Oblak keepte een geweldige wedstrijd, maar kon niet heel doen aan de goede 1-0 van Luisito.quote:Op zondag 7 april 2019 08:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet gekeken uiteraard, maar moest lachen.
[ afbeelding ]
Dat moet een geweldig avontuur zijn geweest.quote:Op zondag 7 april 2019 08:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die keer dat we op zoek waren naar het meeste aantal s-en in een woord
Dat soort staatjes zijn niet eens heel boeiend. Alle Vitesse-supporters die ik spreek, hebben er geen fiducie in vandaag. Dat geloof ik ook graag als ik naar hun recente uitslagen kijk. Ik ga lekker wat anders doen, zoals altijd wanneer PSV ten tonele verschijnt (NEE, ALLEEN NIET ALS ZE TEGEN AJAX SPELEN).quote:Op zondag 7 april 2019 08:38 schreef onlogisch het volgende:
Laatste keer dat Vitesse thuis won van PSV toen was Stijn nog niet eens geboren.
Heelquote:Op zondag 7 april 2019 08:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oblak keepte een geweldige wedstrijd, maar kon niet heel doen aan de goede 1-0 van Luisito.
Wow. Kalm maatje. Hehe. Compleet woest meteen.quote:Op zondag 7 april 2019 08:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat soort staatjes zijn niet eens heel boeiend. Alle Vitesse-supporters die ik spreek, hebben er geen fiducie in vandaag. Dat geloof ik ook graag als ik naar hun recente uitslagen kijk. Ik ga lekker wat anders doen, zoals altijd wanneer PSV ten tonele verschijnt (NEE, ALLEEN NIET ALS ZE TEGEN AJAX SPELEN).
Ik probeer jullie een stap voor te zijn, zoals de meeste denkers dat ook kunnen.quote:Op zondag 7 april 2019 08:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Kalm maatje. Hehe. Compleet woest meteen.
Dat is toch niks aan, je smoort zo de hele conversatie.quote:Op zondag 7 april 2019 08:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik probeer jullie een stap voor te zijn, zoals de meeste denkers dat ook kunnen.
Lekker bezig onloquote:Op zondag 7 april 2019 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga even de gym slopen. Gedragen jullie je?
@:doublepain
mastermindedquote:Op zondag 7 april 2019 08:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik probeer jullie een stap voor te zijn, zoals de meeste denkers dat ook kunnen.
mooi dat die toch bewaard is gebleven voor fokquote:Op zondag 7 april 2019 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
Klaasgod
NWS / De Telegraaf is goed in overdrijven met dagelijkse debeie HEADLINES
Hey Knut-san Hoop je ook op Mathieu?quote:Op zondag 7 april 2019 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:El-Stinho
Zit je voor de buis maatje? Of weer veel voetbal vandaag?
Natuurlijk. Maar ik verwacht niks. Laten we vooral van genieten dat we nu al beschikken over een kanshebber en niet zomaar 1 maar misschien wel grootste talent vd wereld.quote:
Ik had nooit verwacht dat hij zo snel zou herstellen nadat hij laatst viel.quote:Op zondag 7 april 2019 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar ik verwacht niks. Laten we vooral van genieten dat we nu al beschikken over een kanshebber en niet zomaar 1 maar misschien wel grootste talent vd wereld.
Er zijn vandaag 20 renners die kunnen winnen, mathieu is er daar 1 van, en dat is mooi.
Jammer dat @klaasweetalles niet meer in voetbal mag posten.quote:Op zondag 7 april 2019 11:36 schreef Adames het volgende:
[..]
mooi dat die toch bewaard is gebleven voor fok
Vooral ook heerlijk dat ie in 2 wedstrijden doet wat Wout in 2 jaar nog niet is gelukt: winnen.quote:Op zondag 7 april 2019 14:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat hij zo snel zou herstellen nadat hij laatst viel.
van baerlestraatquote:Op zondag 7 april 2019 15:50 schreef Doublepain het volgende:
@:Smoofie
Welk deel van Amsterdam is dit lol
Onbegrijpelijk dat Vitesse geen penalty kreeg bij dat gevaarlijk spel moment.quote:
Ik heb het even voor je nagekeken, het betekent:quote:Op zondag 7 april 2019 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom staat er een pijltje naar boven bij PSV
Okequote:Op zondag 7 april 2019 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je nagekeken, het betekent:
Kwalificatie voor Champions League (kwalificatie)
quote:Omdat de elektrische auto's van Tesla geen CO2-uitstoot hebben, trekt dat het gemiddelde van alle FCA-modellen naar beneden. En daarmee voldoet de fabrikant aan de regels van de EU.
Hiermee ontloopt het concern boetes. Fabrikanten mogen wel auto's verkopen die meer uitstoten dan de regels toestaan, zolang het gemiddelde van het concern maar binnen de limiet blijft.
https://www.nu.nl/auto/58(...)laag-te-brengen.html
Dit gebeurt toch in iedere sector, dat je tonnen CO2 uitstoot kunt kopen.quote:
stadsdeel van Tarado en Karina denk ikquote:Op zondag 7 april 2019 15:50 schreef Doublepain het volgende:
@:Smoofie
Welk deel van Amsterdam is dit lol
En je slippers?quote:Op zondag 7 april 2019 21:20 schreef Saind het volgende:
Leuk feitje
Ik heb vandaag de hele dag mijn ochtendjas aangehad
ben je naar de badjassenclub geweest?quote:Op zondag 7 april 2019 21:20 schreef Saind het volgende:
Leuk feitje
Ik heb vandaag de hele dag mijn ochtendjas aangehad
Waar is dit feestje?quote:
Nu jij nog.quote:Op zondag 7 april 2019 21:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt dus wel UI's hebben die niet volstrekt achterlijk zijn
quote:Op zondag 7 april 2019 21:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt dus wel UI's hebben die niet volstrekt achterlijk zijn
Ben benieuwd wat onlogisch gestemd heeft!!quote:Op zondag 7 april 2019 21:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb altijd ijzersterke UI's
Die van jou daarentegen doet je nogal lijken op een FvD stemmer
Ik heb een eigen huis maat. VVD dus.quote:Op zondag 7 april 2019 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat onlogisch gestemd heeft!!
quote:Op zondag 7 april 2019 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een eigen huis maat. VVD dus.
De GoldenTime Saunaclub is de plek voor de veeleisende gentleman van vandaag, die zich interesseert in klasse eten, die precies weet wat er op zijn grill ligt, welke wijn hij uitkiest en geniet, waarde hecht aan erotische diversiteit, die het bijzondere zoekt op dat moment. Deze gentleman houdt van exclusieve sterke dranken zoals whisky, rum, wijn of zelfs bier maar liever dan de standaard, is aangetrokken tot het speciale van de hele wereld. Hij waardeert de voordelen van een wellness ervaring in combinatie met exclusieve relaxatie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |