quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het ook niet. Maar ik heb begrepen dat het te maken heeft met 'de wereld zien' en 'zelfontplooing'![]()
Triest weer dit iig.

Als je in het bijzijn van mijn familie zo bijdehand zou praten, lag je al gauw onderaan de trap en mocht je zelf de ambulance bellen.quote:

Veel ja, maar lang niet alle toeristen, Thailand is bv een paradijs voor sportvsissers, je kan daar meervallen vangen die net zo groot als een mens zijn en waarmee je uren kan worstelen voordat je em uberhaupt kan binnenhalen.quote:Op woensdag 10 april 2019 01:07 schreef Atak het volgende:
Meeste mensen gaan toch naar Thailand voor seks. Misschien was het uit de hand gelopen.

Wat een bullshit. Vrouwen zijn juist overdreven bewust van gevaar. Het zijn mannen die het gevaar op straat onderschatten. Mannen ervaren 2x tot (in sommige landen zelfs) 5x meer geweld op straat dan vrouwen. Toch zijn het vrouwen die zich continu bezig houden met hun veiligheid en zijn het mannen die zich bezig houden met de veiligheid van hun vriendinnen en moeders etc...quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik zou het niet adviseren nee maar als ik een sadist zou zijn zou ik zeggen dat het geen enkele kwaad kan en NIEMAND HET RECHT HEEFT OM JE AAN TE RAKEN . Daarmee maak ik het blind aan de gevaren en vroeg of laat zat die daar een prijs voor betalen
Ja. Mannen lopen meer risico op straat dan vrouwen. Toch lijkt dat jou niks te kunnen schelen. En jij zou nooit zwakkere kleinere mannen adviseren om andere mannen op te zoeken om mee over straat te lopen terwijl je in die zin zwakkere kleinere mannen prima kan vergelijken met vrouwen qua slagkracht op straat.quote:Ga je nou echt ontkennen dan vrouwen , gem gezien , een groter risico lopen dan mannen ?

En van haar vader.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
RIP.
Verder word ik altijd gewoon een beetje triest van de reacties in zulke topics, een beetje alsof het eigen schuld, dikke bult is.

Tsja, als zelfs de eigenaar van FoK! seksistische onzin niet kan zien en ook zelf niet mijdt ... Trieste zaak.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
RIP.
Verder word ik altijd gewoon een beetje triest van de reacties in zulke topics, een beetje alsof het eigen schuld, dikke bult is.

Kleine mannen kunnen gevaarlijk zijn hoor. Loop maar eens een Favela binnen, kans is groot dat je dood wordt gestoken/geschoten door een mannetje van 170.quote:Op woensdag 10 april 2019 02:47 schreef SpecialK het volgende:
Ja. Mannen lopen meer risico op straat dan vrouwen. Toch lijkt dat jou niks te kunnen schelen. En jij zou nooit zwakkere kleinere mannen adviseren om andere mannen op te zoeken om mee over straat te lopen terwijl je in die zin zwakkere kleinere mannen prima kan vergelijken met vrouwen qua slagkracht op straat.

Echt ja, ik weet niet of ze het menen of dat het 'grappig' is.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
RIP.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |