@Doublepain welke sneakers haal jijquote:Op zondag 7 april 2019 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen witte.
Waar wil je het verder over hebben? MK11, zwart geld,mind hunters?
Mindhunter bedoel je? Die wil ik eigenlijk nog wel zienquote:Op zondag 7 april 2019 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen witte.
Waar wil je het verder over hebben? MK11, zwart geld,mind hunters?
Beetje zon vandaag en meteen allemaal schaars geklede bitches.quote:Op zondag 7 april 2019 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:doublepain welke sneakers haal jij
lekker manquote:Op zondag 7 april 2019 21:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beetje zon vandaag en meteen allemaal schaars geklede bitches.
Topserie (al heb ik alleen de eerste twee afleveringen gezien) maar had toch gehoopt dat je een van de andere onderwerpen had willen aansnijden.quote:Op zondag 7 april 2019 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mindhunter bedoel je? Die wil ik eigenlijk nog wel zien
https://www.elizawashere.(...)ge.htm?view=overviewquote:Op zondag 7 april 2019 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lekker man
morgen ook een heerlijke dag maar dan gaat het bergafwaarts.
kan niet wachten als het zomer is L_L lekker broekje uit in huis, naja boxer aan met nog airco
heerlijk niets mis mee. ijsblokjes elke dag maken erin met cola.
bohhhhhhhhhhhh
Ik speel geen MK. Zwart geld, wat is daarmee?quote:Op zondag 7 april 2019 21:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Topserie (al heb ik alleen de eerste twee afleveringen gezien) maar had toch gehoopt dat je een van de andere onderwerpen had willen aansnijden.
niets mis mee.quote:Op zondag 7 april 2019 21:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
https://www.elizawashere.(...)ge.htm?view=overview
Deze vandaag geboekt Ronnie.
daarmee bedoelt hij geld dat verdiend is buiten de ogen om van de belastingdienstquote:Op zondag 7 april 2019 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik speel geen MK. Zwart geld, wat is daarmee?
Weet jij niet wat zwart geld is?quote:Op zondag 7 april 2019 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik speel geen MK. Zwart geld, wat is daarmee?
Zeker. Ik heb veel connecties op de Zuidas. Iets voor jou wellicht?quote:Op zondag 7 april 2019 22:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
niets mis mee.
ik ga deze zomer stage lopen bij een bedrijf maar heb al enkele gesprekken lopen. moet nog even kijken wat het gaat worden, maar gewoon werkervaring opdoen. goed voor cv
komt wel goed ik moet een assessment doen voor deloitte over paar wekenquote:Op zondag 7 april 2019 22:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb veel connecties op de Zuidas. Iets voor jou wellicht?
Ik heb connecties bij Deloitte.quote:Op zondag 7 april 2019 22:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
komt wel goed ik moet een assessment doen voor deloitte over paar weken
maar weet niet zeker of ik daar überhaupt wil gaan dus ik zie het wel. begin wel te twijfelen.
(Je zou zeggen dat je dat normaal wel zou weten toch?)quote:
Ja, zoiets leer je op de basisschoolquote:Op zondag 7 april 2019 22:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
(Je zou zeggen dat je dat normaal wel zou weten toch?)
Nou, dat weet ik niet. Maar normaal zou je moeten weten wat dat is.quote:
Hoe voelt het om weer eens een uitwedstrijd te winnen?quote:
Leuk.quote:Op zondag 7 april 2019 22:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Maar normaal zou je moeten weten wat dat is.
In ander nieuws krijgt mijn zoon bijna zijn switch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |