
Erg triest.
Waar was de vader?
Ze is niet de enige en eerste die daar vermoord en verkracht is. Er word zelfs geadviseerd om daar niet heen te reizen, volgens mij begrijp jij geen kut van de wereld.quote:Op maandag 8 april 2019 13:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als je dit denkt over iemand die op Koh Tao bivakkeert bewijs je dat je echt geen kut van de wereld weet.
Wereldverbeteraars en grootse avonturiers op Koh Tao, ja hoorquote:Op maandag 8 april 2019 14:03 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Ze is niet de enige en eerste die daar vermoord en verkracht is. Er word zelfs geadviseerd om daar niet heen te reizen, volgens mij begrijp jij geen kut van de wereld.
Kleine meisjes worden groot en doen dan niet meer wat papa wil.quote:Op maandag 8 april 2019 13:51 schreef Harvest89 het volgende:
Erg triest.
Waar was de vader?
Een paar Britten die teveel zuipen en van een klif lazeren, klinkt als iedere toeristische plek op aarde.quote:Op maandag 8 april 2019 14:03 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Ze is niet de enige en eerste die daar vermoord en verkracht is. Er word zelfs geadviseerd om daar niet heen te reizen, volgens mij begrijp jij geen kut van de wereld.
Dit kan natuurlijk overal gebeuren , om als 28 jarige vrouw alleen (ik ga daar even vanuit dat ze alleen is) , te gaan backpacken , lijkt me nou niet echt de meest verstandige keuze.quote:Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Sigaartje het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik begrijp echt niet wat toeristen in Thailand te zoeken hebben.
Wat een gelul, er gaan jaarlijks 10000en vrouwen alleen backpacken en zeker in Thailand gebeurt er echt niet veel.quote:Op maandag 8 april 2019 14:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dit kan natuurlijk overal gebeuren , om als 28 jarige vrouw alleen (ik ga daar even vanuit dat ze alleen is) , te gaan backpacken , lijkt me nou niet echt de meest verstandige keuze.
Ik zeg toch nergens dat er continue vrouwen verkracht en vermoord worden.quote:Op maandag 8 april 2019 14:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wat een gelul, er gaan jaarlijks 10000en vrouwen alleen backpacken en zeker in Thailand gebeurt er echt niet veel.
Wel twee passen achter die man lopen natuurlijk.quote:Op maandag 8 april 2019 14:12 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat er continue vrouwen verkracht en vermoord worden.
De kans is alleen wat groter dan als je met een groep of met een man samen gaat.
Wil niet zeggen dat er dan niks kan gebeuren.
Wie adviseert om daar niet naartoe te reizen?quote:Op maandag 8 april 2019 14:03 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Oh dit meisje wist natuurlijk alles van de wereld.quote:Op maandag 8 april 2019 13:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als je dit denkt over iemand die op Koh Tao bivakkeert bewijs je dat je echt geen kut van de wereld weet.
Waarschijnlijk liep ze in haar bikini. Maar goed, de dader was dus onder invloed. In Nederland had hij ontoerekeningsvatbaar verklaard geworden. Nu waarschijnlijk de doodstraf.quote:
Wat is er mis met Thailand?quote:Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Sigaartje het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik begrijp echt niet wat toeristen in Thailand te zoeken hebben.
Dus vrouwen moeten maar thuis blijven zitten? Ik denk dat het op Koh Tao nog veiliger is om als vrouw alleen te reizen dan een gemiddelde Europese stad.quote:Op maandag 8 april 2019 14:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zeg niet zo zeer dat ze het niet mogen.
Je wordt niet ontoerekeningsvatbaar verklaard omdat je dronken was hoorquote:Op maandag 8 april 2019 14:29 schreef NoXia het volgende:
[..]
Waarschijnlijk liep ze in haar bikini. Maar goed, de dader was dus onder invloed. In Nederland had hij ontoerekeningsvatbaar verklaard geworden. Nu waarschijnlijk de doodstraf.
quote:Op maandag 8 april 2019 14:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Mensen als XOR denken graag in het absolute.
Ik ga heel toevallig dit jaar waarschijnlijk wel naar panama, maar dan ga ik toch liever duiken met haaien als dat ook mag.quote:Op maandag 8 april 2019 14:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wil jij dan alsjeblieft het pianista-pad solo aflopen voor ons? We zoeken nog een vrijwilligster die alleen in een hotpants en hemdje gaat kijken waar je daar valt.
Nee, het is de bedoeling dat we maximaal maar 1 voet en rib van je terugvinden anders heeft het geen zin.quote:Op maandag 8 april 2019 14:42 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik ga heel toevallig dit jaar waarschijnlijk wel naar panama, maar dan ga ik toch liever duiken met haaien als dat ook mag.
alles. bekijk maareens de websites die dergeijke moorden behandelen ,, mexico/brazillie staat op nummer een met moorden gevolgd door thailand op 2 . de thaise regering snapt heel goed dat dit niet zo handig is voor het toerisme en heeft vrijwel direct een 'schuldige'' aangewezen zodra het in het nieuws komt. heel dat land is dubieusquote:
Ja, wel knap inderdaad hoe snel ze een dader gevonden hadden. Lag die zijn roes nog uit te slapen naast het lijk, vraag ik me dan af?quote:Op maandag 8 april 2019 14:46 schreef diepzeekroket het volgende:
[..]
alles. bekijk maareens de websites die dergeijke moorden behandelen ,, mexico/brazillie staat op nummer een met moorden gevolgd door thailand op 2 . de thaise regering snapt heel goed dat dit niet zo handig is voor het toerisme en heeft vrijwel direct een schuldige aangewezen zodra het in het nieuws komt. heel dat land is dubieus
"alles".quote:Op maandag 8 april 2019 14:46 schreef diepzeekroket het volgende:
[..]
alles. bekijk maareens de websites die dergeijke moorden behandelen ,, mexico/brazillie staat op nummer een met moorden gevolgd door thailand op 2 . de thaise regering snapt heel goed dat dit niet zo handig is voor het toerisme en heeft vrijwel direct een 'schuldige'' aangewezen zodra het in het nieuws komt. heel dat land is dubieus
Wat is er dan zo superieur aan Thailand buiten de natuurgebieden?quote:Op maandag 8 april 2019 14:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"alles".
De kortzichtigheid ten top.
Lekkere onzinpost weer.quote:Op maandag 8 april 2019 13:51 schreef Harvest89 het volgende:
Erg triest.
Waar was de vader?
Wie zegt nou weer dat het superieur is?quote:Op maandag 8 april 2019 14:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat is er dan zo superieur aan Thailand buiten de natuurgebieden?
26 jaar, die hoort opgesloten in de kelder!quote:Op maandag 8 april 2019 13:51 schreef Harvest89 het volgende:
Erg triest.
Waar was de vader?
goedkope bargirls duhquote:Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Sigaartje het volgende:
Het is Thailand. Geen Jemen of Afganistan....quote:Op maandag 8 april 2019 13:51 schreef Harvest89 het volgende:
Erg triest.
Waar was de vader?
Brazilië, dat land is net zo groot als heel Europa inclusief Scandinavië.quote:Op maandag 8 april 2019 14:46 schreef diepzeekroket het volgende:
[..]
alles. bekijk maareens de websites die dergeijke moorden behandelen ,, mexico/brazillie staat op nummer een met moorden gevolgd door thailand op 2 . de thaise regering snapt heel goed dat dit niet zo handig is voor het toerisme en heeft vrijwel direct een 'schuldige'' aangewezen zodra het in het nieuws komt. heel dat land is dubieus
De kans op verkrachting is juist groter als je met een man ergens naartoe gaat.quote:Op maandag 8 april 2019 14:12 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat er continue vrouwen verkracht en vermoord worden.
De kans is alleen wat groter dan als je met een groep of met een man samen gaat.
Wil niet zeggen dat er dan niks kan gebeuren.
Vogeltjes natuurlijkquote:Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Sigaartje het volgende:
Dit.quote:Op maandag 8 april 2019 13:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dat mag je denken maar doe alsjebleif onderzoek voordat je op een leuk reisje gaat spijkerbroek en dan nie alleen de happie sites ,, ik zou het fijn vinde als je hier nog gewoon post daar naquote:Op maandag 8 april 2019 14:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"alles".
De kortzichtigheid ten top.
Je denkt serieus dat "alles" mis is met Thailand? Serieus?quote:Op maandag 8 april 2019 15:03 schreef diepzeekroket het volgende:
[..]
dat mag je denken maar doe alsjebleif onderzoek voordat je op een leuk reisje gaat spijkerbroek en dan nie alleen de happie sites ,, ik zou het fijn vinde als je hier nog gewoon post daar na
En daar hebben we weer iemand met het extreme andere uiterste.quote:Op maandag 8 april 2019 14:54 schreef Nober het volgende:
[..]
26 jaar, die hoort opgesloten in de kelder!
Die was 14, echt uitstekende vergelijking weer.quote:Op maandag 8 april 2019 15:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
En daar hebben we weer iemand met het extreme andere uiterste.
Bij ''zeilmeisje'' Laura Dekker had je ook een Kamp Opsluiten In Sekskelder en een Kamp Laat Maar Naar Nieuw Zeeland Varen.
Er zijn nog andere opties hoor.
Inderdaad, Parijs in Frankrijk is over het algemeen onveiliger dan Thailand. Een van de meest toeristische landen ter wereld. (ook verder minder boeiend dan mensen altijd doen voorkomen moet ik zeggen)quote:Op maandag 8 april 2019 15:12 schreef speknek het volgende:
Thailand is het meest toeristische land waar ik ooit ben geweest. Het is nog meer gericht om de westerse toerist een leuke vakantie te geven dan Frankrijk. En buiten wat dubieuze plekken aan de rand van Thailand en Cambodja, ook min of meer net zo veilig.
Pas als ze zwarte band zijn in judo, kickboksen, Braziliaanse jiu jitsu, taekwondo en pepperspray spuiten.quote:Op maandag 8 april 2019 15:10 schreef Ludachrist het volgende:
Wanneer komen vrouwen op de leeftijd dat ze mentaal geschikt zijn om alleen te reizen, Harvest?
Erg onvrouwelijke sporten, die mag mijn dochter uiteraard niet beoefenen.quote:Op maandag 8 april 2019 15:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Pas als ze zwarte band zijn in judo, kickboksen, Braziliaanse jiu jitsu, taekwondo en pepperspray spuiten.
Thailand is nou niet bepaald een uiterste. Uitersten zijn op je zolderkamer blijven of Oost-Congo, Thailand is een mooi midden. Echter, 1 op 100000 overkomt iets naars, dat is ook zo in het verkeer.quote:Op maandag 8 april 2019 15:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
En daar hebben we weer iemand met het extreme andere uiterste.
Bij ''zeilmeisje'' Laura Dekker had je ook een Kamp Opsluiten In Sekskelder en een Kamp Laat Maar Naar Nieuw Zeeland Varen.
Er zijn nog andere opties hoor.
Waar woon je in Nederland dan nergenz zo veilig als hier a niffoquote:Op maandag 8 april 2019 15:20 schreef Toefjes het volgende:
Triest voor het meisje en vooral de nabestaanden.
Kom er zelf ook zo nu en en met mij zo'n 35.000.000 andere toeristen op jaarbasis. Ik voel me daar veiliger dan in Nederland.
nou zolang je je leven maar seieurs neemt hoorquote:Op maandag 8 april 2019 15:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat "alles" mis is met Thailand? Serieus?
Dan heb je letterlijk geen enkel flauw benul van waar je over praat en dan kan ik je op geen enkele manier serieus nemen.
geen kippetjes in je reisverslagquote:Op maandag 8 april 2019 15:01 schreef SeLang het volgende:
[..]
Vogeltjes natuurlijk![]()
TRV / [Reisverslag] Thailand
RIP dat meisje
Voor mij was van de plekken op de wereld waar ik geweest ben zuid oost azie gevoelsmatig toch wel een van de meest veilige plekken. Ik heb me nooit ergens onveilig gevoeld op welk tijdstip van de dag dan ook. Dat was op bepaalde plekken in Afrika, zuid en midden Amerika toch echt wel andersquote:Op maandag 8 april 2019 15:12 schreef speknek het volgende:
meest toeristische land waar ik ooit ben geweest. Het is nog meer gericht om de westerse toerist een leuke vakantie te geven dan Frankrijk. En buiten wat dubieuze plekken aan de rand van Thailand en Cambodja, ook min of meer net zo veilig.
Ik weet meer van de wereld dan dat "alles" mis is met Thailand.quote:Op maandag 8 april 2019 15:24 schreef diepzeekroket het volgende:
[..]
nou zolang je je leven maar seieurs neemt hoor
Niet goed gelezen! Er staat een foto in van Red Junglefowl (Bankivahoen).quote:Op maandag 8 april 2019 15:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
geen kippetjes in je reisverslag
Ik zie sowieso geen reden om je dochter de straat op te laten voor je haar hebt verkocht aan haar man.quote:Op maandag 8 april 2019 15:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Erg onvrouwelijke sporten, die mag mijn dochter uiteraard niet beoefenen.
Ik zal laten weten dat een vakantie alleen er voor haar helaas niet inzit.
Juist, een haantje, das geen kippetjequote:Op maandag 8 april 2019 15:28 schreef SeLang het volgende:
[..]
Niet goed gelezen! Er staat een foto in van Red Junglefowl (Bankivahoen).
Wel een mannetje
Waarom niet? Het is goedkoop, exotisch en mooi, en trekt een zwik toeristen aan.quote:Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Sigaartje het volgende:
Het gaat niet zo zeer om mentale geschiktheid. Als vrouw loop je nu eenmaal extra risico als je alleen reist, en dan met name in tweede/derdewereldlanden.quote:Op maandag 8 april 2019 15:10 schreef Ludachrist het volgende:
Wanneer komen vrouwen op de leeftijd dat ze mentaal geschikt zijn om alleen te reizen, Harvest?
De 2e alinea is wel een verstandige.quote:Op maandag 8 april 2019 15:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om mentale geschiktheid. Als vrouw loop je nu eenmaal extra risico als je alleen reist, en dan met name in tweede/derdewereldlanden.
Verder reageer ik niet meer in dit topic.
Bijna al mijn andere posts zijn door frutsel verwijderd. Ik heb geen zin om me nu elke keer te herhalen en ga ook geen andere bewoordingen gebruiken.
Thailand is veilig. Sterker nog. Dat eiland waar ze zat wordt gezien als 1 van de veiligste eilanden.quote:Op maandag 8 april 2019 13:51 schreef Harvest89 het volgende:
Erg triest.
Waar was de vader?
En als 28 jarige man?quote:Op maandag 8 april 2019 14:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dit kan natuurlijk overal gebeuren , om als 28 jarige vrouw alleen (ik ga daar even vanuit dat ze alleen is) , te gaan backpacken , lijkt me nou niet echt de meest verstandige keuze.
Mooie stranden, goed weer, mooie vrouwen, leuke feesten, lekker eten, lieve mensen.quote:Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Sigaartje het volgende:
quote:Op maandag 8 april 2019 15:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bijna al mijn andere posts zijn door frutsel verwijderd. Ik heb geen zin om me nu elke keer te herhalen en ga ook geen andere bewoordingen gebruiken.
Break Free is een programma waar je de meest uiteenlopende varianten ziet hoe je als toerist aan je einde kan komen. De dood maakt niet echt onderscheid tussen man en vrouw. Of jong of oud.quote:
Aangezien 70 tot 80% van de verkrachtingen in eigen kring plaatsvinden is dit idd een hele nare waarheid.quote:Op maandag 8 april 2019 15:00 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
De kans op verkrachting is juist groter als je met een man ergens naartoe gaat.
Als dat gebeurt zeggen dezelfde mensen bovendien 'wat deed ze alleen met die man?'
Seks met minderjarigen natuurlijk.quote:Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Sigaartje het volgende:
Oh?quote:Op maandag 8 april 2019 15:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om mentale geschiktheid. Als vrouw loop je nu eenmaal extra risico als je alleen reist, en dan met name in tweede/derdewereldlanden.
Dit bedoel ik idd. Net zoveel (minstens) redenen waarom je als man de lul kan zijn of erger. Maar dat is dan ineens 'anders'?quote:Op maandag 8 april 2019 16:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Break Free is een programma waar je de meest uiteenlopende varianten ziet hoe je als toerist aan je einde kan komen. De dood maakt niet echt onderscheid tussen man en vrouw. Of jong of oud.
Het gevaarlijkste aan Thailand vind ik het verkeer. Daar zelf 1 keer door het oog van de naald gekropen. Ze nemen het daar niet zo nauw met alcohol en verkeer en ze rijden daar links. Wat voor ons onwennig is natuurlijk.
Door met name het alcohol verhaal (en geen helm op de motor dragen) vallen er rond Songkran honderden doden en duizenden gewonden in het verkeer.
Anders lees je de OP ff.quote:Op maandag 8 april 2019 13:51 schreef Harvest89 het volgende:
Erg triest.
Waar was de vader?
Ik ben met mijn toenmalige vriendin een maand door Thailand getrokken met de rugzak en heb me daar geen moment onveilig gevoeld. Aantrekkelijke jonge vrouwen alleen op pad trekt overal ter wereld dwazen en smeerlappen aan.quote:Op maandag 8 april 2019 14:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oh dit meisje wist natuurlijk alles van de wereld.
Net zoals die twee onthoofde hippies in Marokko.
Hartstikke veilig joh! Wat kan er nou misgaan? Daar zijn ze wel achter gekomen.
Leuke jongemannen die op 'avontuur' gaan ook.quote:Op maandag 8 april 2019 17:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik ben met mijn toenmalige vriendin een maand door Thailand getrokken met de rugzak en heb me daar geen moment onveilig gevoeld. Aantrekkelijke jonge vrouwen alleen op pad trekt overal ter wereld dwazen en smeerlappen aan.
Als man wel dan?quote:Op maandag 8 april 2019 17:13 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Brazilië lijkt me gaaf. Maar als vrouw alleen niet veilig. En het zal per regio ook verschillen. Hoe heb je het ervaren?
Rio is helemaal kut. Zodra het begint te schemeren niet meer alleen op straat lopen met een telefoon of een portomonee in je zak.quote:Op maandag 8 april 2019 17:13 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Brazilië lijkt me gaaf. Maar als vrouw alleen niet veilig. En het zal per regio ook verschillen. Hoe heb je het ervaren?
'S avonds laat kun je daar beter niet de straat op gaan. De stranden zien er mooi uit, en het heeft iets betoverends maar dat is misschien ook wel schijn.quote:Op maandag 8 april 2019 17:17 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Rio is helemaal kut. Zodra het begint te schemeren niet meer alleen op straat lopen met een telefoon of een portomonee in je zak.
Ik (man) maakte de fout om op mijn eerste dag na het verlaten van een bar/disco dronken alleen naar het hostel te gaan (alleen wat cash op zak). En je raad het al, verdwaald rondhuppelen op de Copacabana met allemaal tuig, hoeren en pooiers om je heen.
Verder is het hoe meer je naar het zuiden je gaat, hoe veiliger het word. Zo was Floripa enorm veilig in mijn ziens.
En voor een vrouw geld al helemaal, niet alleen dronken op straat lopen
Schijn ja. Copacabana en Ipanema zijn overrated en zodra je in de zee bent moet je uitkijken of je handdoek niet wordt gestolen.quote:Op maandag 8 april 2019 17:30 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
'S avonds laat kun je daar beter niet de straat op gaan. De stranden zien er mooi uit, en het heeft iets betoverends maar dat is misschien ook wel schijn.
Lekker dan. Maar je bent wel geweestquote:Op maandag 8 april 2019 17:33 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Schijn ja. Copacabana en Ipanema zijn overrated en zodra je in de zee bent moet je uitkijken of je handdoek niet wordt gestolen.
Er hoeft maar 1 gek rond te lopen.. En er lopen, net als in elk land, vast wel meer rond, van organised crime tot aan lone psychopaths.quote:Op maandag 8 april 2019 14:19 schreef Oostwoud het volgende:
Vreemd dat dit in Thailand gebeurt, dat is normaal een toeristenvriendelijk land. Meermaals geweest, geen problemen gehad.
Zekers.quote:Op maandag 8 april 2019 17:45 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1 gek rond te lopen.. En er lopen, net als in elk land, vast wel meer rond, van organised crime tot aan lone psychopaths.
Ouwe jeugdvriend van me is met een Braziliaanse getrouwd en woont in Fortaleza, in een gated community. Overdag is er weinig aan de hand, maar zodra het donker begint te worden kan je je maar beter niet buiten die gated community vertonen want geweld en berovingen zijn daar aan de orde van de dag. Zou niet mijn eerste keus zijn om naar toe te verhuizen, maar goed...ieder zijn ding.quote:Op maandag 8 april 2019 17:17 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Rio is helemaal kut. Zodra het begint te schemeren niet meer alleen op straat lopen met een telefoon of een portomonee in je zak.
Ik (man) maakte de fout om op mijn eerste dag na het verlaten van een bar/disco dronken alleen naar het hostel te gaan (alleen wat cash op zak). En je raad het al, verdwaald rondhuppelen op de Copacabana met allemaal tuig, hoeren en pooiers om je heen.
Verder is het hoe meer je naar het zuiden je gaat, hoe veiliger het word. Zo was Floripa enorm veilig in mijn ziens.
En voor een vrouw geld al helemaal, niet alleen dronken op straat lopen
Wat een prut antwoord.quote:
Klopt jaquote:Op maandag 8 april 2019 17:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ouwe jeugdvriend van me is met een Braziliaanse getrouwd en woont in Fortaleza, in een gated community. Overdag is er weinig aan de hand, maar zodra het donker begint te worden kan je je maar beter niet buiten die gated community vertonen want geweld en berovingen zijn daar aan de orde van de dag. Zou niet mijn eerste keus zijn om naar toe te verhuizen, maar goed...ieder zijn ding.
Waar lees je dat dat ik dat vind? Ik zeg dat Gringo's (blanke mensen) een gewild object zijn. Man of vrouw maakt niet uit, al is het voor vrouwen natuurlijk wel wat gevaarlijker.quote:Op maandag 8 april 2019 17:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Wat een prut antwoord.
Dus mannen die verleid worden door dat lekkere dametje om gewelddadig beroofd te worden is 'anders'? Niet zo erg.
Gaat dit werkelijk enkel om geneukt te worden tegen je zin in of een natte droom? Of durven we het breder te trekken naar geweld jegens?
Dat ze jou harder te pakken nemen qua geweld omdat ze jou (man?) als grotere bedreiging zien en als degene die kostbaarheden beheert geeft niet?
Tot moes geslagen worden, vermoord worden, allemaal niet zo erg?
Nogmaals, vrijwel elke statistiek toont aan dat mannen een hoger risico lopen op slachtoffer worden van gewelddadigheden. Is dat echt minder erg, want geen vrouw, niet verkracht?
Ik ben een vrouw, ik ben verkracht. Maar ik zie werkelijk niet in waarom het minder erg is om een mes tussen je ribben te krijgen, lens geslagen te worden of wat dan ook.
Waarom wordt er bij 25 jarige mannen nooit gezegd dat ze aan het handje van vrouwen/andere familie leden moeten blijven? Terwijl de feiten vertellen dat zij meer risico lopen?
Niet alleen buiten, door anderen, maar ook intern, in hun emotie? (Zelfmoord is hoger onder mannen).
Dit dus.quote:Op maandag 8 april 2019 13:51 schreef Harvest89 het volgende:
Erg triest.
Waar was de vader?
Al was ze 38...quote:
Dan wat? Vrouwen zijn zwak en moeten aan de hand van een man vader/broer/familielid meegenomen worden overal?quote:
Ja? Heeft ze dan nog toestemming van haar vader nodig?quote:
Het grappige is dat uit dit topic blijkt dat niet alleen Achmed zo denkt. Ook aardig wat Jantjes en Pietjes denken blijkbaar zo.quote:Op maandag 8 april 2019 19:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dan wat? Vrouwen zijn zwak en moeten aan de hand van een man vader/broer/familielid meegenomen worden overal?
Sorry achmed, zo werkt het niet meer anno 2019.
OP mist er nog een.quote:Elise Dallemange, 30, was found dead in the jungle on the island of Koh Tao, having been half-eaten by lizards, eight days after she said she was leaving to return to her native home in Belgium.
Ik zou echt wel beschermend zijn voor dochters als ze gaan reizen. Jezus, no way dat die alleen gaat reizen. Over mijn lijk.quote:Op maandag 8 april 2019 19:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dan wat? Vrouwen zijn zwak en moeten aan de hand van een man vader/broer/familielid meegenomen worden overal?
Haha als ze 26 zijn zeggen ze gewoon: bedankt voor het advies, ik doe er helemaal niks mee.quote:Op maandag 8 april 2019 19:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik zou echt wel beschermend zijn voor dochters als ze gaan reizen. Jezus, no way dat die alleen gaat reizen. Over mijn lijk.
Sociale controle. Onder druk zetten om met haar man en familie te reizen en niet alleen. Ik ben traditioneel ingesteld als het gaat om familierelaties/koppels.quote:Op maandag 8 april 2019 19:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha als ze 26 zijn zeggen ze gewoon: bedankt voor het advies, ik doe er helemaal niks mee.
Serieus, wat wil je er tegen doen dan?
Vrouwen mogen van mij best alleen reizen. Dat is natuurlijk het recht van elk mens. Maar veel vrouwen denken dat ze evenveel gevaar lopen als een man wat natuurlijk roekeloos is. Een dronken solo-reiziger in azie zal geen heldere keuzes maken en zichzelf in situaties neerzetten die risico's kunnen opleveren.quote:Op maandag 8 april 2019 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja? Heeft ze dan nog toestemming van haar vader nodig?
Ik ben 52, heb ik toestemming van mijn vader, mijn man of mijn 27-jarige zoon nodig?
Tering wat een achterlijkheid, ik liep op mijn 18de in m'n uppie op Manhattan, en ik ben ook altijd alleen met mijn oudste zoon op vakantie geweest, zijn 4de verjaardag was in Tunesië.
Bijna geen enkele vrouw denkt dit, misschien moet je eens proberen met een vrouw aan de praat te raken.quote:Op maandag 8 april 2019 19:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Vrouwen mogen van mij best alleen reizen. Dat is natuurlijk het recht van elk mens. Maar veel vrouwen denken dat ze evenveel gevaar lopen als een man wat natuurlijk roekeloos is. Een dronken solo-reiziger in azie zal geen heldere keuzes maken en zichzelf in situaties neerzetten die risico's kunnen opleveren.
Neemt natuurlijk niet weg dat iedereen van elkaar moet afblijven.. maar zo is de wereld niet.
De wereldvreemdheid van velen in dit topic is bizar.quote:Op maandag 8 april 2019 19:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het grappige is dat uit dit topic blijkt dat niet alleen Achmed zo denkt. Ook aardig wat Jantjes en Pietjes denken blijkbaar zo.
Je weet alleen nooit zeker of het vrouwen zijnquote:Op maandag 8 april 2019 16:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mooie stranden, goed weer, mooie vrouwen, leuke feesten, lekker eten, lieve mensen.
Je hebt gelijk. Lekker weg blijven.
Denk je niet? Uit eigen ervaring gedragen ze zich daar echt niet anders dan hier.quote:
En dat wordt vervolgens je zoon vermoord op vakantie. Of is dat ineens minder erg?quote:Op maandag 8 april 2019 19:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik zou echt wel beschermend zijn voor dochters als ze gaan reizen. Jezus, no way dat die alleen gaat reizen. Over mijn lijk.
Je moet ook geen vragen stellen waar je het antwoord niet op wil wetenquote:Op maandag 8 april 2019 19:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Je weet alleen nooit zeker of het vrouwen zijn
Ja, had die maar moeten oplettenquote:Op maandag 8 april 2019 19:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En dat wordt vervolgens je zoon vermoord op vakantie. Of is dat ineens minder erg?
Ook hier nemen vrouwen altijd wel extra maatregelen, zowel bewust als instinctief. Ook op reis weten de meeste vrouwen wel dat ze kwetsbaarder en makkelijker targets zijn.quote:Op maandag 8 april 2019 19:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Denk je niet? Uit eigen ervaring gedragen ze zich daar echt niet anders dan hier.
Ik ben geen vrouw dus ik weet dat verder niet, maar wat ze laten zien is in elk geval niks anders.quote:Op maandag 8 april 2019 19:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ook hier nemen vrouwen altijd wel extra maatregelen, zowel bewust als instinctief. Ook op reis weten de meeste vrouwen wel dat ze kwetsbaarder en makkelijker targets zijn.
Volgens mij maken vrouwen in het algemeen minder risicovolle beslissingen dan mannen.quote:Op maandag 8 april 2019 19:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Denk je niet? Uit eigen ervaring gedragen ze zich daar echt niet anders dan hier.
Vrouwen trekken sneller predators aan.quote:Op maandag 8 april 2019 19:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En dat wordt vervolgens je zoon vermoord op vakantie. Of is dat ineens minder erg?
Als ze 26 zijn zijn ze al vaak het huis uit. En heel misschien gaan ze lekker alleen op pad, omdat ze geen man en kinderen hebben? Zomaar een ideetje hoor.quote:Op maandag 8 april 2019 19:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Sociale controle. Onder druk zetten om met haar man en familie te reizen en niet alleen. Ik ben traditioneel ingesteld als het gaat om familierelaties/koppels.
Dat geloof ik wel. Man zijnde loop ik voor mijn gevoel weinig risico zeker als Nederlander van 2 meterquote:Op maandag 8 april 2019 19:37 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Volgens mij maken vrouwen in het algemeen minder risicovolle beslissingen dan mannen.
Mannelijke slachtoffers komen minder snel in het nieuws.quote:Op maandag 8 april 2019 19:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Vrouwen trekken sneller predators aan.
nog zoietsquote:Op maandag 8 april 2019 19:39 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Mannelijke slachtoffers komen minder snel in het nieuws.
Ook hier op het forum. Als er een vrouw in het buitenland is vermoord, is de kans groot dat er een reeks topics gaan ontstaan. Zeker als de dame in kwestie ook nog eens jong en blond is. Bij mannelijke slachtoffers zie je dat minder snel. Naar mijn mening best treurig, aangezien het natuurlijk even erg is.quote:Op maandag 8 april 2019 19:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nog zoiets
volgens de maatschappij zijn mannenlevens minder waard
Wereldvreemd much?quote:Op maandag 8 april 2019 13:51 schreef Harvest89 het volgende:
Erg triest.
Waar was de vader?
Ja, dat zag je ook met die haagse, donkere jongen van 17 die na zo'n Grindr (zo'n homo app, weet niet of ik het zo goed schrijf) date vermoord was. Boeide niet echt hier.quote:Op maandag 8 april 2019 19:45 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ook hier op het forum. Als er een vrouw in het buitenland is vermoord, is de kans groot dat er een reeks topics gaan ontstaan. Zeker als de dame in kwestie ook nog eens jong en blond is. Bij mannelijke slachtoffers zie je dat minder snel. Naar mijn mening best treurig, aangezien het natuurlijk even erg is.
Ik ben zelf een vrouw van 1m60 en dus best wel bewust van mijn kwetsbaarheid. Nu blijf ik niet mijn hele leven op mijn zonderkamer (die ik niet heb), maar ik zou ook niet ‘s nachts alleen bezopen rondwaggelen.quote:Op maandag 8 april 2019 19:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel. Man zijnde loop ik voor mijn gevoel weinig risico zeker als Nederlander van 2 meter
Een haan is een mannelijke kip. Een hen een vrouwelijke kipquote:Op maandag 8 april 2019 15:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Juist, een haantje, das geen kippetje
Ik loop ook gewoon in mijn eentje 's avonds laat door Amsterdam, maar ik luister wel naar mijn gevoel, als het ergens onprettig voelt dan stap ik gewoon een kroeg binnen.quote:Op maandag 8 april 2019 19:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Vrouwen mogen van mij best alleen reizen. Dat is natuurlijk het recht van elk mens. Maar veel vrouwen denken dat ze evenveel gevaar lopen als een man wat natuurlijk roekeloos is. Een dronken solo-reiziger in azie zal geen heldere keuzes maken en zichzelf in situaties neerzetten die risico's kunnen opleveren.
Neemt natuurlijk niet weg dat iedereen van elkaar moet afblijven.. maar zo is de wereld niet.
Het werd al eerder aangehaald, maar de trieste aanleidingen waar hier topic reeksen voor gemaakt werden (jonge vrouwen / meisjes om het leven gebracht) geeft ook aan dat hier geen 100% veiligheid gegarandeerd kan worden.quote:Op maandag 8 april 2019 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik loop ook gewoon in mijn eentje 's avonds laat door Amsterdam, maar ik luister wel naar mijn gevoel, als het ergens onprettig voelt dan stap ik gewoon een kroeg binnen.
Het idee wat vrouwen roekeloos denken dat ze evenveel gevaar lopen als een man is simpelweg niet waar, want we groeien op met de wetenschap dat we meer gevaar lopen.
Ik ben in Amersfoort fietsend naar huis ook al eens bij wildvreemden de oprit op gereden omdat iemand me volgde, en ik door de links/rechts straten die ik nam ook werkelijk wist dat hij volgde en niet toevallig dezelfde kant op reed.
Voel ik me sindsdien (30 jaar geleden ofzo) minder veilig? Nah... ik voelde me toen ik in Philadelphia woonde ook niet onveilig, maar wist wel dat ik niet voorbij Southstreet moest gaan.
Mijn dochters gaan in een mandje de Amstel in, ik hou alleen de zoons.quote:Op maandag 8 april 2019 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan kun je je dochters wel tot je eigen dood thuis houden.
Street smart is idd veel beter dan onderbuikgevoel. Het is beter om te wéten wat je wel en niet kan/moet doen dan om te dénken dat je weet wat je wel niet kan/moet doen.quote:Op maandag 8 april 2019 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik loop ook gewoon in mijn eentje 's avonds laat door Amsterdam, maar ik luister wel naar mijn gevoel, als het ergens onprettig voelt dan stap ik gewoon een kroeg binnen.
Het idee wat vrouwen roekeloos denken dat ze evenveel gevaar lopen als een man is simpelweg niet waar, want we groeien op met de wetenschap dat we meer gevaar lopen.
Ik ben in Amersfoort fietsend naar huis ook al eens bij wildvreemden de oprit op gereden omdat iemand me volgde, en ik door de links/rechts straten die ik nam ook werkelijk wist dat hij volgde en niet toevallig dezelfde kant op reed.
Voel ik me sindsdien (30 jaar geleden ofzo) minder veilig? Nah... ik voelde me toen ik in Philadelphia woonde ook niet onveilig, maar wist wel dat ik niet voorbij Southstreet moest gaan.
Je klinkt als een goede vaderquote:Op maandag 8 april 2019 19:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Sociale controle. Onder druk zetten om met haar man en familie te reizen en niet alleen. Ik ben traditioneel ingesteld als het gaat om familierelaties/koppels.
Hahaquote:Op maandag 8 april 2019 20:06 schreef Pek het volgende:
[..]
Mijn dochters gaan in een mandje de Amstel in, ik hou alleen de zoons.
Apart is dat. Ik heb jaren geleden ooit eens een mes tussen mijn ribben gehad (was geen ongelukje oid). Maar ik hoorde laatst een verhaal van een vrouw die (totaal ongerelateerd) rond die tijd onder dwang verkracht werd. En toen dacht ik toch echt "wow, dat klinkt echt veel erger dan wat mij overkomen is."quote:Op maandag 8 april 2019 17:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Wat een prut antwoord.
Dus mannen die verleid worden door dat lekkere dametje om gewelddadig beroofd te worden is 'anders'? Niet zo erg.
Gaat dit werkelijk enkel om geneukt te worden tegen je zin in of een natte droom? Of durven we het breder te trekken naar geweld jegens?
Dat ze jou harder te pakken nemen qua geweld omdat ze jou (man?) als grotere bedreiging zien en als degene die kostbaarheden beheert geeft niet?
Tot moes geslagen worden, vermoord worden, allemaal niet zo erg?
Nogmaals, vrijwel elke statistiek toont aan dat mannen een hoger risico lopen op slachtoffer worden van gewelddadigheden. Is dat echt minder erg, want geen vrouw, niet verkracht?
Ik ben een vrouw, ik ben verkracht. Maar ik zie werkelijk niet in waarom het minder erg is om een mes tussen je ribben te krijgen, lens geslagen te worden of wat dan ook.
Niet zozeer apart, maar een andere situatie.quote:Op maandag 8 april 2019 20:53 schreef probeer het volgende:
[..]
Apart is dat. Ik heb jaren geleden ooit eens een mes tussen mijn ribben gehad (was geen ongelukje oid). Maar ik hoorde laatst een verhaal van een vrouw die (totaal ongerelateerd) rond die tijd onder dwang verkracht werd. En toen dacht ik toch echt "wow, dat klinkt echt veel erger dan wat mij overkomen is."
Mijn angst op dat moment bestond uit 'ga ik op tijd medische hulp krijgen?', haar angst was 'mijn leven ligt nu volledig in handen van deze vreemde en ogenschijnlijk gewelddadige man'. Zij had het mes nog op haar keel staan, ik had het al in mijn bezit (al dan niet in mijn rug hangend).
Maar ik ben het verder met je eens hoor over die imo seksistische, aan victim-blaming grenzende onzin over 'daar heeft een vrouw niets te zoeken'. Komt ook altijd van dezelfde types.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar met een mahram was dit niet gebeurd.quote:Op maandag 8 april 2019 13:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ja, waarom mogen vrouwen eigenlijk alleen reizen zeg?
Altijd erg opvallend wie dit soort dingen zeggen.....
Niet?quote:Op maandag 8 april 2019 21:15 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar met een mahram was dit niet gebeurd.
Een mannelijke begeleider. Vader, echtgenoot, wettelijke (Islam) begeleider waar volgens de leer geen 'verleiding' speelt die tot slechte dingen leidt.quote:Op maandag 8 april 2019 21:23 schreef Pek het volgende:
Wtf iis een Mahram? Nee, ik ga niet goegelen.
Zon, zee, strand, heerlijk eten en een van de meest ontwikkelde landen van Zuid-Oost Azië. De horror inderdaad.quote:Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Sigaartje het volgende:
Dit dusquote:Op maandag 8 april 2019 13:51 schreef Harvest89 het volgende:
Erg triest.
Waar was de vader?
Grappig om te zien dat de extremere standpunten van de Hollandse jongens toch best wat raakvlakken hebben met die uit de islam. Zie je ook vaker terug ook in andere topics.quote:Op maandag 8 april 2019 21:33 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Een mannelijke begeleider. Vader, echtgenoot, wettelijke (Islam) begeleider waar volgens de leer geen 'verleiding' speelt die tot slechte dingen leidt.
Helaas gebakken lucht dus.
Gelukkig worden de meeste verkrachtingen en ander misbruik niet door bekenden gedaan! Oh wacht...quote:Op maandag 8 april 2019 21:33 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Een mannelijke begeleider. Vader, echtgenoot, wettelijke (Islam) begeleider waar volgens de leer geen 'verleiding' speelt die tot slechte dingen leidt.
Helaas gebakken lucht dus.
Natuurlijk. Er kan ook een atoombom op je hoofd vallen.quote:Op maandag 8 april 2019 21:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Niet?
Dat weet je niet. Mahram voor je neus gedood en jij verkracht liggend in zijn bloed.
Kan ook he?
Ja daag, vrouwen niet meer alleen over straat omdat het te gevaarlijk voor ze is.quote:Op maandag 8 april 2019 22:01 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Natuurlijk. Er kan ook een atoombom op je hoofd vallen.
Echter, waar het om gaat: een mahram verkleint de kans op (een foute afloop van) dit soort onprettige ontmoetingen.
Je weet dat 70/80% van de verkrachtingen plaats vindt in de eigen kring? In de harde werkelijkheid die 'mahram' een groter risico is dan die Boris Boef die je de bosjes in sleurt?quote:Op maandag 8 april 2019 22:01 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Natuurlijk. Er kan ook een atoombom op je hoofd vallen.
Echter, waar het om gaat: een mahram verkleint de kans op (een foute afloop van) dit soort onprettige ontmoetingen.
Kom eens met bronnen aanzetten dan? Met je achterlijke, wereldvreemde aannames.quote:Op maandag 8 april 2019 14:46 schreef diepzeekroket het volgende:
[..]
Nogmaals het kan iedereen overkomen , maar mannen (de meeste danquote:
Hier kan je tijdens een fietstochtje s avonds ook de bosjes ingesleurd worden als vrouw.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nogmaals het kan iedereen overkomen , maar mannen (de meeste dan) verkrachten liever een vrouw dan een man
leif vragenquote:Op maandag 8 april 2019 22:41 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Kom eens met bronnen aanzetten dan? Met je achterlijke, wereldvreemde aannames.
Maar mannen worden vaker overvallen, krijgen meer te maken met geweld in allerlei vormen e.d.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nogmaals het kan iedereen overkomen , maar mannen (de meeste dan) verkrachten liever een vrouw dan een man
Dan moet je ook niet klagen wanneer vrouwen verkracht en vermoord worden , zeker niet anno 2019quote:Op maandag 8 april 2019 19:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dus mannen moeten aan het handje gehouden worden? Of nog beter niet uit huis mogen?quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet klagen wanneer vrouwen verkracht en vermoord worden , zeker niet anno 2019
Het is het logisch gevolg van risicovol gedrag
Een avondklok voor mannen lijkt me dan een prima oplossing.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet klagen wanneer vrouwen verkracht en vermoord worden , zeker niet anno 2019
Of mensen blijven gewoon met hun poten van elkaar af en iedereen die zich niet aan die regel houdt gooien we in een celletje.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit is net zo'n kulredenatie als de redenatie dat hardwerkende Moslim A, die niemand kwaad doet, iedereen respecteert, etc., niet moet klagen wanneer hij als onschuldige in elkaar wordt geslagen. Want dit immers een 'logisch gevolg' van de foute acties gepleegd door moslim straatterroristjes en echte moslim terroristen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Of je gaat met een groep op vakantie ipv solo of zeg ik nu iets heel geks ?quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dus mannen moeten aan het handje gehouden worden? Of nog beter niet uit huis mogen?
Zij vertonen namelijk meer risicogedrag, lopen meer risico en zijn een groter risico.
Of is het dan ineens 'anders'? Gaat het je helemaal niet om risico's lopen en risico's zijn? Is het ineens not done als jij erdoor beperkt zou worden?
Mijn god, ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Of je gaat met een groep op vakantie ipv solo of zeg ik nu iets heel geks ?
Dan passen ze hun ritme aan , hiermee los je werkelijk niets opquote:Op dinsdag 9 april 2019 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een avondklok voor mannen lijkt me dan een prima oplossing.
Zit je nou werkelijk misdadig gedrag van mannen te vergoelijken?quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dan passen ze hun ritme aan , hiermee los je werkelijk niets op
Klinkt leuk en aardig maar iemand die zwaar aan de drugs is heeft maling aan regelsquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:05 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Of mensen blijven gewoon met hun poten van elkaar af en iedereen die zich niet aan die regel houdt gooien we in een celletje.
Ik denk dat dat beter is stiekem.
Dan maakt het verder ook vrij weinig uit of je een kleine lichamelijk ondergemiddeld sterke man bent of een vrouw.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Klinkt leuk en aardig maar iemand die zwaar aan de drugs is heeft maling aan regels
Misdadigers hebben eenmaal een twijfelachtige ethiek( in zoverre aanwezig). Dan kan je wel blijven roepen dat je met je vingers van andere af moet blijven maar daar hebben ze maling aanquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit je nou werkelijk misdadig gedrag van mannen te vergoelijken?
Ze moeten gewoon normaal doen en met hun tengels van anderen (m/v) afblijven.
Ik zou het niet adviseren nee maar als ik een sadist zou zijn zou ik zeggen dat het geen enkele kwaad kan en NIEMAND HET RECHT HEEFT OM JE AAN TE RAKEN . Daarmee maak ik het blind aan de gevaren en vroeg of laat zat die daar een prijs voor betalenquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dan maakt het verder ook vrij weinig uit of je een kleine lichamelijk ondergemiddeld sterke man bent of een vrouw.
Of moeten zwakkere mannen ook maar van straat blijven.
Lol. Wat een onzin...quote:Op maandag 8 april 2019 14:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja, dit is absurd...quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Of je gaat met een groep op vakantie ipv solo of zeg ik nu iets heel geks ?
De enige die misschien minder risico loopt is een grote sterke vent van 2m+ met een grote bek en scherpe geest maar zelfs dan ben je zeker niet veilig als je alleen bent.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik zou het niet adviseren nee maar als ik een sadist zou zijn zou ik zeggen dat het geen enkele kwaad kan en NIEMAND HET RECHT HEEFT OM JE AAN TE RAKEN . Daarmee maak ik het blind aan de gevaren en vroeg of laat zat die daar een prijs voor betalen
Ga je nou echt ontkennen dan vrouwen , gem gezien , een groter risico lopen dan mannen ?
Voor mij hoeft het ook niet. Maar ik heb begrepen dat het te maken heeft met 'de wereld zien' en 'zelfontplooing'quote:Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Sigaartje het volgende:
En de ladyboys.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voor mij hoeft het ook niet. Maar ik heb begrepen dat het te maken heeft met 'de wereld zien' en 'zelfontplooing'
Het gaat niet zozeer om toestemming.quote:Op maandag 8 april 2019 19:21 schreef Leandra het volgende:
Ik ben 52, heb ik toestemming van mijn vader, mijn man of mijn 27-jarige zoon nodig?
quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het ook niet. Maar ik heb begrepen dat het te maken heeft met 'de wereld zien' en 'zelfontplooing'![]()
Triest weer dit iig.
Als je in het bijzijn van mijn familie zo bijdehand zou praten, lag je al gauw onderaan de trap en mocht je zelf de ambulance bellen.quote:
Veel ja, maar lang niet alle toeristen, Thailand is bv een paradijs voor sportvsissers, je kan daar meervallen vangen die net zo groot als een mens zijn en waarmee je uren kan worstelen voordat je em uberhaupt kan binnenhalen.quote:Op woensdag 10 april 2019 01:07 schreef Atak het volgende:
Meeste mensen gaan toch naar Thailand voor seks. Misschien was het uit de hand gelopen.
Wat een bullshit. Vrouwen zijn juist overdreven bewust van gevaar. Het zijn mannen die het gevaar op straat onderschatten. Mannen ervaren 2x tot (in sommige landen zelfs) 5x meer geweld op straat dan vrouwen. Toch zijn het vrouwen die zich continu bezig houden met hun veiligheid en zijn het mannen die zich bezig houden met de veiligheid van hun vriendinnen en moeders etc...quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik zou het niet adviseren nee maar als ik een sadist zou zijn zou ik zeggen dat het geen enkele kwaad kan en NIEMAND HET RECHT HEEFT OM JE AAN TE RAKEN . Daarmee maak ik het blind aan de gevaren en vroeg of laat zat die daar een prijs voor betalen
Ja. Mannen lopen meer risico op straat dan vrouwen. Toch lijkt dat jou niks te kunnen schelen. En jij zou nooit zwakkere kleinere mannen adviseren om andere mannen op te zoeken om mee over straat te lopen terwijl je in die zin zwakkere kleinere mannen prima kan vergelijken met vrouwen qua slagkracht op straat.quote:Ga je nou echt ontkennen dan vrouwen , gem gezien , een groter risico lopen dan mannen ?
En van haar vader.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
RIP.
Verder word ik altijd gewoon een beetje triest van de reacties in zulke topics, een beetje alsof het eigen schuld, dikke bult is.
Tsja, als zelfs de eigenaar van FoK! seksistische onzin niet kan zien en ook zelf niet mijdt ... Trieste zaak.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
RIP.
Verder word ik altijd gewoon een beetje triest van de reacties in zulke topics, een beetje alsof het eigen schuld, dikke bult is.
Kleine mannen kunnen gevaarlijk zijn hoor. Loop maar eens een Favela binnen, kans is groot dat je dood wordt gestoken/geschoten door een mannetje van 170.quote:Op woensdag 10 april 2019 02:47 schreef SpecialK het volgende:
Ja. Mannen lopen meer risico op straat dan vrouwen. Toch lijkt dat jou niks te kunnen schelen. En jij zou nooit zwakkere kleinere mannen adviseren om andere mannen op te zoeken om mee over straat te lopen terwijl je in die zin zwakkere kleinere mannen prima kan vergelijken met vrouwen qua slagkracht op straat.
Echt ja, ik weet niet of ze het menen of dat het 'grappig' is.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
RIP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |