SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 april 2019 07:57 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het een vette film, maar Infinity War vond ik qua opbouw veel boeiender. Het is knap dat ze alle losse films tot één geheel weten te sluiten. Toch vind ik ergens dat ze een fout hebben gemaakt door in de vorige film zowat de hele cast van Guardians of the Galaxy en Spider-Man dood hebben laten gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:34 schreef Bananenpap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het een vette film, maar Infinity War vond ik qua opbouw veel boeiender. Het is knap dat ze alle losse films tot één geheel weten te sluiten. Toch vind ik ergens dat ze een fout hebben gemaakt door in de vorige film zowat de hele cast van Guardians of the Galaxy en Spider-Man dood hebben laten gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grappig, als je in Google zoekt op Thanos, verschijnt er ook een handschoen. Als je daar op klikt verdwijnen de helft van de zoekresultaten.![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe leuk gedaan van Googlequote:Op vrijdag 26 april 2019 10:01 schreef Aurelius het volgende:
Grappig, als je in Google zoekt op Thanos, verschijnt er ook een handschoen. Als je daar op klikt verdwijnen de helft van de zoekresultaten.![]()
![]()
![]()
![]()
De film viel mij wel toch tegen, Infinty War is vind ik een stuk beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:34 schreef Bananenpap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het een vette film, maar Infinity War vond ik qua opbouw veel boeiender. Het is knap dat ze alle losse films tot één geheel weten te sluiten. Toch vind ik ergens dat ze een fout hebben gemaakt door in de vorige film zowat de hele cast van Guardians of the Galaxy en Spider-Man dood hebben laten gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.![]()
Hele mooie afsluiting van al die phase 3 films.
Ik snap dat sommige hem niet de beste marvel film vinden, maar het lijkt me ook vrijwel ongmogelijk om alles goed te doen in deze situatie. Ik heb me in ieder geval prima vermaakt.
Ik zat wat over Captain Marvel in, maar dat hebben ze heel mooi in de film weten te verwerken.![]()
Gisteren geweest. Ik zie het toch als een all you can eat restaurant; je krijgt echt een heleboel, maar eigenlijk eet je veel te veel en voel je je niet echt lekker daarna.
Drie uur is ook wel erg lang.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:15 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:43 schreef Bananenpap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:43 schreef Bananenpap het volgende:
Net gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder iets te spoilen. Ik vond hem geweldig! En wat een eindeloze rits aan easter eggs en referenties.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Verklaren ze wat er gebeurt met Ant-man in de quantum realm en hoe hij eruit komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spiderman is voor mij echt verdingest. Guardians of the Galaxy geef ik ook geen moer om. Evenals Scarlet Witch wat echt niet overtuigend energie in de lucht verplaatst. Ik ben alleen fan van Dr. Strange, Iron Man en Thor. Hulk en die Raccoon zijn ook wel een cute team die contrast is mooi.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:34 schreef Breuls het volgende:
Ja, dit topic wordt vanaf vannacht om ongeveer kwart over drie een mijnenveld.
Als er Avengers of andere helden dood gaan, wie zou je logisch vinden? En wie kun je wel missen? En wie zou je echt nog lang in films willen blijven zien?![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2019 02:16 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Verklaren ze wat er gebeurt met Ant-man in de quantum realm en hoe hij eruit komtBeide worden verklaart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Nou ja, het is wel grappig dat het inmiddels 11 jaar geleden is dat ik achter de schermen probeerde om deze film te kunnen recenseren. Vervolgens kwam ik aan bij Tuschinski in Amsterdam en was FOK vergeten door te geven dat ik kwam. Gelukkig deden ze daar niet moeilijk over en kon ik de film gewoon zien van af het balkon, met de mensen die de voor premiere mochten zien. Inclusief een cola flesje en wat popcorn..quote:Op donderdag 25 april 2019 07:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oh wat grappig. Het begon allemaal met jou.
Even een linkje: Film: Iron Man![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:02 schreef Kassamiep het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:23 schreef lord_bono het volgende:
De aankomende Spiderman is trouwens de laatste film in 'phase 3' van Marvel. Hopelijk gaan ze daar nog wat dieper inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hierna begint Phase 4, ik denk dat Thanos en alles dan min of meer verleden tijd is, en men een heel nieuw verhaal start.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De aankomende Spiderman is trouwens de laatste film in 'phase 3' van Marvel. Hopelijk gaan ze daar nog wat dieper inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hierna begint Phase 4, ik denk dat Thanos en alles dan min of meer verleden tijd is, en men een heel nieuw verhaal start.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:49 schreef Kassamiep het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: