Hier kan je tijdens een fietstochtje s avonds ook de bosjes ingesleurd worden als vrouw.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nogmaals het kan iedereen overkomen , maar mannen (de meeste dan) verkrachten liever een vrouw dan een man

leif vragenquote:Op maandag 8 april 2019 22:41 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Kom eens met bronnen aanzetten dan? Met je achterlijke, wereldvreemde aannames.

Maar mannen worden vaker overvallen, krijgen meer te maken met geweld in allerlei vormen e.d.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nogmaals het kan iedereen overkomen , maar mannen (de meeste dan) verkrachten liever een vrouw dan een man

Dan moet je ook niet klagen wanneer vrouwen verkracht en vermoord worden , zeker niet anno 2019quote:Op maandag 8 april 2019 19:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dan wat? Vrouwen zijn zwak en moeten aan de hand van een man vader/broer/familielid meegenomen worden overal?
Sorry achmed, zo werkt het niet meer anno 2019.

Dus mannen moeten aan het handje gehouden worden? Of nog beter niet uit huis mogen?quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet klagen wanneer vrouwen verkracht en vermoord worden , zeker niet anno 2019
Het is het logisch gevolg van risicovol gedrag

Een avondklok voor mannen lijkt me dan een prima oplossing.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet klagen wanneer vrouwen verkracht en vermoord worden , zeker niet anno 2019

Of mensen blijven gewoon met hun poten van elkaar af en iedereen die zich niet aan die regel houdt gooien we in een celletje.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]

Dit is net zo'n kulredenatie als de redenatie dat hardwerkende Moslim A, die niemand kwaad doet, iedereen respecteert, etc., niet moet klagen wanneer hij als onschuldige in elkaar wordt geslagen. Want dit immers een 'logisch gevolg' van de foute acties gepleegd door moslim straatterroristjes en echte moslim terroristen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]

Of je gaat met een groep op vakantie ipv solo of zeg ik nu iets heel geks ?quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dus mannen moeten aan het handje gehouden worden? Of nog beter niet uit huis mogen?
Zij vertonen namelijk meer risicogedrag, lopen meer risico en zijn een groter risico.
Of is het dan ineens 'anders'? Gaat het je helemaal niet om risico's lopen en risico's zijn? Is het ineens not done als jij erdoor beperkt zou worden?

Mijn god, ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Of je gaat met een groep op vakantie ipv solo of zeg ik nu iets heel geks ?

Dan passen ze hun ritme aan , hiermee los je werkelijk niets opquote:Op dinsdag 9 april 2019 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een avondklok voor mannen lijkt me dan een prima oplossing.

Zit je nou werkelijk misdadig gedrag van mannen te vergoelijken?quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dan passen ze hun ritme aan , hiermee los je werkelijk niets op

Klinkt leuk en aardig maar iemand die zwaar aan de drugs is heeft maling aan regelsquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:05 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Of mensen blijven gewoon met hun poten van elkaar af en iedereen die zich niet aan die regel houdt gooien we in een celletje.
Ik denk dat dat beter is stiekem.

Dan maakt het verder ook vrij weinig uit of je een kleine lichamelijk ondergemiddeld sterke man bent of een vrouw.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Klinkt leuk en aardig maar iemand die zwaar aan de drugs is heeft maling aan regels

Misdadigers hebben eenmaal een twijfelachtige ethiek( in zoverre aanwezig). Dan kan je wel blijven roepen dat je met je vingers van andere af moet blijven maar daar hebben ze maling aanquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit je nou werkelijk misdadig gedrag van mannen te vergoelijken?
Ze moeten gewoon normaal doen en met hun tengels van anderen (m/v) afblijven.

Ik zou het niet adviseren nee maar als ik een sadist zou zijn zou ik zeggen dat het geen enkele kwaad kan en NIEMAND HET RECHT HEEFT OM JE AAN TE RAKEN . Daarmee maak ik het blind aan de gevaren en vroeg of laat zat die daar een prijs voor betalenquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dan maakt het verder ook vrij weinig uit of je een kleine lichamelijk ondergemiddeld sterke man bent of een vrouw.
Of moeten zwakkere mannen ook maar van straat blijven.

Lol. Wat een onzin...quote:Op maandag 8 april 2019 14:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dit kan natuurlijk overal gebeuren , om als 28 jarige vrouw alleen (ik ga daar even vanuit dat ze alleen is) , te gaan backpacken , lijkt me nou niet echt de meest verstandige keuze.

Ja, dit is absurd...quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Of je gaat met een groep op vakantie ipv solo of zeg ik nu iets heel geks ?

De enige die misschien minder risico loopt is een grote sterke vent van 2m+ met een grote bek en scherpe geest maar zelfs dan ben je zeker niet veilig als je alleen bent.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik zou het niet adviseren nee maar als ik een sadist zou zijn zou ik zeggen dat het geen enkele kwaad kan en NIEMAND HET RECHT HEEFT OM JE AAN TE RAKEN . Daarmee maak ik het blind aan de gevaren en vroeg of laat zat die daar een prijs voor betalen
Ga je nou echt ontkennen dan vrouwen , gem gezien , een groter risico lopen dan mannen ?

Voor mij hoeft het ook niet. Maar ik heb begrepen dat het te maken heeft met 'de wereld zien' en 'zelfontplooing'quote:Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Sigaartje het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik begrijp echt niet wat toeristen in Thailand te zoeken hebben.

En de ladyboys.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voor mij hoeft het ook niet. Maar ik heb begrepen dat het te maken heeft met 'de wereld zien' en 'zelfontplooing'

Het gaat niet zozeer om toestemming.quote:Op maandag 8 april 2019 19:21 schreef Leandra het volgende:
Ik ben 52, heb ik toestemming van mijn vader, mijn man of mijn 27-jarige zoon nodig?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |