Oblak keepte een geweldige wedstrijd, maar kon niet heel doen aan de goede 1-0 van Luisito.quote:Op zondag 7 april 2019 08:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet gekeken uiteraard, maar moest lachen.
[ afbeelding ]
Dat moet een geweldig avontuur zijn geweest.quote:Op zondag 7 april 2019 08:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die keer dat we op zoek waren naar het meeste aantal s-en in een woord
Dat soort staatjes zijn niet eens heel boeiend. Alle Vitesse-supporters die ik spreek, hebben er geen fiducie in vandaag. Dat geloof ik ook graag als ik naar hun recente uitslagen kijk. Ik ga lekker wat anders doen, zoals altijd wanneer PSV ten tonele verschijnt (NEE, ALLEEN NIET ALS ZE TEGEN AJAX SPELEN).quote:Op zondag 7 april 2019 08:38 schreef onlogisch het volgende:
Laatste keer dat Vitesse thuis won van PSV toen was Stijn nog niet eens geboren.
Heelquote:Op zondag 7 april 2019 08:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oblak keepte een geweldige wedstrijd, maar kon niet heel doen aan de goede 1-0 van Luisito.
Wow. Kalm maatje. Hehe. Compleet woest meteen.quote:Op zondag 7 april 2019 08:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat soort staatjes zijn niet eens heel boeiend. Alle Vitesse-supporters die ik spreek, hebben er geen fiducie in vandaag. Dat geloof ik ook graag als ik naar hun recente uitslagen kijk. Ik ga lekker wat anders doen, zoals altijd wanneer PSV ten tonele verschijnt (NEE, ALLEEN NIET ALS ZE TEGEN AJAX SPELEN).
Ik probeer jullie een stap voor te zijn, zoals de meeste denkers dat ook kunnen.quote:Op zondag 7 april 2019 08:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Kalm maatje. Hehe. Compleet woest meteen.
Dat is toch niks aan, je smoort zo de hele conversatie.quote:Op zondag 7 april 2019 08:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik probeer jullie een stap voor te zijn, zoals de meeste denkers dat ook kunnen.
Lekker bezig onloquote:Op zondag 7 april 2019 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga even de gym slopen. Gedragen jullie je?
@:doublepain
mastermindedquote:Op zondag 7 april 2019 08:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik probeer jullie een stap voor te zijn, zoals de meeste denkers dat ook kunnen.
mooi dat die toch bewaard is gebleven voor fokquote:Op zondag 7 april 2019 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
Klaasgod
NWS / De Telegraaf is goed in overdrijven met dagelijkse debeie HEADLINES
Hey Knut-san Hoop je ook op Mathieu?quote:Op zondag 7 april 2019 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:El-Stinho
Zit je voor de buis maatje? Of weer veel voetbal vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |