quote:Op zondag 7 april 2019 21:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt dus wel UI's hebben die niet volstrekt achterlijk zijn
yin yang in Melick is dicht hè.quote:Op zondag 7 april 2019 21:41 schreef Saind het volgende:
[..]
De GoldenTime Saunaclub is de plek voor de veeleisende gentleman van vandaag, die zich interesseert in klasse eten, die precies weet wat er op zijn grill ligt, welke wijn hij uitkiest en geniet, waarde hecht aan erotische diversiteit, die het bijzondere zoekt op dat moment. Deze gentleman houdt van exclusieve sterke dranken zoals whisky, rum, wijn of zelfs bier maar liever dan de standaard, is aangetrokken tot het speciale van de hele wereld. Hij waardeert de voordelen van een wellness ervaring in combinatie met exclusieve relaxatie.
Dit is de gemiddelde VBL SC'er op het lijf geschreven
O ja, die hadden toen voor de verkiezingen allemaal websites gemaakt met teksten als "handen af van de hypotheekrenteaftrek" en dergelijke.quote:Op zondag 7 april 2019 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een eigen huis maat. VVD dus.
Op wie reageer jequote:Op zondag 7 april 2019 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wil je mij even een sneer uitdelen op twitter?
Kun je even een linkje plaatsen?quote:Op zondag 7 april 2019 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wil je mij even een sneer uitdelen op twitter?
Wat een walgelijke klootzak.quote:Op zondag 7 april 2019 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie dat Humberto mij heeft geblokkeerdGeen idee waarom.
Waarschijnlijk omdat je hem ooit een dickpic (foto van je penis) hebt gestuurd. Wat was je denkende?quote:Op zondag 7 april 2019 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik was benieuwd naar zijn mening.quote:Op zondag 7 april 2019 21:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je hem ooit een dickpic (foto van je penis) hebt gestuurd. Wat was je denkende?
Ook al hoe wit van binnen, van buiten is Humberto natuurlijk een neger.quote:
quote:Op zondag 7 april 2019 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik koop altijd witte of zwarte sneakers.quote:Op zondag 7 april 2019 21:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook al hoe wit van binnen, van buiten is Humberto natuurlijk een neger.
Graag wil ik het met je hebben over mijn nieuw aan te schaffen sneakers. Davy, wat raad je me aan?
Grappig dat dit juist door iemand wordt gezegd met een cokesnuivende mongool als UI.quote:Op zondag 7 april 2019 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Of je moet natuurlijk via je UI proberen te benadrukken dat je een tokkie bent en dat je daar trots op bent.
haten op pluisjequote:Op zondag 7 april 2019 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Grappig dat dit juist door iemand wordt gezegd met een cokesnuivende mongool als UI.
Waarom zit jij nog niet op Discord @KingRoland ???quote:Op zondag 7 april 2019 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]vieze vuile tering debiel dat hij is
Ik kom alleen als @GGMM ook aanwezig is in een voice channelquote:Op zondag 7 april 2019 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zit jij nog niet op Discord @:KingRoland ???
welke?quote:Op zondag 7 april 2019 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zit jij nog niet op Discord @:KingRoland ???
@GGMM is geregeld te vinden in de #Hijglijnquote:Op zondag 7 april 2019 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kom alleen als @:ggmm ook aanwezig is in een voice channel
Ik eigenlijk alleen witte.quote:Op zondag 7 april 2019 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik koop altijd witte of zwarte sneakers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |