Ik heb het 2 keer gedaan, marathons voor Pirates en Divergent. Duurde allebei tot 2, half 3 geloof ik. Mijn vriendin mistte de helft van de films en ik genoot er niet van omdat ik zo moe wasquote:Op woensdag 3 april 2019 17:30 schreef Breuls het volgende:
Verkooprecords voor Avengers: Endgame
Hier nog mensen die de middernachtscreening gaan doen?
Ik zou het niet trekken; tot 3 uur, half 4 in de bios zitten...
Geen nachtfilm voor mij. Er moet de volgende dag gewerkt worden. Ik ga 24 april om 20 uurquote:Op woensdag 3 april 2019 17:30 schreef Breuls het volgende:
Verkooprecords voor Avengers: Endgame
Hier nog mensen die de middernachtscreening gaan doen?
Ik zou het niet trekken; tot 3 uur, half 4 in de bios zitten...
Dan volg ik het weerquote:Op woensdag 3 april 2019 17:46 schreef Breuls het volgende:
Dat laatste. Woensdag vanaf 00:00 uur is-ie te zien, dus in de ochtend en middag ook.
De rek is eruit. Dat bewees de laatste captain Marvel film.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zin in deze film het einde van een tijdperk.
of het hierna goed blijft gaan betwijfel ik gezien het drama Captain Marvel maar misschien kunnen the X-men de boel nog redden.
Okoye boeit t al helemaal nietquote:Op woensdag 3 april 2019 17:25 schreef Karstman het volgende:
Kijkend naar de poster komt het gevaar van rechts (voor de kijkers links), alleen Thor lijkt dat nog niet helemaal door te hebben...
Yup, vrij zeker van de theorie datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik ook, maar men wil er weleens gevoelig voor zijn, zeker voor dit soort films en zeker zo kort voor releasequote:Op maandag 8 april 2019 18:53 schreef Breuls het volgende:
Ik vind het wel interessant om, nu het nog kan, de theorieën te bespreken. En dan niet in spoilers, want wat een theorie is, is geen spoiler.
Kopieën? Dat is wel een twist. Maar zijn de verzamelde slimmeriken slim genoeg om Infinity Stones te maken? Dat zijn natuurlijk niet zomaar wat steentjes...quote:Op maandag 8 april 2019 20:21 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar men wil er weleens gevoelig voor zijn, zeker voor dit soort films en zeker zo kort voor release
Maar als het zonder spoilertags kan: Ik denk dat ze terug de tijd ingaan en kopieën maken van de Infinity Stones gebaseerd op technologie van Stark / Banner / Shuri en de opmaak van Captain Marvel, danwel Vision. Kopieën om de invloed op de tijd zo klein mogelijk te houden (grote gebeurtenissen gebeuren dus nog gewoon, maar dan met kleine interacties met toekomst-Avengers).
Dat denk ik ook; die scène is waarschijnlijk digitaal aangepast om Steves outfit aan te passen, zodat we niet zien dat het zijn oude pakje is.quote:Ik denk dan ook dat die ontmoeting tussen Stark en Captain America uit de trailer al in het verleden is
Als ze inderdaad allemaal een missie doen is dat wel logisch, ja. Zou ook een leuke verdeling van taken kunnen zijn. Ze kunnen dan ook, zat ik net nog te denken, naar Thanos gaan om hem te verslaan voordat hij de stenen krijgt.quote:, in de trend van: 'Hey, ik ben Tony maar uit de toekomst. We hebben de staf van de tovenaar daar even nodig om de toekomst te redden, vertrouw me maar.' In het verleden gaat Thor terug naar Asgard of waar dan ook, Rocket terug naar the Collector, etc. etc. Allemaal om een eigen Infinity Gauntlet te maken in voor hun relevante plaatsen.
Ja, verloren hebben ze al.quote:Ik denk niet zozeer dat er een grote reset hoeft plaats te vinden (of de invloeden op tijd zijn wel te merken en we krijgen één of ander vaag multiverse gebeuren), wel denk ik dat de 'niet snap' mensen ook dood blijven (Gamorrah, Loki) en dat er in Endgame nog een paar bijkomen (of degene die de Gauntlet gebruikt, als zelfs Thanos er last van heeft, dan zeker een mens). Einde ben ik niet zo zeker van, maar dat ze eerste verliezen en vervolgens terug de tijd ingaan om stenen te verzamelen wel
Net als dat van Thor, CapAm en Hawkeyequote:Op woensdag 10 april 2019 13:46 schreef Ang3l het volgende:
Het lijkt wel of de haarkleur/lengte van Black Widow een handifg ezelsbruggetje is om te zien in welke tijd ze zitten
Dit heb ik ook gehoord. Ik hoop dat ik het niet per ongeluk tegenkom; ik begreep van Nerdist News, waar een redacteur de spoilers voorzichtig heeft bekeken, dat ze echt kut zijn om van tevoren te weten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:20 schreef Noppie2000 het volgende:
Zijn meerdere minuten aan footage gelekt met flinke spoilers erin, dus pas op waar je heengaat en wat je leest
Genotquote:Op woensdag 3 april 2019 17:36 schreef Poes. het volgende:
Ik ga 27 april, 's middags. Net als met Infinity War, lekker rustig
-Edit- Da's op Koningsdag. Zal helemaal rustig zijn
Inmiddels zijn de weersvoorspellingen niet zo best meer; regen en 13 graden. Dus zit er vast niet alleenquote:
Komt heel goed uitquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Inmiddels zijn de weersvoorspellingen niet zo best meer; regen en 13 graden. Dus zit er vast niet alleen
Ik heb echt geen idee hoe de film zich zal gaan ontwikkelen. Weet vrij zeker dat óf Cap of Tony het niet gaan redden (waarbij ik Cap waarschijnlijker acht) en dat de ander gewoon met pensioen gaat. Dat zal dan waarschijnlijk Tony zijn met zijn trouwerij. Denk dat ze hem nog achter de hand willen houden voor de eventuele toekomst, cameo in de toekomst of zo. Advies voor Spiderman, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:22 schreef Breuls het volgende:
Ik heb even kort opgezocht wat er te zien was in het gelekte beeldmateriaal, en het is inderdaad legit, plus bevat gewoon vervelende spoilers. Dus niet kijken, y'all.
En iedereen heeft nog een halve dag om theorieën te bespreken. Iemand nog een briljant idee?
Heb zelf vooral een zwak voor de characters van Guardians of the Galaxy, vooral Rocket/Groot, dus ik zou het echt heel erg jammer vinden als die dood zouden gaan. Gamora kan ik nog wel mee leven, denk ook niet dat die nog terug komtquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:34 schreef Breuls het volgende:
Ja, dit topic wordt vanaf vannacht om ongeveer kwart over drie een mijnenveld.
Als er Avengers of andere helden dood gaan, wie zou je logisch vinden? En wie kun je wel missen? En wie zou je echt nog lang in films willen blijven zien?
Ik ga t deze week dan ook maar even mijden!quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:34 schreef Breuls het volgende:
Arggg ik moet nog 10 dagen wachtenquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:32 schreef Jaytje07 het volgende:
Lees dat er geen mid/end credit scène is. Kan iemand dat bevestigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zolang Hulk maar blijft leven.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:34 schreef Breuls het volgende:
Als er Avengers of andere helden dood gaan, wie zou je logisch vinden? En wie kun je wel missen? En wie zou je echt nog lang in films willen blijven zien?
Denk dat zowel Age of Ultron als Captain America: Civil war eigenlijk wel een must zijn om te zien voor Infinity War.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:17 schreef Discombobulate het volgende:
Moet je Age of Ultron eerst kijken voordat je aan Infinity War kunt beginnen?
Zeg dat wel jaquote:
Ik zal niet zeggen dat IF beter is, maar de balans in IF was prettiger.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:42 schreef Tallie1982 het volgende:
Nou ik vond hem dus tegenvallen....zal wel aan mij liggen maar goed. Vond infinity war beter.
Goede review, verwoord goed wat ik ervan vond.quote:Op woensdag 24 april 2019 07:38 schreef Breuls het volgende:
In de meest intense MCU-film tot nu toe haalt Marvel Studios hun fans door de wringer; in drie bomvolle uren die voelen als twee sluit Avengers: Endgame de Infinity Saga af met een avontuur dat klein is waar dat gepast is en breed uitpakt waar het nodig is.
FOK!review: Avengers: Endgame
Zou handig zijn als je deze films hebt gezien:quote:Op woensdag 24 april 2019 19:17 schreef Discombobulate het volgende:
Moet je Age of Ultron eerst kijken voordat je aan Infinity War kunt beginnen?
quote:Op donderdag 25 april 2019 03:07 schreef Tweek het volgende:
Weet niet of dit de juiste plaats is, maar spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat grappig. Het begon allemaal met jou.quote:Op donderdag 25 april 2019 01:34 schreef Tweek het volgende:
[..]
Goede review, verwoord goed wat ik ervan vond.
zeg ik als degene die de review voor FOK schreef over Iron Man
quote:Op woensdag 24 april 2019 16:23 schreef Remqo het volgende:
Wat een genot en mooie afsluiter van de saga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
quote:Op donderdag 25 april 2019 07:52 schreef ender_xenocide het volgende:
Wat een heerlijke film was dat weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
quote:Op donderdag 25 april 2019 07:42 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook geen idee hoe te beginnenquote:Op donderdag 25 april 2019 07:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Heb alle marvel films gezien tot nu toe maar wil weer opnieuw beginnen. Is er ergens een volgorde te vinden?
Zie mijn link en ga eens wat pagina's af. Het is vrij simpel, of je kijkt ze in volgorde van uitkomen van de films, of je kijkt ze in de chronologische volgorde qua tijdslijn.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 07:57 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het een vette film, maar Infinity War vond ik qua opbouw veel boeiender. Het is knap dat ze alle losse films tot één geheel weten te sluiten. Toch vind ik ergens dat ze een fout hebben gemaakt door in de vorige film zowat de hele cast van Guardians of the Galaxy en Spider-Man dood hebben laten gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:34 schreef Bananenpap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het een vette film, maar Infinity War vond ik qua opbouw veel boeiender. Het is knap dat ze alle losse films tot één geheel weten te sluiten. Toch vind ik ergens dat ze een fout hebben gemaakt door in de vorige film zowat de hele cast van Guardians of the Galaxy en Spider-Man dood hebben laten gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grappig, als je in Google zoekt op Thanos, verschijnt er ook een handschoen. Als je daar op klikt verdwijnen de helft van de zoekresultaten.![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe leuk gedaan van Googlequote:Op vrijdag 26 april 2019 10:01 schreef Aurelius het volgende:
Grappig, als je in Google zoekt op Thanos, verschijnt er ook een handschoen. Als je daar op klikt verdwijnen de helft van de zoekresultaten.![]()
![]()
![]()
![]()
De film viel mij wel toch tegen, Infinty War is vind ik een stuk beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:34 schreef Bananenpap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het een vette film, maar Infinity War vond ik qua opbouw veel boeiender. Het is knap dat ze alle losse films tot één geheel weten te sluiten. Toch vind ik ergens dat ze een fout hebben gemaakt door in de vorige film zowat de hele cast van Guardians of the Galaxy en Spider-Man dood hebben laten gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.![]()
Hele mooie afsluiting van al die phase 3 films.
Ik snap dat sommige hem niet de beste marvel film vinden, maar het lijkt me ook vrijwel ongmogelijk om alles goed te doen in deze situatie. Ik heb me in ieder geval prima vermaakt.
Ik zat wat over Captain Marvel in, maar dat hebben ze heel mooi in de film weten te verwerken.![]()
Gisteren geweest. Ik zie het toch als een all you can eat restaurant; je krijgt echt een heleboel, maar eigenlijk eet je veel te veel en voel je je niet echt lekker daarna.
Drie uur is ook wel erg lang.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:15 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:43 schreef Bananenpap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:43 schreef Bananenpap het volgende:
Net gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder iets te spoilen. Ik vond hem geweldig! En wat een eindeloze rits aan easter eggs en referenties.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Verklaren ze wat er gebeurt met Ant-man in de quantum realm en hoe hij eruit komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spiderman is voor mij echt verdingest. Guardians of the Galaxy geef ik ook geen moer om. Evenals Scarlet Witch wat echt niet overtuigend energie in de lucht verplaatst. Ik ben alleen fan van Dr. Strange, Iron Man en Thor. Hulk en die Raccoon zijn ook wel een cute team die contrast is mooi.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:34 schreef Breuls het volgende:
Als er Avengers of andere helden dood gaan, wie zou je logisch vinden? En wie kun je wel missen? En wie zou je echt nog lang in films willen blijven zien?![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2019 02:16 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Verklaren ze wat er gebeurt met Ant-man in de quantum realm en hoe hij eruit komtBeide worden verklaart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Nou ja, het is wel grappig dat het inmiddels 11 jaar geleden is dat ik achter de schermen probeerde om deze film te kunnen recenseren. Vervolgens kwam ik aan bij Tuschinski in Amsterdam en was FOK vergeten door te geven dat ik kwam. Gelukkig deden ze daar niet moeilijk over en kon ik de film gewoon zien van af het balkon, met de mensen die de voor premiere mochten zien. Inclusief een cola flesje en wat popcorn..quote:Op donderdag 25 april 2019 07:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oh wat grappig. Het begon allemaal met jou.
Even een linkje: Film: Iron Man![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:02 schreef Kassamiep het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:23 schreef lord_bono het volgende:
De aankomende Spiderman is trouwens de laatste film in 'phase 3' van Marvel. Hopelijk gaan ze daar nog wat dieper inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hierna begint Phase 4, ik denk dat Thanos en alles dan min of meer verleden tijd is, en men een heel nieuw verhaal start.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De aankomende Spiderman is trouwens de laatste film in 'phase 3' van Marvel. Hopelijk gaan ze daar nog wat dieper inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hierna begint Phase 4, ik denk dat Thanos en alles dan min of meer verleden tijd is, en men een heel nieuw verhaal start.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:49 schreef Kassamiep het volgende:
Ik vond het een mooie afronding van een decennium aan films van deze franchise, dermate geslaagd als eindpunt dat ik eigenlijk minder zin heb in een volgende fase. Een pauze van enkele jaren lijkt me wel geschikt vanuit creatief standpunt, al zijn er uiteraard financiële drijfveren die dat niet toelaten. Deze film is een mooi eerbetoon aan comic books en vooral aan de 6 originele Avengers uit de eerste film. Al bij al iets minder dan Infinity War, maar desalniettemin bevredigend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Gister middag geweest. Kwam een beetje sprakeloos de zaal uit
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mij hoeft er ook geen fase 4 meer plaats te vinden eigenlijk, prima einde. Maarja, er is nog genoeg om uit te melken.![]()
Er blijven gewoon Marvel films komen hoor, die films zijn te succesvol en ze hebben nog genoeg superhelden en verhalen over voor 100 jaar.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zit er een beetje dubbel in. Ik ben blij dat er een einde komt een saga, want ik ben een beetje “superhelden-films” moe. Daarnaast is het wel mooi dat ze het zolang bij Marvel kunnen volhouden, als in dat er nog steeds mensen blijven kijken. Maar goed, ik ben benieuwd of ik die nieuwe films nog wil zien. Ik vond de laatste Captain Marvel matig en de Antman films ook.
Blijf die verjongingstechnologie echt indrukwekkend vinden.![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:09 schreef Odaiba het volgende:
quote:Op maandag 8 april 2019 18:42 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Yup, vrij zeker van de theorie datspot on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:37 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]haha die scene was nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Mij viel iets op, maar kan net zo goe niks zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:31 schreef Odaiba het volgende:
Mij viel iets op, maar kan net zo goe niks zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:31 schreef Noppie2000 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:33 schreef Odaiba het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:35 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw hoelang moeten we in spoiler tags gaan posten?![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:37 schreef Odaiba het volgende:
[..]Nog wel een tijdje lijkt me, film draait net drie dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw hoelang moeten we in spoiler tags gaan posten?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het een mooie afronding van een decennium aan films van deze franchise, dermate geslaagd als eindpunt dat ik eigenlijk minder zin heb in een volgende fase. Een pauze van enkele jaren lijkt me wel geschikt vanuit creatief standpunt, al zijn er uiteraard financiële drijfveren die dat niet toelaten. Deze film is een mooi eerbetoon aan comic books en vooral aan de 6 originele Avengers uit de eerste film. Al bij al iets minder dan Infinity War, maar desalniettemin bevredigend.Plus dat Stan Lee nu ook weg is, voelt het inderdaad een beetje als echt het einde van een tijdperk. Hoewel er natuurlijk ook zat andere schrijvers zijn nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet zeker of dit de komende tientallen jaren overtroffen gaat worden... Sommige scenes in de film hadden zo'n gigantisch emotionele lading, voornamelijk omdat het een heel uitgebouwd universum is. Dat krijg je nooit voor elkaar met 1 enkele film, dus zullen ze wel weer een nieuwe verhaallijn moeten starten met karakters die groeien en veranderen.
Ze zullen op een gegeven moment wel een reboot doen van het hele gebeuren denk ik, als de jonge generatie van nu zelf kinderen heeft.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ik ben net thuis, loved it
Toen ik 3 april reserveerde zei ik nog dat er vast geen hond zou zijn, nou de zaal zat stampvolGelukkig mocht ik als één van de eersten naar binnen, achterste rij precies in het midden.
![]()
![]()
Ik reserveerde 3 weken terug in Amsterdam en de eerste 3 dagen was alles al compleet vol, 3 weken geleden dus. Echt niet normaal.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:27 schreef Poes. het volgende:
Ik ben net thuis, loved it
Toen ik 3 april reserveerde zei ik nog dat er vast geen hond zou zijn, nou de zaal zat stampvolGelukkig mocht ik als één van de eersten naar binnen, achterste rij precies in het midden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ja maar, ik woon in een Fries dorpquote:Op zaterdag 27 april 2019 17:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik reserveerde 3 weken terug in Amsterdam en de eerste 3 dagen was alles al compleet vol, 3 weken geleden dus. Echt niet normaal.En het is Koningsdag.
![]()
Ook in Friesland zijn de zalen wel eens vol, zelfs in de middagquote:Op zaterdag 27 april 2019 17:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja maar, ik woon in een Fries dorpEn het is Koningsdag.
![]()
![]()
Blijkbaar!quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:36 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ook in Friesland zijn de zalen wel eens vol, zelfs in de middag
Vorig jaar was ik er op 28 april, ook 's middags. Geen hond te bekennen![]()
![]()
''If you knew it, you wouldn't do it.''
Edit; ''it wouldn't happen.''
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2019 18:13:41 ]![]()
“If you knew it it wouldnt happen”quote:
Groot verschilDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ah shit, dacht hem serieus goed te hebben.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
“If you knew it it wouldnt happen”
Groot verschil![]()
Heb je tot nu toe alle Marvel films gezien?quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ah shit, dacht hem serieus goed te hebben.![]()
Behalve Captain Marvel en Spider-Manquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:18 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Heb je tot nu toe alle Marvel films gezien?![]()
![]()
Ik was al begonnen, kom er niet doorheen. Ik vind het te puberaal en niet bij de Avengers passenquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:01 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ga eens heel snel Spider-Man Homecoming kijkenStaat op Netflix
![]()
![]()
Maar dan mis je een heel groot gedeelte van de relatie tussen Tony Stark en Peter Parkerquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik was al begonnen, kom er niet doorheen. Ik vind het te puberaal en niet bij de Avengers passen![]()
![]()
Neuh, dat was ook niet heel relevant voor Endgame. Heb in grote lijnen gelezen wie Cap Marvel is, dat was ook voldoendequote:Op zaterdag 27 april 2019 19:03 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Maar dan mis je een heel groot gedeelte van de relatie tussen Tony Stark en Peter Parker![]()
![]()
Captain Marvel is wel leuk voor een druilerige zaterdag/zondag inderdaad. Maar Spider-Man beviel mij persoonlijk welquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:05 schreef Poes. het volgende:
[..]
Neuh, dat was ook niet heel relevant voor Endgame. Heb in grote lijnen gelezen wie Cap Marvel is, dat was ook voldoende![]()
![]()
De film heeft trouwens al het record gebroken voor wereldwijde openingsweekend box-office. En niet vandaag met nog een zondag te gaan, nee, gisteren al. Dus beste weekend uit de filmgeschiedenis terwijl het weekend eigenlijk nog niet was begonnen. De vraag of hij 300 miljoen zal halen in de VS (die sommigen ietwat optimistisch vonden), is ondertussen veranderd in een vraag of hij 350 miljoen zal halen.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Geen biosmateriaal nee, ik wacht wel tot er een goede stream beschikbaar is.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:07 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Captain Marvel is wel leuk voor een druilerige zaterdag/zondag inderdaad. Maar Spider-Man beviel mij persoonlijk wel
Kijk nu uit naar GotGv3![]()
![]()
Jammer dat je dat zo ervaart. Ik vind het een toffe film en superheldquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik was al begonnen, kom er niet doorheen. Ik vind het te puberaal en niet bij de Avengers passen![]()
Heeft ook te maken met de acteurwissels en de enorme verjonging natuurlijk. Iedereen kende Spider-Man al.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:22 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Jammer dat je dat zo ervaart. Ik vind het een toffe film en superheld
Een Iron Man of CapAm is altijd hetzelfde geweest.![]()
Tom Holland is een goede acteur en de verjonging vas Spider-Man is het beste wat ze hadden kunnen doen na 2 reboots met wat oudere acteurs. Ook tof hoe hij is geintroduceerd in de MCU en dat we niet weer een origin story hebben gekregen daarna.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met de acteurwissels en de enorme verjonging natuurlijk. Iedereen kende Spider-Man al.
Maar toen zat Spider-Man nog niet in de MCU, daarnaast is dit misschien wel de beste Spider-Man.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met de acteurwissels en de enorme verjonging natuurlijk. Iedereen kende Spider-Man al.
Precies dit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:50 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Maar toen zat Spider-Man nog niet in de MCU, daarnaast is dit misschien wel de beste Spider-Man.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Shuriquote:Vermakelijke film an sich, kon me niet zo grijpen als de rest. Vind BP leuker in de Avengers dan op zichzelf
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:12 schreef Pharkus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verkeerd antwoordquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:13 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
ShuriVermakelijke film an sich, kon me niet zo grijpen als de rest. Vind BP leuker in de Avengers dan op zichzelf
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:15 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Hier zijn vast comic fans. Ik zoek eigenlijk een app of website waar je een beetje makkelijk kunt bijhouden wat je hebt gelezen. Met series en films kan dat ook, dus er moet toch ook wel wat voor comics zijn ?![]()
@Poepz0r heeft wel een tooltje denk ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:37 schreef Odaiba het volgende:
Hier zijn vast comic fans. Ik zoek eigenlijk een app of website waar je een beetje makkelijk kunt bijhouden wat je hebt gelezen. Met series en films kan dat ook, dus er moet toch ook wel wat voor comics zijn ?![]()
My Movies Collection (kost 6-7 euro). Tevens ook te gebruiken (daar gebruik ik hem voor) om je films in te scannen inclusief online bibliotheek.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:poepz0r heeft wel een tooltje denk ik.
Letterboxd. Enkel voor wat je gezien hebt en eventuele reviews erover tikken etc.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: