Oh ? niks gemist hoor..quote:Op zondag 7 april 2019 11:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh............!!!
ja heb ik allemaal gemist hoor... als je 1 dag niet bijleest dan kom je alweer achter.......
ja dat zei Soury toch ook al vannacht en ik heb net dat topic gepostquote:Op zondag 7 april 2019 11:13 schreef chufi het volgende:
Kijk das hoe het hoort
https://www.nu.nl/dieren/(...)orberen-lichaam.html
Oh .. dat had ik helemaal niet gezienquote:Op zondag 7 april 2019 11:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat zei Soury toch ook al vannacht en ik heb net dat topic gepost
NWS / Neushoorn-stroper gedood door olifant, opgegeten door leeuwe
Ik loop niet mee dit jaarquote:Op zondag 7 april 2019 10:49 schreef chufi het volgende:
[..]
OK![]()
Ik dacht dat ik De Dees net op tv zag, maar dat zal wel niet
Nee hoor, ik ben gewoon thuis, Rotterdam is mij te druk nu.quote:
En alles afgezet ...quote:Op zondag 7 april 2019 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon thuis, Rotterdam is mij te druk nu.
Het grootste deel van Rotterdam is inderdaad alleen maar met het OV te bereiken.quote:
Ja en dat is niet jouw manier van reizenquote:Op zondag 7 april 2019 11:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het grootste deel van Rotterdam is inderdaad alleen maar met het OV te bereiken.
Nee niet echt, eerst een kwartier lopen naar de bushalte, dan een half uur met de bus om de metro te pakken en dan nog een half uur in de metro.quote:Op zondag 7 april 2019 12:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dat is niet jouw manier van reizen
Zou heel mooi zijnquote:Op zondag 7 april 2019 12:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zag het en een nieuw NL record.. en straks Mathieu nog even winnen in Vlaanderen
Wel knap dat hij het in een ruimtevaartpak bijhoud.quote:Op zondag 7 april 2019 12:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, die Neil Armstrong kon best fietsen!
Vader van?quote:Op zondag 7 april 2019 12:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, die Neil Armstrong kon best fietsen!
Er zit natuurlijk wel koeling en extra zuurstof in.quote:Op zondag 7 april 2019 12:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel knap dat hij het in een ruimtevaartpak bijhoud. |:D
Goeie doping, hę?quote:Op zondag 7 april 2019 12:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel knap dat hij het in een ruimtevaartpak bijhoud.
Doorgezakt met Baardaap zekerquote:Op zondag 7 april 2019 13:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Afgelopen nacht kost mij weer twee dagen van mijn leven, maar hey, we had big fun.
Zou kunne... ik zie weinig straat vanuit hierquote:Op zondag 7 april 2019 13:41 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is druk op straat, komt zeker Door het mooie weer.
quote:Gouge away
You can gouge away
Stay all day
If you want to
Missy aggravation
Some sacred questions
You stroke my locks
Some marijuana
If you got some
Gouge away
You can gouge away
Stay all day
If you want to..
Ik ben onderweg en ik moest de tram richting Scheveningen hebben. Die zat goed vol.quote:Op zondag 7 april 2019 13:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou kunne... ik zie weinig straat vanuit hier
Rood en sproeten, bij vrouwen staat het best leuk.quote:Op zondag 7 april 2019 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Krijg er vandaag wel een aantal bij ja
quote:Op zondag 7 april 2019 13:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rood en sproeten, bij vrouwen staat het best leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |