En je slippers?quote:Op zondag 7 april 2019 21:20 schreef Saind het volgende:
Leuk feitje
Ik heb vandaag de hele dag mijn ochtendjas aangehad
ben je naar de badjassenclub geweest?quote:Op zondag 7 april 2019 21:20 schreef Saind het volgende:
Leuk feitje
Ik heb vandaag de hele dag mijn ochtendjas aangehad
Waar is dit feestje?quote:
Nu jij nog.quote:Op zondag 7 april 2019 21:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt dus wel UI's hebben die niet volstrekt achterlijk zijn
quote:Op zondag 7 april 2019 21:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat onlogisch gestemd heeft!!quote:Op zondag 7 april 2019 21:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb altijd ijzersterke UI's
Die van jou daarentegen doet je nogal lijken op een FvD stemmer
Ik heb een eigen huis maat. VVD dus.quote:Op zondag 7 april 2019 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat onlogisch gestemd heeft!!
quote:Op zondag 7 april 2019 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een eigen huis maat. VVD dus.
De GoldenTime Saunaclub is de plek voor de veeleisende gentleman van vandaag, die zich interesseert in klasse eten, die precies weet wat er op zijn grill ligt, welke wijn hij uitkiest en geniet, waarde hecht aan erotische diversiteit, die het bijzondere zoekt op dat moment. Deze gentleman houdt van exclusieve sterke dranken zoals whisky, rum, wijn of zelfs bier maar liever dan de standaard, is aangetrokken tot het speciale van de hele wereld. Hij waardeert de voordelen van een wellness ervaring in combinatie met exclusieve relaxatie.quote:
quote:Op zondag 7 april 2019 21:36 schreef Saind het volgende:
[..]
yin yang in Melick is dicht hè.quote:Op zondag 7 april 2019 21:41 schreef Saind het volgende:
[..]
De GoldenTime Saunaclub is de plek voor de veeleisende gentleman van vandaag, die zich interesseert in klasse eten, die precies weet wat er op zijn grill ligt, welke wijn hij uitkiest en geniet, waarde hecht aan erotische diversiteit, die het bijzondere zoekt op dat moment. Deze gentleman houdt van exclusieve sterke dranken zoals whisky, rum, wijn of zelfs bier maar liever dan de standaard, is aangetrokken tot het speciale van de hele wereld. Hij waardeert de voordelen van een wellness ervaring in combinatie met exclusieve relaxatie.
Dit is de gemiddelde VBL SC'er op het lijf geschreven
O ja, die hadden toen voor de verkiezingen allemaal websites gemaakt met teksten als "handen af van de hypotheekrenteaftrek" en dergelijke.quote:Op zondag 7 april 2019 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een eigen huis maat. VVD dus.
Op wie reageer jequote:Op zondag 7 april 2019 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wil je mij even een sneer uitdelen op twitter?
Kun je even een linkje plaatsen?quote:Op zondag 7 april 2019 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wil je mij even een sneer uitdelen op twitter?
Wat een walgelijke klootzak.quote:Op zondag 7 april 2019 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie dat Humberto mij heeft geblokkeerdGeen idee waarom.
Waarschijnlijk omdat je hem ooit een dickpic (foto van je penis) hebt gestuurd. Wat was je denkende?quote:Op zondag 7 april 2019 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik was benieuwd naar zijn mening.quote:Op zondag 7 april 2019 21:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je hem ooit een dickpic (foto van je penis) hebt gestuurd. Wat was je denkende?
Ook al hoe wit van binnen, van buiten is Humberto natuurlijk een neger.quote:
quote:Op zondag 7 april 2019 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik koop altijd witte of zwarte sneakers.quote:Op zondag 7 april 2019 21:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook al hoe wit van binnen, van buiten is Humberto natuurlijk een neger.
Graag wil ik het met je hebben over mijn nieuw aan te schaffen sneakers. Davy, wat raad je me aan?
Grappig dat dit juist door iemand wordt gezegd met een cokesnuivende mongool als UI.quote:Op zondag 7 april 2019 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Of je moet natuurlijk via je UI proberen te benadrukken dat je een tokkie bent en dat je daar trots op bent.
haten op pluisjequote:Op zondag 7 april 2019 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Grappig dat dit juist door iemand wordt gezegd met een cokesnuivende mongool als UI.
Waarom zit jij nog niet op Discord @KingRoland ???quote:Op zondag 7 april 2019 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]vieze vuile tering debiel dat hij is
Ik kom alleen als @GGMM ook aanwezig is in een voice channelquote:Op zondag 7 april 2019 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zit jij nog niet op Discord @:KingRoland ???
welke?quote:Op zondag 7 april 2019 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zit jij nog niet op Discord @:KingRoland ???
@GGMM is geregeld te vinden in de #Hijglijnquote:Op zondag 7 april 2019 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kom alleen als @:ggmm ook aanwezig is in een voice channel
Ik eigenlijk alleen witte.quote:Op zondag 7 april 2019 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik koop altijd witte of zwarte sneakers.
@Doublepain welke sneakers haal jijquote:Op zondag 7 april 2019 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen witte.
Waar wil je het verder over hebben? MK11, zwart geld,mind hunters?
Mindhunter bedoel je? Die wil ik eigenlijk nog wel zienquote:Op zondag 7 april 2019 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen witte.
Waar wil je het verder over hebben? MK11, zwart geld,mind hunters?
Beetje zon vandaag en meteen allemaal schaars geklede bitches.quote:Op zondag 7 april 2019 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:doublepain welke sneakers haal jij
lekker manquote:Op zondag 7 april 2019 21:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beetje zon vandaag en meteen allemaal schaars geklede bitches.
Topserie (al heb ik alleen de eerste twee afleveringen gezien) maar had toch gehoopt dat je een van de andere onderwerpen had willen aansnijden.quote:Op zondag 7 april 2019 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mindhunter bedoel je? Die wil ik eigenlijk nog wel zien
https://www.elizawashere.(...)ge.htm?view=overviewquote:Op zondag 7 april 2019 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lekker man
morgen ook een heerlijke dag maar dan gaat het bergafwaarts.
kan niet wachten als het zomer is L_L lekker broekje uit in huis, naja boxer aan met nog airco
heerlijk niets mis mee. ijsblokjes elke dag maken erin met cola.
bohhhhhhhhhhhh
Ik speel geen MK. Zwart geld, wat is daarmee?quote:Op zondag 7 april 2019 21:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Topserie (al heb ik alleen de eerste twee afleveringen gezien) maar had toch gehoopt dat je een van de andere onderwerpen had willen aansnijden.
niets mis mee.quote:Op zondag 7 april 2019 21:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
https://www.elizawashere.(...)ge.htm?view=overview
Deze vandaag geboekt Ronnie.
daarmee bedoelt hij geld dat verdiend is buiten de ogen om van de belastingdienstquote:Op zondag 7 april 2019 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik speel geen MK. Zwart geld, wat is daarmee?
Weet jij niet wat zwart geld is?quote:Op zondag 7 april 2019 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik speel geen MK. Zwart geld, wat is daarmee?
Zeker. Ik heb veel connecties op de Zuidas. Iets voor jou wellicht?quote:Op zondag 7 april 2019 22:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
niets mis mee.
ik ga deze zomer stage lopen bij een bedrijf maar heb al enkele gesprekken lopen. moet nog even kijken wat het gaat worden, maar gewoon werkervaring opdoen. goed voor cv
komt wel goed ik moet een assessment doen voor deloitte over paar wekenquote:Op zondag 7 april 2019 22:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb veel connecties op de Zuidas. Iets voor jou wellicht?
Ik heb connecties bij Deloitte.quote:Op zondag 7 april 2019 22:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
komt wel goed ik moet een assessment doen voor deloitte over paar weken
maar weet niet zeker of ik daar überhaupt wil gaan dus ik zie het wel. begin wel te twijfelen.
(Je zou zeggen dat je dat normaal wel zou weten toch?)quote:
Ja, zoiets leer je op de basisschoolquote:Op zondag 7 april 2019 22:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
(Je zou zeggen dat je dat normaal wel zou weten toch?)
Nou, dat weet ik niet. Maar normaal zou je moeten weten wat dat is.quote:
Hoe voelt het om weer eens een uitwedstrijd te winnen?quote:
Leuk.quote:Op zondag 7 april 2019 22:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Maar normaal zou je moeten weten wat dat is.
In ander nieuws krijgt mijn zoon bijna zijn switch.
Dat VVV weet ook weer waar het staat.quote:Op zondag 7 april 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe voelt het om weer eens een uitwedstrijd te winnen?
Ik bewaar hem tot de volgende keer acidquote:Op zondag 7 april 2019 22:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Sir David Attenbrough heeft een Netflix serie gemaakt. En het is een prachtige serie.
Oke, bedankt voor het vermelden van een serie zonder naamquote:Op zondag 7 april 2019 22:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Sir David Attenbrough heeft een Netflix serie gemaakt. En het is een prachtige serie.
Dat zou wat zijn hè.quote:Op zondag 7 april 2019 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk.Hopelijk kunnen we samen spelen. (jij en ik)
Lekker passief agressief, Slavische vrind.quote:Op zondag 7 april 2019 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor het vermelden van een serie zonder naam
De eerste uitzege sinds Emmen op 9 december.quote:Op zondag 7 april 2019 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat VVV weet ook weer waar het staat.
Ik vind het een prima nummer.quote:Op zondag 7 april 2019 22:10 schreef KingRoland het volgende:
We gaan het ESF met 2 vingers in de neus winnen. Ik ben benieuwd wat de mening is van Stijn over deze aankomende bandwagon.
Ik vind het eng. Een beetje als die gozer met zijn trollenleger.quote:
Dotan vind ik een enorme kutmuzikant. Dat nummer 'Home' straalt alles uit waar ik van ril.quote:Op zondag 7 april 2019 22:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het eng. Een beetje als die gozer met zijn trollenleger.
@Mortaxx en ik hebben samen keihard gelachen om onze notes.quote:Op zondag 7 april 2019 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net mijn 250e note binnen.
Ik wil graag mijn favoriete mods bedanken voor het mogelijk maken van deze Fok mijlpaal.
@:klummie
@:haags_kwartiertje
@:onlogisch
@:kingroland
WTF waarom noem je mij niet.quote:Op zondag 7 april 2019 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net mijn 250e note binnen.
Ik wil graag mijn favoriete mods bedanken voor het mogelijk maken van deze Fok mijlpaal.
@:klummie
@:haags_kwartiertje
@:onlogisch
@:kingroland
Ja, ik vind dit nummer daar op lijken.quote:Op zondag 7 april 2019 22:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dotan vind ik een enorme kutmuzikant. Dat nummer 'Home' straalt alles uit waar ik van ril.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |