abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186125429
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Voor mij hoeft het ook niet. Maar ik heb begrepen dat het te maken heeft met 'de wereld zien' en 'zelfontplooing' :{

Triest weer dit iig. ;(
_O-
Komen jullie Nederland nooit uit ofzo? Als je zulke denkbeelden hebt over een enorm veilig land als Thailand.
  dinsdag 9 april 2019 @ 20:34:28 #177
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_186125761
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 20:07 schreef Hamzoef het volgende:
Het gaat niet zozeer om toestemming.
Als je in het bijzijn van mijn familie zo bijdehand zou praten, lag je al gauw onderaan de trap en mocht je zelf de ambulance bellen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_186130708
Meeste mensen gaan toch naar Thailand voor seks. Misschien was het uit de hand gelopen.
  woensdag 10 april 2019 @ 01:24:59 #179
117098 Hathor
Effe niet
pi_186130777
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2019 01:07 schreef Atak het volgende:
Meeste mensen gaan toch naar Thailand voor seks. Misschien was het uit de hand gelopen.
Veel ja, maar lang niet alle toeristen, Thailand is bv een paradijs voor sportvsissers, je kan daar meervallen vangen die net zo groot als een mens zijn en waarmee je uren kan worstelen voordat je em uberhaupt kan binnenhalen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 10 april 2019 @ 02:47:47 #180
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_186130933
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 18:57 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ik zou het niet adviseren nee maar als ik een sadist zou zijn zou ik zeggen dat het geen enkele kwaad kan en NIEMAND HET RECHT HEEFT OM JE AAN TE RAKEN . Daarmee maak ik het blind aan de gevaren en vroeg of laat zat die daar een prijs voor betalen
Wat een bullshit. Vrouwen zijn juist overdreven bewust van gevaar. Het zijn mannen die het gevaar op straat onderschatten. Mannen ervaren 2x tot (in sommige landen zelfs) 5x meer geweld op straat dan vrouwen. Toch zijn het vrouwen die zich continu bezig houden met hun veiligheid en zijn het mannen die zich bezig houden met de veiligheid van hun vriendinnen en moeders etc...

quote:
Ga je nou echt ontkennen dan vrouwen , gem gezien , een groter risico lopen dan mannen ?
Ja. Mannen lopen meer risico op straat dan vrouwen. Toch lijkt dat jou niks te kunnen schelen. En jij zou nooit zwakkere kleinere mannen adviseren om andere mannen op te zoeken om mee over straat te lopen terwijl je in die zin zwakkere kleinere mannen prima kan vergelijken met vrouwen qua slagkracht op straat.

Ik denk dat je even opnieuw moet nadenken over dit gegeven want je mening lijkt gebaseerd op niks dan een gevoel dat vrouwen meer bescherming en minder vrijheid moeten krijgen... omdat vrouwen... ik denk meer waarde hebben in jouw ogen als mensen oid en er absoluut niks mis mag gaan met ze/... daar waar mannen door de gehaktmolen mogen? Zeg maar of ik er naast zit.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_186135256
Mee eens dat over het algemeen juist mannen meer risico lopen, omdat ze zich (onbewust) vaker in een risicovolle situatie begeven. Wel hebben we het over compleet verschillende risico's tussen mannen en vrouwen. Verder vind ik de discussie of mannen of vrouwen meer risico lopen eigenlijk niet relevant. Idem voor dingen als toestemming ( :') ) en met welk doel (zoals ontplooiing) je een vreemd land bezoekt. Het zijn volwassenen, je mag je eigen keuzes maken.

Ik denk dat het aan eenieder is het risico af te wegen of het verstandig is alleen een voor jou vreemd en onbekend land te bezoeken. Je bent alleen een makkelijker doelwit, ongeacht je geslacht. Je goed inlezen en voorbereiden op de regio's die je bezoekt is enorm belangrijk voor de perceptie van de veiligheid en de keuzes die je ter plekke maakt. Niet dat het je per definitie niet meer tot doelwit maakt, maar ik proef toch wel enige naïviteit bij vaak jonge rugzaktoeristen die het hip vinden alleen op pad te gaan.

Zeker in landen als Thailand is het ene gebied het andere gebied niet. Regio's die zijn ingericht op westers toerisme zijn een stuk veiliger dan buitengebieden, waar je als alleenstaande toerist meer opvalt én minder zelfredzaam bent.
  One tough cookie woensdag 10 april 2019 @ 12:10:29 #182
169210 liesje1979
pi_186135325
RIP.
Verder word ik altijd gewoon een beetje triest van de reacties in zulke topics, een beetje alsof het eigen schuld, dikke bult is.
  woensdag 10 april 2019 @ 12:12:06 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186135347
quote:
15s.gif Op woensdag 10 april 2019 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
RIP.
Verder word ik altijd gewoon een beetje triest van de reacties in zulke topics, een beetje alsof het eigen schuld, dikke bult is.
En van haar vader.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  One tough cookie woensdag 10 april 2019 @ 12:13:21 #184
169210 liesje1979
pi_186135369
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 12:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

En van haar vader.
Dat ook nog ja. :')
pi_186135394
quote:
RIP.
Tsja, als zelfs de eigenaar van FoK! seksistische onzin niet kan zien en ook zelf niet mijdt ... Trieste zaak.

Kamerlid moet vrouwengrapje terugnemen
"Pools are perfect for holding water"
pi_186135599
quote:
7s.gif Op woensdag 10 april 2019 02:47 schreef SpecialK het volgende:
Ja. Mannen lopen meer risico op straat dan vrouwen. Toch lijkt dat jou niks te kunnen schelen. En jij zou nooit zwakkere kleinere mannen adviseren om andere mannen op te zoeken om mee over straat te lopen terwijl je in die zin zwakkere kleinere mannen prima kan vergelijken met vrouwen qua slagkracht op straat.
Kleine mannen kunnen gevaarlijk zijn hoor. Loop maar eens een Favela binnen, kans is groot dat je dood wordt gestoken/geschoten door een mannetje van 170.
pi_186136483
quote:
RIP.
Echt ja, ik weet niet of ze het menen of dat het 'grappig' is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')