Er is even een belangrijkere traditie op 1 nuquote:Op zondag 7 april 2019 14:50 schreef chufi het volgende:
Trouwens voor de liefhebbers van tradities.. Op BBC1 de eeuwenoude race op de Theems tussen Cambridge and Oxford
Ja vrijdag in zijn slaap gestorvenquote:
Ja ook dat ..quote:Op zondag 7 april 2019 14:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Er is even een belangrijkere traditie op 1 nu
welke ALF? die ALF?quote:Op zondag 7 april 2019 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vrijdag in zijn slaap gestorvenen elvis sleepte een dekentje in Alfs huis en ging liggen, van zo das ff een upgrade
Gewoon iets in een tulband bakvormquote:Op zondag 7 april 2019 14:55 schreef mario390 het volgende:
Osterreindling maar vor me makt Mutti Potitze om dat ik Rosinen niet lust
[ afbeelding ]
Ach gut. Sterkte!quote:Op zondag 7 april 2019 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vrijdag in zijn slaap gestorvenen elvis sleepte een dekentje in Alfs huis en ging liggen, van zo das ff een upgrade
Gecondoleerd.quote:Op zondag 7 april 2019 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vrijdag in zijn slaap gestorven![]()
Die denkt: meer voer voor mij.quote:en elvis sleepte een dekentje in Alfs huis en ging liggen, van zo das ff een upgrade
Gecondoleerd met je verliesquote:Op zondag 7 april 2019 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Thanks hij had heftige epilepsie, wel een mooie dood, was een week ervoor nog aan het twijfelen om hem te laten inslapenquote:
quote:
achzo ,ja ook niet fijn ,ik hadde en keer muizen in en käfig en keer kom ik naar huis ,beide doodquote:
quote:Op zondag 7 april 2019 15:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou Till prestatie anderhalf uur ik sterf nu al zowat in de zon
quote:Op zondag 7 april 2019 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens een stille tocht lopen voor Alf
Zo ik ben al weer bruin gaat echt hardquote:Op zondag 7 april 2019 15:09 schreef TillyB het volgende:
[..]Ja ik was het al lang al zat maar vond het ook zo lullig om na een half uur al pleite te gaan
quote:Op zondag 7 april 2019 15:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo ,ja ook niet fijn ,ik hadde en keer muizen in en käfig en keer kom ik naar huis ,beide dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |