Ah shit, dacht hem serieus goed te hebben.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
“If you knew it it wouldnt happen”
Groot verschil
Heb je tot nu toe alle Marvel films gezien?quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ah shit, dacht hem serieus goed te hebben.
Behalve Captain Marvel en Spider-Manquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:18 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Heb je tot nu toe alle Marvel films gezien?
Ik was al begonnen, kom er niet doorheen. Ik vind het te puberaal en niet bij de Avengers passenquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:01 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ga eens heel snel Spider-Man Homecoming kijkenStaat op Netflix
Maar dan mis je een heel groot gedeelte van de relatie tussen Tony Stark en Peter Parkerquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik was al begonnen, kom er niet doorheen. Ik vind het te puberaal en niet bij de Avengers passen
Neuh, dat was ook niet heel relevant voor Endgame. Heb in grote lijnen gelezen wie Cap Marvel is, dat was ook voldoendequote:Op zaterdag 27 april 2019 19:03 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Maar dan mis je een heel groot gedeelte van de relatie tussen Tony Stark en Peter Parker
Captain Marvel is wel leuk voor een druilerige zaterdag/zondag inderdaad. Maar Spider-Man beviel mij persoonlijk welquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:05 schreef Poes. het volgende:
[..]
Neuh, dat was ook niet heel relevant voor Endgame. Heb in grote lijnen gelezen wie Cap Marvel is, dat was ook voldoende
Geen biosmateriaal nee, ik wacht wel tot er een goede stream beschikbaar is.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:07 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Captain Marvel is wel leuk voor een druilerige zaterdag/zondag inderdaad. Maar Spider-Man beviel mij persoonlijk wel
Jammer dat je dat zo ervaart. Ik vind het een toffe film en superheldquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik was al begonnen, kom er niet doorheen. Ik vind het te puberaal en niet bij de Avengers passen
Heeft ook te maken met de acteurwissels en de enorme verjonging natuurlijk. Iedereen kende Spider-Man al.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:22 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Jammer dat je dat zo ervaart. Ik vind het een toffe film en superheld
Tom Holland is een goede acteur en de verjonging vas Spider-Man is het beste wat ze hadden kunnen doen na 2 reboots met wat oudere acteurs. Ook tof hoe hij is geintroduceerd in de MCU en dat we niet weer een origin story hebben gekregen daarna.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met de acteurwissels en de enorme verjonging natuurlijk. Iedereen kende Spider-Man al.
Een Iron Man of CapAm is altijd hetzelfde geweest.
Maar toen zat Spider-Man nog niet in de MCU, daarnaast is dit misschien wel de beste Spider-Man.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met de acteurwissels en de enorme verjonging natuurlijk. Iedereen kende Spider-Man al.
Een Iron Man of CapAm is altijd hetzelfde geweest.
Precies dit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:50 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Maar toen zat Spider-Man nog niet in de MCU, daarnaast is dit misschien wel de beste Spider-Man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Shuriquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:12 schreef Pharkus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerd antwoordquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:13 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
ShuriVermakelijke film an sich, kon me niet zo grijpen als de rest. Vind BP leuker in de Avengers dan op zichzelf
quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:15 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
@Poepz0r heeft wel een tooltje denk ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:37 schreef Odaiba het volgende:
Hier zijn vast comic fans. Ik zoek eigenlijk een app of website waar je een beetje makkelijk kunt bijhouden wat je hebt gelezen. Met series en films kan dat ook, dus er moet toch ook wel wat voor comics zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |