abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 juli 2019 @ 14:42:04 #126
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187698711
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 12:01 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het is sowieso een zwaktebod dat ze de Hulk erbuiten hebben gehouden. Als kijker zit ik niet te wachten op een Bruce Banner in een Iron Man pak grotere versie.

De bierbuik grap van Thor was komisch, maar hou het bij dat moment en ga deze grap niet eindeloos herkauwen in slaapverwekkende dialogen die ook nog eens grappig bedoeld moeten zijn. Dus niet.

Had dan de film dan wat ingekort, misschien was Endgame dan niet zo'n ruim drie uur durende slaapverwekkende teleurstelling geworden.
Gezien de box office successen (wat niet een goede film maakt) en de kritieken (wat vaak wel een indicatie is) is dit een zeer persoonlijke en niet-breed-gedeelde mening ;)

Een teleurstelling vanwege (wederom persoonlijke) te hoge verwachtingen kan ik me iets bij indenken. 3 uur slaapverwekkend noemen met al die veldslagen, odes en verhaalijnen die na 10 jaar tot een eind komen vind ik wat stoere taal :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_187698970
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 14:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Gezien de box office successen (wat niet een goede film maakt) en de kritieken (wat vaak wel een indicatie is) is dit een zeer persoonlijke en niet-breed-gedeelde mening ;)

Een teleurstelling vanwege (wederom persoonlijke) te hoge verwachtingen kan ik me iets bij indenken. 3 uur slaapverwekkend noemen met al die veldslagen, odes en verhaalijnen die na 10 jaar tot een eind komen vind ik wat stoere taal :D
Zekers speelt een te hoge verwachting hier een rol. Dat zal ik niet ontkennen. Want deel 1 vond ik juist uitmuntend goed.

Maar de makers hebben teveel ingezet om zoveel als mogelijk bezoekers te trekken en hebben daarmee de film onnodig uitgerekt in onzinnige dialogen en flauwe grappen. Een overkill waarmee de ziel uit de film werd getrokken.

Omdat het zo verworden is tot een commercieel kunstje kwamen al die gevechten ook minder binnen. Het einde was al drie kwartier voor het uiteindelijke einde voorspelbaar en dan zit je feitelijk te wachten op iets wat onnodig via een overkill aan computersimulatie wordt uitgerekt.

Maar nogmaals, mijn beleving hoor. Iedereen mag natuurlijk vinden van die film wat hij/zij wilt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')