quote:Op woensdag 3 april 2019 15:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik m'n ellebogen goed getraind, die zullen nu wel van pas komen
Dekselse Deisyy.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Waar zit die Daapse Deezer werken weer zeker
oh... nou zie ik pas wat je bedoeld!quote:Op woensdag 3 april 2019 12:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Sasch er is een oud scheepswrak gevonden in je buurt, misschien nieuw bankstel?
Wij betasten geen minderjarigequote:Op woensdag 3 april 2019 15:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik m'n ellebogen goed getraind, die zullen nu wel van pas komen
Jaquote:Op woensdag 3 april 2019 15:13 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... nou zie ik pas wat je bedoeld!![]()
https://www.nu.nl/binnenl(...)dzee.html?redirect=1
Nice..............
Mjaquote:Op woensdag 3 april 2019 15:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
En ook geen verlate 1 april grappen en grollen?Dat lukt jullie nooit
uit 1540 dus dat is een Hippe...quote:Op woensdag 3 april 2019 15:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jaze heeft nu ook een bank van een aanspoeling uit 1720
Je krijgt de kans niet eens, met Lonka gesmak in stereo word ik vrij snel agressiefquote:Op woensdag 3 april 2019 15:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan als zeer hilarisch persoon niet opeens niet hilarisch zijn nee
Je moet ook altijd maar afwachten of iemand irl wel grappig is. Misschien zit ik wel de hele dag de moppentrommel hier te copy-pasten.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan als zeer hilarisch persoon niet opeens niet hilarisch zijn nee
oh écht?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh moest het googelen, nooit van gehoord
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet ook altijd maar afwachten of iemand irl wel grappig is. Misschien zit ik wel de hele dag de moppentrommel hier te copy-pasten.
Wij doen alleen aan handgemakt!quote:Op woensdag 3 april 2019 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet ook altijd maar afwachten of iemand irl wel grappig is. Misschien zit ik wel de hele dag de moppentrommel hier te copy-pasten.
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Till die zal wel Emoijs uitbeelden met haar handen
Hahah nou dat mis ik vaak iddquote:Op woensdag 3 april 2019 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
ik zie het........quote:Op woensdag 3 april 2019 15:22 schreef TillyB het volgende:
[..]ja, google zei van wel, mokums woord van de dag etc
HOOPIE OP SCRUTquote:Op woensdag 3 april 2019 15:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lekker ontspannen bij Sas op de bank. Kijk, Tante T komt in de verte al aan!
[ afbeelding ]
En beweegt haar duimen alsof ze zit te typen tijdens het te praten.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En beweegt haar duimen alsof ze zit te typen tijdens het te praten.
Man man manquote:Op woensdag 3 april 2019 15:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Hond checkt waar Till gezeten heeft
[ afbeelding ]
Swipe up voor spierballenshake.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:24 schreef TillyB het volgende:
[..]hardnekkig verderswipen als het gesprek saai is
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Die gore eiwittenzooi ja iedereen loopt met turbo acne rond door die meuk
O jaquote:Op woensdag 3 april 2019 15:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zit met smart te wachten tot ik kan swaaipen voor zo’n gezellige ballonhoepel
Nou al die lui hebben opeens grindtegel koppenquote:Op woensdag 3 april 2019 15:29 schreef TillyB het volgende:
[..]is dat zo, komt dat door die eiwitten?
Van anabolen steroïden krijg je van die bulten.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou al die lui hebben opeens grindtegel koppen
ze hadden je zo'n zware bal moeten geven voor strafquote:Op woensdag 3 april 2019 15:31 schreef Soury het volgende:
Oh kijk nou eens, ik ben een dag eerder terug van vakantie. Ik heb wel een enkelband.
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:31 schreef Soury het volgende:
Oh kijk nou eens, ik ben een dag eerder terug van vakantie. Ik heb wel een enkelband.
Welkom terugquote:Op woensdag 3 april 2019 15:31 schreef Soury het volgende:
Die zwangere Westlander Jessiequote:Op woensdag 3 april 2019 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O jaWie begon daarin ook alweer een handeltje nu ballonnen steeds vaker in verband gebracht worden met de plastic soup?
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:31 schreef Soury het volgende:
Als het achter mijn laptop is en ik sleep het naar de tv is dat geen "enkel" probleemquote:Op woensdag 3 april 2019 15:32 schreef FANN het volgende:
[..]
we hadden je zo'n zware bal moeten geven voor straf
Méehhh je bent wel een schijnheil nuquote:
wink wink.....quote:Op woensdag 3 april 2019 15:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het achter mijn laptop is en ik sleep het naar de tv is dat geen "enkel" probleem
Eh ja.. hoe zat dat ook alweer.. toen we hier naartoe verhuisden zei iemand dat we niet zomaar de boel konden overnemen.. en iets met sprinkhanen. Weet niet meer precies.quote:
maakt niet uitquote:Op woensdag 3 april 2019 15:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eh ja.. hoe zat dat ook alweer.. toen we hier naartoe verhuisden zei iemand dat we niet zomaar de boel konden overnemen.. en iets met sprinkhanen. Weet niet meer precies.
Kom je nog wel eens buiten, dan?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het achter mijn laptop is en ik sleep het naar de tv is dat geen "enkel" probleem
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wanneer worden Kwik, Kwek en Kwak geboren?
quote:
Heej! Dat werd weer tijd.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:31 schreef Soury het volgende:
Ik hoop dat die TBS krijgt, al moeten we die posts wel missen danquote:Op woensdag 3 april 2019 15:36 schreef TillyB het volgende:
[..]geen idee. Maar vandaag is GJ z’n rechtszaak! Dat is wel spannend
Hij ging toch naar de autoshow?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:36 schreef TillyB het volgende:
[..]geen idee. Maar vandaag is GJ z’n rechtszaak! Dat is wel spannend
Ja hoor, ik moet nog wel steeds het park checken. Maar het T-shirt is nog niet klaarquote:Op woensdag 3 april 2019 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kom je nog wel eens buiten, dan?
Ik was blij en dan ben ik een schijnheil dat kind wilt gewoon geen liefdequote:
Ik lees soms wel eens deze chat, ondanks dat ik zelf niet kan reageren.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik was blij en dan ben ik een schijnheil dat kind wilt gewoon geen liefde
oh... zit jullie relatie in elkaar?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik was blij en dan ben ik een schijnheil dat kind wilt gewoon geen liefde
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik hoop dat die TBS krijgt, al moeten we die posts wel missen dan
LOLquote:Op woensdag 3 april 2019 15:39 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... zit jullie relatie in elkaar?
Ah.. dan bemoei ik me er niet mee
Nou quote dan maar ik ben altijd positief krengquote:Op woensdag 3 april 2019 15:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees soms wel eens deze chat, ondanks dat ik zelf niet kan reageren.
Ik was zondag, in vermomming, in Park Frankendael.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor, ik moet nog wel steeds het park checken. Maar het T-shirt is nog niet klaar
Nou dat weet je zelf wel.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou quote dan maar ik ben altijd positief kreng
Was-ie speciaal voor naar de kapper geweest.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm kan ook, als ik iets met auto’s zie lees ik niet verder
Ik heb meerdere parken te checken. Maar er waren een paar mooie dagen en ik heb tijd zatquote:Op woensdag 3 april 2019 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was zondag, in vermomming, in Park Frankendael.
Wordt jij de tijdelijke Mod hier ?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees soms wel eens deze chat, ondanks dat ik zelf niet kan reageren.
Ja precies. Er zijn zoveel leuke dingen/parken/straten en die zijn met mooi weer nog veel leuker. Dappermarkt op een mooie zonnige dagquote:Op woensdag 3 april 2019 15:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb meerdere parken te checken. Maar er waren een paar mooie dagen en ik heb tijd zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |