nu heb ik zin in een cheeseburgerquote:
Leucothoe ( vele soorten te krijgen)quote:Op woensdag 3 april 2019 10:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moet ook op zoek naar planten die redelijk laag blijven, makkelijk te snoeien zijn, winterhard en groen blijven in de winter. Maar geen buxus. Is voor een schuin aflopend stuk grond bij een terrasje.
hangt van mijn zin afquote:Op woensdag 3 april 2019 13:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga je altijd lang wandelen met de honden, Sas?
Kijk! Dank je hartelijk, Voxs!quote:Op woensdag 3 april 2019 13:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Leucothoe ( vele soorten te krijgen) [ afbeelding ]
Choisya [ afbeelding ]
Nadina domestica [ afbeelding ]
Mahony 'soft caress' [ afbeelding ]
Ik ga voor 1 en 3.quote:Op woensdag 3 april 2019 13:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kijk! Dank je hartelijk, Voxs!
Is voor bij mijn ouders, dus ik laat hen kiezen. Ruimte voldoende voor al die soorten.quote:
Zou niet weg te slaan zijn uit die duinen. Zijn er ook stukjes strand waar je met honden mag komen?quote:
Er zijn nog veel meer te vinden. Even googlen. Deze vind ik mooi.quote:Op woensdag 3 april 2019 13:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is voor bij mijn ouders, dus ik laat hen kiezen. Ruimte voldoende voor al die soorten.
Er is maar 1 veldwachter op dat eiland joh.quote:Op woensdag 3 april 2019 13:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou niet weg te slaan zijn uit die duinen. Zijn er ook stukjes strand waar je met honden mag komen?
ik heb hiero ook duinen zonder strandquote:Op woensdag 3 april 2019 13:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou niet weg te slaan zijn uit die duinen. Zijn er ook stukjes strand waar je met honden mag komen?
Is dat dan afgezet met van dat roodwitte lint?quote:Op woensdag 3 april 2019 13:38 schreef sacha het volgende:
behalve het stuk van defensie doordeweeks
Ja, maar lastig kiezen en deze keuze komt me prachtig uit, want je schilderijen zijn ook mooi. Doe jij het werk maar.quote:Op woensdag 3 april 2019 13:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer te vinden. Even googlen. Deze vind ik mooi.
nee, er hangt een rode vlagquote:Op woensdag 3 april 2019 13:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat dan afgezet met van dat roodwitte lint?
Ah, paradijs voor de honten ook.quote:Op woensdag 3 april 2019 13:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb hiero ook duinen zonder strand![]()
op het strand mag je overal, behalve het stuk van defensie doordeweeks
quote:Op woensdag 3 april 2019 13:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, maar lastig kiezen en deze keuze komt me prachtig uit, want je schilderijen zijn ook mooi. Doe jij het werk maar.![]()
Ik had dit niet willen zien.quote:
Jaquote:Op woensdag 3 april 2019 13:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel betaald mag ik hopen
Zijn ze al klaar met de verbouwing?quote:Op woensdag 3 april 2019 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga mij niet in deze discussie mengen.
Wat doe jij de hele dag dan ?quote:Op woensdag 3 april 2019 13:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waardeloos als je niets te doen hebt op je werk. Dag komt niet om dan.
Je let niet op.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn ze al klaar met de verbouwing?
Als ik niet weg ben, meestal met muziek bezig. Repareren van tracks en zoeken naar nieuwe nummers, mixen, jingles maken en zo. En ondertussen vaak meelezen en posten.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 14:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik niet weg ben, meestal met muziek bezig. Repareren van tracks en zoeken naar nieuwe nummers, mixen, jingles maken en zo. En ondertussen vaak meelezen en posten.
OK, ik dacht dat ik het Haags vroegquote:Op woensdag 3 april 2019 14:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik niet weg ben, meestal met muziek bezig. Repareren van tracks en zoeken naar nieuwe nummers, mixen, jingles maken en zo. En ondertussen vaak meelezen en posten.
En dan ook nog je afspraak verzet las ik.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:19 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
OK, ik dacht dat ik het Haags vroeg
Wij vervelen ons nooit.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee nog een afspraak.. vandaag heb ik achter 5 apparaten gezeten om een zo goed mogelijk beeld te krijgen .. Heb naast staar nml ook wat astigmatitische anomalien die het wat gecompliceerder makenquote:Op woensdag 3 april 2019 14:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dan ook nog je afspraak verzet las ik.
Mooi klote, sjoef. Aan de andere kant is het natuurlijk goed dat ze het helemaal in kaart brengen, maar dat moeten wachten steeds is waardeloos.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nog een afspraak.. vandaag heb ik achter 5 apparaten gezeten om een zo goed mogelijk beeld te krijgen .. Heb naast staar nml ook wat astigmatitische anomalien die het wat gecompliceerder maken
Ik heb liever dat ze een juiste lenssterkte en afwijking implantere dan een neutrale met dat ik dan alsnog een bril of lenzen op sterkte moet dragen .. Tis voor de rest van mn levenquote:Op woensdag 3 april 2019 14:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi klote, sjoef. Aan de andere kant is het natuurlijk goed dat ze het helemaal in kaart brengen, maar dat moeten wachten steeds is waardeloos.
Uiteraard. Ze zijn gelukkig enorm kundig op dat gebied.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze een juiste lenssterkte en afwijking implantere dan een neutrale met dat ik dan alsnog een bril of lenzen op sterkte moet dragen .. Tis voor de rest van mn leven
Daar ga ik maar vanuitquote:Op woensdag 3 april 2019 14:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Uiteraard. Ze zijn gelukkig enorm kundig op dat gebied.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Balen....hopelijk dat er snel iets aan gedaan kan worden...quote:Op woensdag 3 april 2019 14:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nog een afspraak.. vandaag heb ik achter 5 apparaten gezeten om een zo goed mogelijk beeld te krijgen .. Heb naast staar nml ook wat astigmatitische anomalien die het wat gecompliceerder maken
Doe dat maar, want bij beide ouders is het goed gekomen. Bij moeders was het bij 1 oog ook iets met kromme lens en nog iets. Die zag alles wazig en in een boog.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 14:44 schreef TillyB het volgende:
Waar blijft De Dees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De Deed is laat vandaag voor haar doen ja.L2B's Mixcloud
Kon ze om de hoek kijkenquote:Op woensdag 3 april 2019 14:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die zag alles wazig en in een boog
Geen ideequote:Op woensdag 3 april 2019 14:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Zit je op de bank denk je Tilly Bastardo?
Druk met Alf?quote:Op woensdag 3 april 2019 14:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb geen tijd voor die SC zowat man man man
Nee die slaapt overdagquote:
oh gezelligggggggggggquote:Op woensdag 3 april 2019 14:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee die slaapt overdagmet Moeders taxiieen boodschappen huishouden visite's verjaardagen
En morgenochtend om half 7 een vriend naar het ziekenhuis brengenquote:Op woensdag 3 april 2019 14:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
oh gezelliggggggggggghotelcake dagje
Voel je ook eens wat ik door moet makenquote:Op woensdag 3 april 2019 14:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En morgenochtend om half 7 een vriend naar het ziekenhuis brengen![]()
Half fucking 7
OPHOEREN koop hem en je denkt OMGARHEDDDquote:Op woensdag 3 april 2019 14:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
oh gezelliggggggggggghotelcake dagje
hulp nodig?quote:Op woensdag 3 april 2019 14:55 schreef Ghostbuster het volgende:
En Zaterdag en Zondag weer verjaardagen
www.levenseindekliniek.nl
maar ik heb ze nooit lekker gevonden die roomboter dingen, ook niet walgelijk ofzo maar.. meh. Chocoladecake is dan wel weer okquote:Op woensdag 3 april 2019 14:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
OPHOEREN koop hem en je denkt OMGARHEDDD
Er is ook een neger versiequote:Op woensdag 3 april 2019 14:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
maar ik heb ze nooit lekker gevonden die roomboter dingen, ook niet walgelijk ofzo maar.. meh. Chocoladecake is dan wel weer ok
Ja, tegen wie moet ik dan capslockenquote:Op woensdag 3 april 2019 14:57 schreef Ghostbuster het volgende:
ONTROOSTBAAR BEN je DAN ALS IK STERF
Ok volgende keer misschien maar ik heb net eergisteren voor een vermogen laten bezorgen dus voorlopig heb ik niks nodig op wat verse shite naquote:
Ja ok en een AUto medestanderquote:Op woensdag 3 april 2019 15:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
PRECIES gawd of dat het enige is
Wiequote:Op woensdag 3 april 2019 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Sprinkhanen-takeover compleet. Drie ex-UTO-SC-ers op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |