Ja? Heeft ze dan nog toestemming van haar vader nodig?quote:
Het grappige is dat uit dit topic blijkt dat niet alleen Achmed zo denkt. Ook aardig wat Jantjes en Pietjes denken blijkbaar zo.quote:Op maandag 8 april 2019 19:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dan wat? Vrouwen zijn zwak en moeten aan de hand van een man vader/broer/familielid meegenomen worden overal?
Sorry achmed, zo werkt het niet meer anno 2019.
OP mist er nog een.quote:Elise Dallemange, 30, was found dead in the jungle on the island of Koh Tao, having been half-eaten by lizards, eight days after she said she was leaving to return to her native home in Belgium.
Ik zou echt wel beschermend zijn voor dochters als ze gaan reizen. Jezus, no way dat die alleen gaat reizen. Over mijn lijk.quote:Op maandag 8 april 2019 19:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dan wat? Vrouwen zijn zwak en moeten aan de hand van een man vader/broer/familielid meegenomen worden overal?
Sorry achmed, zo werkt het niet meer anno 2019.
Haha als ze 26 zijn zeggen ze gewoon: bedankt voor het advies, ik doe er helemaal niks mee.quote:Op maandag 8 april 2019 19:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik zou echt wel beschermend zijn voor dochters als ze gaan reizen. Jezus, no way dat die alleen gaat reizen. Over mijn lijk.
Sociale controle. Onder druk zetten om met haar man en familie te reizen en niet alleen. Ik ben traditioneel ingesteld als het gaat om familierelaties/koppels.quote:Op maandag 8 april 2019 19:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha als ze 26 zijn zeggen ze gewoon: bedankt voor het advies, ik doe er helemaal niks mee.
Serieus, wat wil je er tegen doen dan?
Vrouwen mogen van mij best alleen reizen. Dat is natuurlijk het recht van elk mens. Maar veel vrouwen denken dat ze evenveel gevaar lopen als een man wat natuurlijk roekeloos is. Een dronken solo-reiziger in azie zal geen heldere keuzes maken en zichzelf in situaties neerzetten die risico's kunnen opleveren.quote:Op maandag 8 april 2019 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja? Heeft ze dan nog toestemming van haar vader nodig?
Ik ben 52, heb ik toestemming van mijn vader, mijn man of mijn 27-jarige zoon nodig?
Tering wat een achterlijkheid, ik liep op mijn 18de in m'n uppie op Manhattan, en ik ben ook altijd alleen met mijn oudste zoon op vakantie geweest, zijn 4de verjaardag was in Tunesië.
Bijna geen enkele vrouw denkt dit, misschien moet je eens proberen met een vrouw aan de praat te raken.quote:Op maandag 8 april 2019 19:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Vrouwen mogen van mij best alleen reizen. Dat is natuurlijk het recht van elk mens. Maar veel vrouwen denken dat ze evenveel gevaar lopen als een man wat natuurlijk roekeloos is. Een dronken solo-reiziger in azie zal geen heldere keuzes maken en zichzelf in situaties neerzetten die risico's kunnen opleveren.
Neemt natuurlijk niet weg dat iedereen van elkaar moet afblijven.. maar zo is de wereld niet.
De wereldvreemdheid van velen in dit topic is bizar.quote:Op maandag 8 april 2019 19:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het grappige is dat uit dit topic blijkt dat niet alleen Achmed zo denkt. Ook aardig wat Jantjes en Pietjes denken blijkbaar zo.
Je weet alleen nooit zeker of het vrouwen zijnquote:Op maandag 8 april 2019 16:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mooie stranden, goed weer, mooie vrouwen, leuke feesten, lekker eten, lieve mensen.
Je hebt gelijk. Lekker weg blijven.
Denk je niet? Uit eigen ervaring gedragen ze zich daar echt niet anders dan hier.quote:
En dat wordt vervolgens je zoon vermoord op vakantie. Of is dat ineens minder erg?quote:Op maandag 8 april 2019 19:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik zou echt wel beschermend zijn voor dochters als ze gaan reizen. Jezus, no way dat die alleen gaat reizen. Over mijn lijk.
Je moet ook geen vragen stellen waar je het antwoord niet op wil wetenquote:Op maandag 8 april 2019 19:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Je weet alleen nooit zeker of het vrouwen zijn
Ja, had die maar moeten oplettenquote:Op maandag 8 april 2019 19:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En dat wordt vervolgens je zoon vermoord op vakantie. Of is dat ineens minder erg?
Ook hier nemen vrouwen altijd wel extra maatregelen, zowel bewust als instinctief. Ook op reis weten de meeste vrouwen wel dat ze kwetsbaarder en makkelijker targets zijn.quote:Op maandag 8 april 2019 19:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Denk je niet? Uit eigen ervaring gedragen ze zich daar echt niet anders dan hier.
Ik ben geen vrouw dus ik weet dat verder niet, maar wat ze laten zien is in elk geval niks anders.quote:Op maandag 8 april 2019 19:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ook hier nemen vrouwen altijd wel extra maatregelen, zowel bewust als instinctief. Ook op reis weten de meeste vrouwen wel dat ze kwetsbaarder en makkelijker targets zijn.
Volgens mij maken vrouwen in het algemeen minder risicovolle beslissingen dan mannen.quote:Op maandag 8 april 2019 19:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Denk je niet? Uit eigen ervaring gedragen ze zich daar echt niet anders dan hier.
Vrouwen trekken sneller predators aan.quote:Op maandag 8 april 2019 19:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En dat wordt vervolgens je zoon vermoord op vakantie. Of is dat ineens minder erg?
Als ze 26 zijn zijn ze al vaak het huis uit. En heel misschien gaan ze lekker alleen op pad, omdat ze geen man en kinderen hebben? Zomaar een ideetje hoor.quote:Op maandag 8 april 2019 19:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Sociale controle. Onder druk zetten om met haar man en familie te reizen en niet alleen. Ik ben traditioneel ingesteld als het gaat om familierelaties/koppels.
Dat geloof ik wel. Man zijnde loop ik voor mijn gevoel weinig risico zeker als Nederlander van 2 meterquote:Op maandag 8 april 2019 19:37 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Volgens mij maken vrouwen in het algemeen minder risicovolle beslissingen dan mannen.
Mannelijke slachtoffers komen minder snel in het nieuws.quote:Op maandag 8 april 2019 19:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Vrouwen trekken sneller predators aan.
nog zoietsquote:Op maandag 8 april 2019 19:39 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Mannelijke slachtoffers komen minder snel in het nieuws.
Ook hier op het forum. Als er een vrouw in het buitenland is vermoord, is de kans groot dat er een reeks topics gaan ontstaan. Zeker als de dame in kwestie ook nog eens jong en blond is. Bij mannelijke slachtoffers zie je dat minder snel. Naar mijn mening best treurig, aangezien het natuurlijk even erg is.quote:Op maandag 8 april 2019 19:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nog zoiets
volgens de maatschappij zijn mannenlevens minder waard
Wereldvreemd much?quote:Op maandag 8 april 2019 13:51 schreef Harvest89 het volgende:
Erg triest.
Wederom een onnozele wereldverbeteraar, een vrouw in haar eentje die op groots avontuur gaat. Doe maar lekker wat je wil meid, hopelijk was het het allemaal waard, yolo.
Waar was de vader?
Welke idioot laat zijn dochter helemaal in haar eentje in dat soort landen rondreizen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |