ah... ik ben blij dat je je weer beter voeltquote:Op zondag 7 april 2019 01:26 schreef Amphorapotje het volgende:
IK ben er vandoor, slaap lekker en gezond weer op, hopen we![]()
Waar heb je het over?quote:Op zondag 7 april 2019 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi zo!
en héhé is het opgelost, ik wil het allemaal niet want ik snapte er niks van op het laatst!
maar ik zei al, datSas het zou oplossen
TY ! Volgende week word ik verm. opa, dus moet wel wat gezonder zijn dan.quote:Op zondag 7 april 2019 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik ben blij dat je je weer beter voeltwelterusten!
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 7 april 2019 01:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
TY ! Volgende week word ik verm. opa, dus moet wel wat gezonder zijn dan.
Nee gelul maar ok...quote:
Ik laat het wel horen, of en wanneer etc.quote:
quote:Op zondag 7 april 2019 01:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik laat het wel horen, of en wanneer etc.
Weet je al wel wat ? blauw of roze ?quote:Op zondag 7 april 2019 01:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik laat het wel horen, of en wanneer etc.
Je krijgt straks nog een boel gezeik ivm UTOquote:
Het wordt een kleinzoonquote:
godsammequote:Op zondag 7 april 2019 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Je krijgt straks nog een boel gezeik ivm UTO
Ik heb de slappe lach nu mutsquote:
Een blauwequote:
OK.. net als Piet.. hopen op een goede bevallingquote:Op zondag 7 april 2019 01:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het wordt een kleinzoon![]()
Eerste keer.
je kijkt nu toch online films? Die kun je stoppen wanneer je mar wilrquote:Op zondag 7 april 2019 01:38 schreef FANN het volgende:
ik had héél effe pauze ... terug naar de film
dit clip heb ik vor en paar dagen op mijn blueray recorder opgenomen van TVquote:Op zondag 7 april 2019 01:29 schreef Soury het volgende:
Dit is toch wel waar ik bij weg kan zakken. Gewelig nummer
Ik werkte ooit voor Wanadoo, maar die hadden in de begin periode hun eigen beachclub aan het strand ...quote:
Welke film? Ik heb Bad Times at the El Royale (2018) - IMDb deze week gezien. Best wel ok film, langzaam meer met een boel WTF momenten. En ach Jeff Bridges... Daar heb ik wat mee.quote:Op zondag 7 april 2019 01:38 schreef FANN het volgende:
ik had héél effe pauze ... terug naar de film
Eén van de beste nummersquote:Op zondag 7 april 2019 01:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
dit clip heb ik vor en paar dagen op mijn blueray recorder opgenomen van TV
Sorry!quote:Op zondag 7 april 2019 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke film? Ik heb Bad Times at the El Royale (2018) - IMDb deze week gezien. Best wel ok film, langzaam meer met een boel WTF momenten. En ach Jeff Bridges... Daar heb ik wat mee.
Neehheee via de TVquote:Op zondag 7 april 2019 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
je kijkt nu toch online films? Die kun je stoppen wanneer je mar wilr
Hoe was de COS?quote:Op zondag 7 april 2019 07:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Neehheee via de TV![]()
ik ben alweer klaarwakker
Niks gebeurd toch..quote:Op zondag 7 april 2019 08:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja! heb je het gezien?![]()
Sourcy schuldwas een kwoot van het uit vorige topic
oh ja en dat ook natuurlijk, ik moest eerst een pak medicijnen ik mijn mik en zondagsquote:
Zou ff rondje fietsen met klojo's boven m'n 'level'. Best spijt van dat ik zo nodig mee moest, want nauwelijks geslapen. Dus zal wel af moeten haken als het treintje gas geeft. Afbellen is dan te makkelijk.quote:
het eerste snap ik niet...quote:Op zondag 7 april 2019 08:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zou ff rondje fietsen met klojo's boven m'n 'level'. Best spijt van dat ik zo nodig mee moest, want nauwelijks geslapen. Dus zal wel af moeten haken als het treintje gas geeft. Afbellen is dan te makkelijk.
En wat brengt u hier, jonge deerne en de Sjoef? Zaten jullie ff lekker te sexcammen met z'n tweetjes eerder vannacht..en nu ff mooi weer spelen hier zeker![]()
Ah, rondje fietsen met van die gasten die 6 keer per week trainen (inc. thuis op de hometrainert met simulator v alpe d'huez= hoge berg in tour van Frans)blabla.quote:Op zondag 7 april 2019 08:40 schreef FANN het volgende:
[..]
het eerste snap ik niet...![]()
maar het tweede heb je gelijkgesnapt
was Chuf zijn schuld
Ah! oké!quote:Op zondag 7 april 2019 08:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ah, rondje fietsen met van die gasten die 6 keer per week trainen (inc. thuis op de hometrainert met simulator v alpe d'huez= hoge berg in tour van Frans)blabla.
Geeft niet. Doen jullie goed!![]()
Ik peer 'm. Fijne dag en geile groet'nnnn
Ja die trappen aardig door.. Wel uitkijken hoor..quote:Op zondag 7 april 2019 08:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ah, rondje fietsen met van die gasten die 6 keer per week trainen (inc. thuis op de hometrainert met simulator v alpe d'huez= hoge berg in tour van Frans)blabla.
Geeft niet. Doen jullie goed!![]()
Ik peer 'm. Fijne dag en geile groet'nnnn
zelf gemaakt?quote:Op zondag 7 april 2019 09:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen!
Heb net lekker smoothie op
Ik heb al boodschappen gedaanquote:
quote:Op zondag 7 april 2019 09:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen!
Heb net lekker smoothie op
wilde ik net vragen ....quote:
Ja dat dus... Ik maak er straks ook 1 ...quote:Op zondag 7 april 2019 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
wilde ik net vragen ....
en wat er in zit enzo
Het is buon!quote:Op zondag 7 april 2019 09:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb al boodschappen gedaanverse kwasantjes, paasbrood en deze
![]()
[ afbeelding ]
kunnen die ouwe een keertje weg
Later..... ik heb nog een Pak Spinazie dus dan maak ik er eentje met Spinazie / Avocado / verze snaasappelsap en notenquote:Op zondag 7 april 2019 09:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat dus... Ik maak er straks ook 1 ...
de drie toppersquote:Op zondag 7 april 2019 09:59 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor 40+ SC van 06-04-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 131 chufi
02 091 haags_kwartiertje
03 090 Mo_Muffin
04 065 sig000
05 050 Petzi
06 047 Superbadeendje
07 042 TillyB
08 038 Gooddeal
09 036 Recce
10 035 cafca
11 034 Deisyy
12 032 Ghostbuster
13 027 Voxs
14 024 mario390
15 023 Charmian
16 022 ChocoFan
17 017 Amphorapotje
17 017 Prisha
19 011 FreshFruit72
19 011 BoonDockSaint
21 009 Scrutinizer
22 008 sacha
22 008 Mrsloveable
24 006 FANN
25 005 Soulraven
26 004 Disana
27 002 Treehut362
28 001 mootie
28 001 Kijkertje
28 001 jekomterwelhinter
klik hier voor meer stats
oh... dat is dan toch goed?quote:Op zondag 7 april 2019 09:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel in de weg fietsende wielrenners met dit mooie weer
Zie mijn Editquote:Op zondag 7 april 2019 10:04 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan zou Fann graag willen weten wat er in zat
Ik ga volgende week even wat diepvries fruit in slaanquote:Op zondag 7 april 2019 10:06 schreef chufi het volgende:
[..]
de eerste 2 ga ik ook doen en dan nog kiwi wat rode bosvruchten en sinaasappelsap
Dat klinkt best goed.quote:Op zondag 7 april 2019 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja zekers
Er zat Yoghurt,banaan, honing en kaneel in
Altijd handig en prima voor in smoothiesquote:Op zondag 7 april 2019 10:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ga volgende week even wat diepvries fruit in slaan
oH... Dat klinkt lekkerquote:Op zondag 7 april 2019 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja zekers
Er zat Yoghurt,banaan, honing en kaneel in
Ook lekkerquote:Op zondag 7 april 2019 10:38 schreef FANN het volgende:
[..]
oH... Dat klinkt lekker![]()
Ik ben vandaag iets minder gezond begonnen, ik heb nu Paasbrood en Koffie
tenslotte is het zondag
Alsof dat wat uit maaktquote:Op zondag 7 april 2019 10:38 schreef FANN het volgende:
[..]
oH... Dat klinkt lekker![]()
Ik ben vandaag iets minder gezond begonnen, ik heb nu Paasbrood en Koffie
tenslotte is het zondag
en er was en leuk liedje op Spotifyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 april 2019 10:44 schreef FANN het volgende:
[..]
en er was en leuk liedje op Spotify![]()
toen moest ik meteen aan jullie denken nou jah gewoon leuk voor het liedjes topic bedoel ik
Hinter vind hem vast wel leuk![]()
En waarom post je het dan niet in dat leidjes topic ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ja heb ik net gedaan.......quote:Op zondag 7 april 2019 10:47 schreef chufi het volgende:
[..]
En waarom post je het dan niet in dat leidjes topic ?
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 7 april 2019 10:49 schreef chufi het volgende:
[..]
OK![]()
Ik dacht dat ik De Dees net op tv zag, maar dat zal wel niet
Oh............!!!quote:
Oh ? niks gemist hoor..quote:Op zondag 7 april 2019 11:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh............!!!
ja heb ik allemaal gemist hoor... als je 1 dag niet bijleest dan kom je alweer achter.......
ja dat zei Soury toch ook al vannacht en ik heb net dat topic gepostquote:Op zondag 7 april 2019 11:13 schreef chufi het volgende:
Kijk das hoe het hoort
https://www.nu.nl/dieren/(...)orberen-lichaam.html
Oh .. dat had ik helemaal niet gezienquote:Op zondag 7 april 2019 11:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat zei Soury toch ook al vannacht en ik heb net dat topic gepost
NWS / Neushoorn-stroper gedood door olifant, opgegeten door leeuwe
Ik loop niet mee dit jaarquote:Op zondag 7 april 2019 10:49 schreef chufi het volgende:
[..]
OK![]()
Ik dacht dat ik De Dees net op tv zag, maar dat zal wel niet
Nee hoor, ik ben gewoon thuis, Rotterdam is mij te druk nu.quote:
En alles afgezet ...quote:Op zondag 7 april 2019 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon thuis, Rotterdam is mij te druk nu.
Het grootste deel van Rotterdam is inderdaad alleen maar met het OV te bereiken.quote:
Ja en dat is niet jouw manier van reizenquote:Op zondag 7 april 2019 11:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het grootste deel van Rotterdam is inderdaad alleen maar met het OV te bereiken.
Nee niet echt, eerst een kwartier lopen naar de bushalte, dan een half uur met de bus om de metro te pakken en dan nog een half uur in de metro.quote:Op zondag 7 april 2019 12:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dat is niet jouw manier van reizen
Zou heel mooi zijnquote:Op zondag 7 april 2019 12:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zag het en een nieuw NL record.. en straks Mathieu nog even winnen in Vlaanderen
Wel knap dat hij het in een ruimtevaartpak bijhoud.quote:Op zondag 7 april 2019 12:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, die Neil Armstrong kon best fietsen!
Vader van?quote:Op zondag 7 april 2019 12:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, die Neil Armstrong kon best fietsen!
Er zit natuurlijk wel koeling en extra zuurstof in.quote:Op zondag 7 april 2019 12:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel knap dat hij het in een ruimtevaartpak bijhoud. |:D
Goeie doping, hê?quote:Op zondag 7 april 2019 12:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel knap dat hij het in een ruimtevaartpak bijhoud.
Doorgezakt met Baardaap zekerquote:Op zondag 7 april 2019 13:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Afgelopen nacht kost mij weer twee dagen van mijn leven, maar hey, we had big fun.
Zou kunne... ik zie weinig straat vanuit hierquote:Op zondag 7 april 2019 13:41 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is druk op straat, komt zeker Door het mooie weer.
quote:Gouge away
You can gouge away
Stay all day
If you want to
Missy aggravation
Some sacred questions
You stroke my locks
Some marijuana
If you got some
Gouge away
You can gouge away
Stay all day
If you want to..
Ik ben onderweg en ik moest de tram richting Scheveningen hebben. Die zat goed vol.quote:Op zondag 7 april 2019 13:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou kunne... ik zie weinig straat vanuit hier
Rood en sproeten, bij vrouwen staat het best leuk.quote:Op zondag 7 april 2019 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Krijg er vandaag wel een aantal bij ja
quote:Op zondag 7 april 2019 13:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rood en sproeten, bij vrouwen staat het best leuk.
Ja ok dan is het logischquote:Op zondag 7 april 2019 13:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben onderweg en ik moest de tram richting Scheveningen hebben. Die zat goed vol.
Ga je naar een nagelsalon?quote:Op zondag 7 april 2019 13:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben onderweg en ik moest de tram richting Scheveningen hebben. Die zat goed vol.
quote:Op zondag 7 april 2019 13:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij heeft het over sproeten, niet over die ouderdomsvlekken van jou
Lekkerquote:Op zondag 7 april 2019 14:05 schreef mario390 het volgende:
in bleiburg is schinkenfest met grote zelt
Hoeveel kilo schinken heb je gekocht?quote:Op zondag 7 april 2019 14:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat gevt het nur in bleiburg,mensen kunnen schinken kosten en ook kopen
quote:Op zondag 7 april 2019 14:08 schreef sacha het volgende:
hier is het ontdoe de honten van hun winterjas feest
skeren?quote:Op zondag 7 april 2019 14:08 schreef sacha het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2019 14:08 schreef sacha het volgende:
haren overal?quote:Op zondag 7 april 2019 14:08 schreef sacha het volgende:
Ah, jullie zijn natuurlijk vegetarischquote:Op zondag 7 april 2019 14:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was niet,die moeder maar heeft niks gekopt
quote:Op zondag 7 april 2019 14:11 schreef sacha het volgende:
[..]
yep, rooie hont is net klaar, witte hont heeft zich verstopt
Gunzburg...quote:Op zondag 7 april 2019 14:05 schreef mario390 het volgende:
in bleiburg is schinkenfest met grote zelt
Wat is potitze?quote:Op zondag 7 april 2019 14:12 schreef mario390 het volgende:
[..]dann zu ostern eet ik wel schinken en potitze, eieren
party in brasil tot half 7 brasiltijd dat is 11 30 bij ons maar ik heb geschlafen van 8 - 12 00quote:
quote:Op zondag 7 april 2019 14:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Of Sash binnen skeert bij die mooie bank
Onze (soort van) kerstboom staat nog steeds in de portiek.quote:Op zondag 7 april 2019 14:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga een kerstboom uitgraven hij doet het nietdie van 2017 wel
quote:Op zondag 7 april 2019 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Onze (soort van) kerstboom staat nog steeds in de portiek.
shih tzu maltezer en een shih tzu lhasa apsoquote:Op zondag 7 april 2019 14:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Zijn het van die kleine lasa apso's ofso?
quote:Op zondag 7 april 2019 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
En de boom in de dakgoot heeft ook weer blaadjes.
begrijpt u het zelf nog ?quote:Op zondag 7 april 2019 14:25 schreef sacha het volgende:
[..]
shih tzu maltezer en een shih tzu lhasa apso
en zo kwam alles toch nog goedquote:Op zondag 7 april 2019 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
En de boom in de dakgoot heeft ook weer blaadjes.
Aww geinigquote:Op zondag 7 april 2019 14:25 schreef sacha het volgende:
[..]
shih tzu maltezer en een shih tzu lhasa apso
Ahhh dat ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 april 2019 14:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ahhh dat ...kenn je reindling ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op zondag 7 april 2019 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niemand die daar ongemerkt de bank komt stelen.
welnee het is Jezus nietquote:Op zondag 7 april 2019 14:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben nog steeds bang dat Alfie uit de grond komtpet semetary
Wat? Alf dood?quote:Op zondag 7 april 2019 14:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben nog steeds bang dat Alfie uit de grond komtpet semetary
ja komt goedquote:Op zondag 7 april 2019 14:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Ajaxcieden sta scherp vandaag vitesse kan jullie redden
schlecht wanneer jemand in en Cafehuis Poritze bestelltquote:Op zondag 7 april 2019 14:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee duidelijk
hoezoquote:Op zondag 7 april 2019 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
schlecht wanneer jemand in en Cafehuis Poritze bestellt![]()
Er is even een belangrijkere traditie op 1 nuquote:Op zondag 7 april 2019 14:50 schreef chufi het volgende:
Trouwens voor de liefhebbers van tradities.. Op BBC1 de eeuwenoude race op de Theems tussen Cambridge and Oxford
Ja vrijdag in zijn slaap gestorvenquote:
Ja ook dat ..quote:Op zondag 7 april 2019 14:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Er is even een belangrijkere traditie op 1 nu
welke ALF? die ALF?quote:Op zondag 7 april 2019 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vrijdag in zijn slaap gestorvenen elvis sleepte een dekentje in Alfs huis en ging liggen, van zo das ff een upgrade
Gewoon iets in een tulband bakvormquote:Op zondag 7 april 2019 14:55 schreef mario390 het volgende:
Osterreindling maar vor me makt Mutti Potitze om dat ik Rosinen niet lust
[ afbeelding ]
Ach gut. Sterkte!quote:Op zondag 7 april 2019 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vrijdag in zijn slaap gestorvenen elvis sleepte een dekentje in Alfs huis en ging liggen, van zo das ff een upgrade
Gecondoleerd.quote:Op zondag 7 april 2019 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vrijdag in zijn slaap gestorven![]()
Die denkt: meer voer voor mij.quote:en elvis sleepte een dekentje in Alfs huis en ging liggen, van zo das ff een upgrade
Gecondoleerd met je verliesquote:Op zondag 7 april 2019 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Thanks hij had heftige epilepsie, wel een mooie dood, was een week ervoor nog aan het twijfelen om hem te laten inslapenquote:
quote:
achzo ,ja ook niet fijn ,ik hadde en keer muizen in en käfig en keer kom ik naar huis ,beide doodquote:
quote:Op zondag 7 april 2019 15:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou Till prestatie anderhalf uur ik sterf nu al zowat in de zon
quote:Op zondag 7 april 2019 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens een stille tocht lopen voor Alf
Zo ik ben al weer bruin gaat echt hardquote:Op zondag 7 april 2019 15:09 schreef TillyB het volgende:
[..]Ja ik was het al lang al zat maar vond het ook zo lullig om na een half uur al pleite te gaan
quote:Op zondag 7 april 2019 15:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo ,ja ook niet fijn ,ik hadde en keer muizen in en käfig en keer kom ik naar huis ,beide dood
quote:Op zondag 7 april 2019 15:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja deze muizen hebben erder in käfig altijd doorgedraaid
quote:Op zondag 7 april 2019 15:16 schreef chufi het volgende:
Dames zijn gestart...ik heb gelezen,dames zijn gestortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nahquote:Op zondag 7 april 2019 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die zijn behoorlijk fanatiek ja... Moet je Pullup eens vragen .. die beult ze af met een toeter vanaf zn fietsjequote:
quote:Op zondag 7 april 2019 15:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zo ik ben al weer bruin gaat echt hard
Awssquote:Op zondag 7 april 2019 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jawwquote:
Nu maar hopen dat je die bon nooit nodig zult hebbenquote:Op zondag 7 april 2019 15:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
JawwIk heb hem begraven in een Ipad doos, alleen zat de bon er nog in
2 goals mbv een afstandschotquote:Op zondag 7 april 2019 15:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Feyenoord is weer lekker kuth met stoofperen zegwe staan voor nog
Scheren die hap.quote:Op zondag 7 april 2019 14:08 schreef sacha het volgende:
Ik schoot in de lachquote:Op zondag 7 april 2019 15:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
JawwIk heb hem begraven in een Ipad doos, alleen zat de bon er nog in
Ik ook, uit een flesjequote:Op zondag 7 april 2019 15:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik heb veel pigment voor een Rooie mofo
quote:Op zondag 7 april 2019 16:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds hoor, geef nog steeds lichtalleen iets minder eng
dat dan weer wel......quote:Op zondag 7 april 2019 16:14 schreef TillyB het volgende:
Maar wel fijn voor de rest van Nederland dat ze kunnen genieten vandaag
Nee zie het wel hoorquote:Op zondag 7 april 2019 16:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik schoot in de lach![]()
![]()
Opgraven maar weer?
Sterkte, altijd verdrietig als een maatje sterft
Ja ik krijg soms niet eens nog een papieren bon.. Fey toch nog 3 -0 gewonnen .quote:Op zondag 7 april 2019 16:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee zie het wel hoorprint wel de online bestelling uit of zo dan
quote:Op zondag 7 april 2019 16:27 schreef chufi het volgende:
Wel frappant dat mijn super deze week80%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
quote:Op zondag 7 april 2019 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik krijg soms niet eens nog een papieren bon.. Fey toch nog 3 -0 gewonnen .
Jij leek me nou echt een zonaanbidder als Spanjool zijndequote:Op zondag 7 april 2019 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef niet.. ik heb nog een flesje van 5 jaar terug
die is misschien niet meer goed.....quote:Op zondag 7 april 2019 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef niet.. ik heb nog een flesje van 5 jaar terug
Let maar eens op in Spanje als de zon schijnt.. Dan lopen alle Spanjolen aan de schaduwkant van de straat en de toeristen in de zon..quote:Op zondag 7 april 2019 16:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij leek me nou echt een zonaanbidder als Spanjool zijnde
zal er op letten als ik er eens benquote:Op zondag 7 april 2019 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Let maar eens op in Spanje als de zon schijnt.. Dan lopen alle Spanjolen aan de schaduwkant van de straat en de toeristen in de zon..
Ja cranky mode AANquote:Op zondag 7 april 2019 16:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Boven de 20 je wilt weer mensen afmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |