Ik had nooit verwacht dat hij zo snel zou herstellen nadat hij laatst viel.quote:Op zondag 7 april 2019 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar ik verwacht niks. Laten we vooral van genieten dat we nu al beschikken over een kanshebber en niet zomaar 1 maar misschien wel grootste talent vd wereld.
Er zijn vandaag 20 renners die kunnen winnen, mathieu is er daar 1 van, en dat is mooi.
Jammer dat @klaasweetalles niet meer in voetbal mag posten.quote:Op zondag 7 april 2019 11:36 schreef Adames het volgende:
[..]
mooi dat die toch bewaard is gebleven voor fok
Vooral ook heerlijk dat ie in 2 wedstrijden doet wat Wout in 2 jaar nog niet is gelukt: winnen.quote:Op zondag 7 april 2019 14:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat hij zo snel zou herstellen nadat hij laatst viel.
van baerlestraatquote:Op zondag 7 april 2019 15:50 schreef Doublepain het volgende:
@:Smoofie
Welk deel van Amsterdam is dit lol
Onbegrijpelijk dat Vitesse geen penalty kreeg bij dat gevaarlijk spel moment.quote:
Ik heb het even voor je nagekeken, het betekent:quote:Op zondag 7 april 2019 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom staat er een pijltje naar boven bij PSV
Okequote:Op zondag 7 april 2019 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je nagekeken, het betekent:
Kwalificatie voor Champions League (kwalificatie)
quote:Omdat de elektrische auto's van Tesla geen CO2-uitstoot hebben, trekt dat het gemiddelde van alle FCA-modellen naar beneden. En daarmee voldoet de fabrikant aan de regels van de EU.
Hiermee ontloopt het concern boetes. Fabrikanten mogen wel auto's verkopen die meer uitstoten dan de regels toestaan, zolang het gemiddelde van het concern maar binnen de limiet blijft.
https://www.nu.nl/auto/58(...)laag-te-brengen.html
Dit gebeurt toch in iedere sector, dat je tonnen CO2 uitstoot kunt kopen.quote:
stadsdeel van Tarado en Karina denk ikquote:Op zondag 7 april 2019 15:50 schreef Doublepain het volgende:
@:Smoofie
Welk deel van Amsterdam is dit lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |