Net als dat van Thor, CapAm en Hawkeyequote:Op woensdag 10 april 2019 13:46 schreef Ang3l het volgende:
Het lijkt wel of de haarkleur/lengte van Black Widow een handifg ezelsbruggetje is om te zien in welke tijd ze zitten

Dit heb ik ook gehoord. Ik hoop dat ik het niet per ongeluk tegenkom; ik begreep van Nerdist News, waar een redacteur de spoilers voorzichtig heeft bekeken, dat ze echt kut zijn om van tevoren te weten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:20 schreef Noppie2000 het volgende:
Zijn meerdere minuten aan footage gelekt met flinke spoilers erin, dus pas op waar je heengaat en wat je leest

Genotquote:Op woensdag 3 april 2019 17:36 schreef Poes. het volgende:
Ik ga 27 april, 's middags. Net als met Infinity War, lekker rustig
-Edit- Da's op Koningsdag. Zal helemaal rustig zijn

Inmiddels zijn de weersvoorspellingen niet zo best meer; regen en 13 graden. Dus zit er vast niet alleenquote:

Komt heel goed uitquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Inmiddels zijn de weersvoorspellingen niet zo best meer; regen en 13 graden. Dus zit er vast niet alleen

Ik heb echt geen idee hoe de film zich zal gaan ontwikkelen. Weet vrij zeker dat óf Cap of Tony het niet gaan redden (waarbij ik Cap waarschijnlijker acht) en dat de ander gewoon met pensioen gaat. Dat zal dan waarschijnlijk Tony zijn met zijn trouwerij. Denk dat ze hem nog achter de hand willen houden voor de eventuele toekomst, cameo in de toekomst of zo. Advies voor Spiderman, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:22 schreef Breuls het volgende:
Ik heb even kort opgezocht wat er te zien was in het gelekte beeldmateriaal, en het is inderdaad legit, plus bevat gewoon vervelende spoilers. Dus niet kijken, y'all.
En iedereen heeft nog een halve dag om theorieën te bespreken. Iemand nog een briljant idee?

Heb zelf vooral een zwak voor de characters van Guardians of the Galaxy, vooral Rocket/Groot, dus ik zou het echt heel erg jammer vinden als die dood zouden gaan. Gamora kan ik nog wel mee leven, denk ook niet dat die nog terug komtquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:34 schreef Breuls het volgende:
Ja, dit topic wordt vanaf vannacht om ongeveer kwart over drie een mijnenveld.
Als er Avengers of andere helden dood gaan, wie zou je logisch vinden? En wie kun je wel missen? En wie zou je echt nog lang in films willen blijven zien?

Ik ga t deze week dan ook maar even mijden!quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:34 schreef Breuls het volgende:
Ja, dit topic wordt vanaf vannacht om ongeveer kwart over drie een mijnenveld.

Arggg ik moet nog 10 dagen wachtenquote:

quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:32 schreef Jaytje07 het volgende:
Lees dat er geen mid/end credit scène is. Kan iemand dat bevestigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |