Dat VVV weet ook weer waar het staat.quote:Op zondag 7 april 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe voelt het om weer eens een uitwedstrijd te winnen?
Ik bewaar hem tot de volgende keer acidquote:Op zondag 7 april 2019 22:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Sir David Attenbrough heeft een Netflix serie gemaakt. En het is een prachtige serie.
Oke, bedankt voor het vermelden van een serie zonder naamquote:Op zondag 7 april 2019 22:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Sir David Attenbrough heeft een Netflix serie gemaakt. En het is een prachtige serie.
Dat zou wat zijn hè.quote:Op zondag 7 april 2019 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk.Hopelijk kunnen we samen spelen. (jij en ik)
Lekker passief agressief, Slavische vrind.quote:Op zondag 7 april 2019 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor het vermelden van een serie zonder naam
De eerste uitzege sinds Emmen op 9 december.quote:Op zondag 7 april 2019 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat VVV weet ook weer waar het staat.
Ik vind het een prima nummer.quote:Op zondag 7 april 2019 22:10 schreef KingRoland het volgende:
We gaan het ESF met 2 vingers in de neus winnen. Ik ben benieuwd wat de mening is van Stijn over deze aankomende bandwagon.
Ik vind het eng. Een beetje als die gozer met zijn trollenleger.quote:
Dotan vind ik een enorme kutmuzikant. Dat nummer 'Home' straalt alles uit waar ik van ril.quote:Op zondag 7 april 2019 22:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het eng. Een beetje als die gozer met zijn trollenleger.
@Mortaxx en ik hebben samen keihard gelachen om onze notes.quote:Op zondag 7 april 2019 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net mijn 250e note binnen.
Ik wil graag mijn favoriete mods bedanken voor het mogelijk maken van deze Fok mijlpaal.
@:klummie
@:haags_kwartiertje
@:onlogisch
@:kingroland
WTF waarom noem je mij niet.quote:Op zondag 7 april 2019 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net mijn 250e note binnen.
Ik wil graag mijn favoriete mods bedanken voor het mogelijk maken van deze Fok mijlpaal.
@:klummie
@:haags_kwartiertje
@:onlogisch
@:kingroland
Ja, ik vind dit nummer daar op lijken.quote:Op zondag 7 april 2019 22:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dotan vind ik een enorme kutmuzikant. Dat nummer 'Home' straalt alles uit waar ik van ril.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |