Ik werkte ooit voor Wanadoo, maar die hadden in de begin periode hun eigen beachclub aan het strand ...quote:
Welke film? Ik heb Bad Times at the El Royale (2018) - IMDb deze week gezien. Best wel ok film, langzaam meer met een boel WTF momenten. En ach Jeff Bridges... Daar heb ik wat mee.quote:Op zondag 7 april 2019 01:38 schreef FANN het volgende:
ik had héél effe pauze ... terug naar de film
Eén van de beste nummersquote:Op zondag 7 april 2019 01:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
dit clip heb ik vor en paar dagen op mijn blueray recorder opgenomen van TV
Sorry!quote:Op zondag 7 april 2019 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke film? Ik heb Bad Times at the El Royale (2018) - IMDb deze week gezien. Best wel ok film, langzaam meer met een boel WTF momenten. En ach Jeff Bridges... Daar heb ik wat mee.
Neehheee via de TVquote:Op zondag 7 april 2019 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
je kijkt nu toch online films? Die kun je stoppen wanneer je mar wilr
Hoe was de COS?quote:Op zondag 7 april 2019 07:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Neehheee via de TV![]()
ik ben alweer klaarwakker
Niks gebeurd toch..quote:Op zondag 7 april 2019 08:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja! heb je het gezien?![]()
Sourcy schuldwas een kwoot van het uit vorige topic
oh ja en dat ook natuurlijk, ik moest eerst een pak medicijnen ik mijn mik en zondagsquote:
Zou ff rondje fietsen met klojo's boven m'n 'level'. Best spijt van dat ik zo nodig mee moest, want nauwelijks geslapen. Dus zal wel af moeten haken als het treintje gas geeft. Afbellen is dan te makkelijk.quote:
het eerste snap ik niet...quote:Op zondag 7 april 2019 08:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zou ff rondje fietsen met klojo's boven m'n 'level'. Best spijt van dat ik zo nodig mee moest, want nauwelijks geslapen. Dus zal wel af moeten haken als het treintje gas geeft. Afbellen is dan te makkelijk.
En wat brengt u hier, jonge deerne en de Sjoef? Zaten jullie ff lekker te sexcammen met z'n tweetjes eerder vannacht..en nu ff mooi weer spelen hier zeker![]()
Ah, rondje fietsen met van die gasten die 6 keer per week trainen (inc. thuis op de hometrainert met simulator v alpe d'huez= hoge berg in tour van Frans)blabla.quote:Op zondag 7 april 2019 08:40 schreef FANN het volgende:
[..]
het eerste snap ik niet...![]()
maar het tweede heb je gelijkgesnapt
was Chuf zijn schuld
Ah! oké!quote:Op zondag 7 april 2019 08:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ah, rondje fietsen met van die gasten die 6 keer per week trainen (inc. thuis op de hometrainert met simulator v alpe d'huez= hoge berg in tour van Frans)blabla.
Geeft niet. Doen jullie goed!![]()
Ik peer 'm. Fijne dag en geile groet'nnnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |