abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186115465
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 09:56 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Nogmaals het kan iedereen overkomen , maar mannen (de meeste dan ;) ) verkrachten liever een vrouw dan een man
Hier kan je tijdens een fietstochtje s avonds ook de bosjes ingesleurd worden als vrouw.

Je weet pas achteraf waar je beter niet had kunnen zijn op een bepaald moment.

De enige oplossing is een avondklok en een reisverbod voor alle vrouwen dan.

Misschien wat extra regels dat ze zich niet te uitdagend mogen kleden. Geen blote benen bijvoorbeeld.

Althans, als ik sommige posts hier zo lees staan er best wel wat mensen open voor dit soort fratsen.
pi_186117186
quote:
7s.gif Op maandag 8 april 2019 22:41 schreef robijnwasverzachter het volgende:

[..]

Kom eens met bronnen aanzetten dan? Met je achterlijke, wereldvreemde aannames.
leif vragen
  dinsdag 9 april 2019 @ 12:19:19 #153
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_186117307
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 09:56 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Nogmaals het kan iedereen overkomen , maar mannen (de meeste dan ;) ) verkrachten liever een vrouw dan een man
Maar mannen worden vaker overvallen, krijgen meer te maken met geweld in allerlei vormen e.d.
Kortom, ook die lopen risico, soms wat andere risico's, maar net zo ernstig.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_186119157
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 19:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dan wat? Vrouwen zijn zwak en moeten aan de hand van een man vader/broer/familielid meegenomen worden overal?

Sorry achmed, zo werkt het niet meer anno 2019.
Dan moet je ook niet klagen wanneer vrouwen verkracht en vermoord worden , zeker niet anno 2019

Het is het logisch gevolg van risicovol gedrag
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 9 april 2019 @ 14:25:20 #155
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_186119529
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 14:03 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet klagen wanneer vrouwen verkracht en vermoord worden , zeker niet anno 2019

Dus mannen moeten aan het handje gehouden worden? Of nog beter niet uit huis mogen?

Zij vertonen namelijk meer risicogedrag, lopen meer risico en zijn een groter risico.
Of is het dan ineens 'anders'? Gaat het je helemaal niet om risico's lopen en risico's zijn? Is het ineens not done als jij erdoor beperkt zou worden?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 9 april 2019 @ 16:36:18 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186121581
quote:

[..]

Een avondklok voor mannen lijkt me dan een prima oplossing.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 9 april 2019 @ 17:05:19 #157
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_186122001
quote:

[..]

Of mensen blijven gewoon met hun poten van elkaar af en iedereen die zich niet aan die regel houdt gooien we in een celletje.

Ik denk dat dat beter is stiekem.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_186122233
Denken dat vrouwen meer risico lopen dan mannen als ze alleen op reis zijn :')

Alleen op reis gaan zitten nou eenmaal risico's aan, vooral als (rijke) blanke westerling. Dan ben je gewoon een target voor bepaalde criminelen.
  dinsdag 9 april 2019 @ 17:21:56 #159
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_186122237
quote:

[..]

Dit is net zo'n kulredenatie als de redenatie dat hardwerkende Moslim A, die niemand kwaad doet, iedereen respecteert, etc., niet moet klagen wanneer hij als onschuldige in elkaar wordt geslagen. Want dit immers een 'logisch gevolg' van de foute acties gepleegd door moslim straatterroristjes en echte moslim terroristen.
Krekker is de bom!
pi_186123003
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 14:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dus mannen moeten aan het handje gehouden worden? Of nog beter niet uit huis mogen?

Zij vertonen namelijk meer risicogedrag, lopen meer risico en zijn een groter risico.
Of is het dan ineens 'anders'? Gaat het je helemaal niet om risico's lopen en risico's zijn? Is het ineens not done als jij erdoor beperkt zou worden?
Of je gaat met een groep op vakantie ipv solo of zeg ik nu iets heel geks ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 9 april 2019 @ 18:21:38 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186123037
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 18:17 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Mijn god, ik moet er niet aan denken.
Mijn eigen kinderen mee is wel de grens, mijn man mag ook nog mee, maar een weekje zonder hen weg vind ik ook geweldig.
Een groep is een absolute no-go.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_186123055
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 16:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een avondklok voor mannen lijkt me dan een prima oplossing.
Dan passen ze hun ritme aan , hiermee los je werkelijk niets op
  dinsdag 9 april 2019 @ 18:25:22 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186123071
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 18:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dan passen ze hun ritme aan , hiermee los je werkelijk niets op
Zit je nou werkelijk misdadig gedrag van mannen te vergoelijken?

Ze moeten gewoon normaal doen en met hun tengels van anderen (m/v) afblijven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_186123083
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 april 2019 17:05 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Of mensen blijven gewoon met hun poten van elkaar af en iedereen die zich niet aan die regel houdt gooien we in een celletje.

Ik denk dat dat beter is stiekem.
Klinkt leuk en aardig maar iemand die zwaar aan de drugs is heeft maling aan regels
  dinsdag 9 april 2019 @ 18:37:35 #165
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_186123246
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 18:26 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Klinkt leuk en aardig maar iemand die zwaar aan de drugs is heeft maling aan regels
Dan maakt het verder ook vrij weinig uit of je een kleine lichamelijk ondergemiddeld sterke man bent of een vrouw.

Of moeten zwakkere mannen ook maar van straat blijven.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_186123485
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 18:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zit je nou werkelijk misdadig gedrag van mannen te vergoelijken?

Ze moeten gewoon normaal doen en met hun tengels van anderen (m/v) afblijven.
Misdadigers hebben eenmaal een twijfelachtige ethiek( in zoverre aanwezig). Dan kan je wel blijven roepen dat je met je vingers van andere af moet blijven maar daar hebben ze maling aan

Sterker nog als ze iets willen dan pakken ze het gewoon. Zonder naar te denken over de wetten , sociale normen of de gevolgen van hun daden

Als ze echt in staat waren om ' normaal te doen' dan zouden het geen criminelen zijn maar productieve leden van de samenleving
pi_186123638
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 18:37 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dan maakt het verder ook vrij weinig uit of je een kleine lichamelijk ondergemiddeld sterke man bent of een vrouw.

Of moeten zwakkere mannen ook maar van straat blijven.
Ik zou het niet adviseren nee maar als ik een sadist zou zijn zou ik zeggen dat het geen enkele kwaad kan en NIEMAND HET RECHT HEEFT OM JE AAN TE RAKEN . Daarmee maak ik het blind aan de gevaren en vroeg of laat zat die daar een prijs voor betalen

Ga je nou echt ontkennen dan vrouwen , gem gezien , een groter risico lopen dan mannen ?
pi_186123792
quote:
15s.gif Op maandag 8 april 2019 14:10 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dit kan natuurlijk overal gebeuren , om als 28 jarige vrouw alleen (ik ga daar even vanuit dat ze alleen is) , te gaan backpacken , lijkt me nou niet echt de meest verstandige keuze.
Lol. Wat een onzin...
Love is in the air!
pi_186123799
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 18:17 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ja, dit is absurd...
Love is in the air!
pi_186123824
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 18:57 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ik zou het niet adviseren nee maar als ik een sadist zou zijn zou ik zeggen dat het geen enkele kwaad kan en NIEMAND HET RECHT HEEFT OM JE AAN TE RAKEN . Daarmee maak ik het blind aan de gevaren en vroeg of laat zat die daar een prijs voor betalen

Ga je nou echt ontkennen dan vrouwen , gem gezien , een groter risico lopen dan mannen ?
De enige die misschien minder risico loopt is een grote sterke vent van 2m+ met een grote bek en scherpe geest maar zelfs dan ben je zeker niet veilig als je alleen bent.
pi_186124883
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Sigaartje het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik begrijp echt niet wat toeristen in Thailand te zoeken hebben.
Voor mij hoeft het ook niet. Maar ik heb begrepen dat het te maken heeft met 'de wereld zien' en 'zelfontplooing' :{

Triest weer dit iig. ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 9 april 2019 @ 19:52:00 #172
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186124912
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voor mij hoeft het ook niet. Maar ik heb begrepen dat het te maken heeft met 'de wereld zien' en 'zelfontplooing'

En de ladyboys.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 9 april 2019 @ 19:58:16 #173
78918 SeLang
Black swans matter
pi_186125059
En vogeltjes
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_186125246
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 19:21 schreef Leandra het volgende:
Ik ben 52, heb ik toestemming van mijn vader, mijn man of mijn 27-jarige zoon nodig?
Het gaat niet zozeer om toestemming.
  dinsdag 9 april 2019 @ 20:12:40 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186125335
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 20:07 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Het gaat niet zozeer om toestemming.
Nee, er zal goddomme iemand mee moeten om te voorkomen dat ik op de verkeerde plek rondloop zeker?
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')