nu heb ik zin in een cheeseburgerquote:
Leucothoe ( vele soorten te krijgen)quote:Op woensdag 3 april 2019 10:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moet ook op zoek naar planten die redelijk laag blijven, makkelijk te snoeien zijn, winterhard en groen blijven in de winter. Maar geen buxus. Is voor een schuin aflopend stuk grond bij een terrasje.
hangt van mijn zin afquote:Op woensdag 3 april 2019 13:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga je altijd lang wandelen met de honden, Sas?
Kijk! Dank je hartelijk, Voxs!quote:Op woensdag 3 april 2019 13:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Leucothoe ( vele soorten te krijgen) [ afbeelding ]
Choisya [ afbeelding ]
Nadina domestica [ afbeelding ]
Mahony 'soft caress' [ afbeelding ]
Ik ga voor 1 en 3.quote:Op woensdag 3 april 2019 13:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kijk! Dank je hartelijk, Voxs!
Is voor bij mijn ouders, dus ik laat hen kiezen. Ruimte voldoende voor al die soorten.quote:
Zou niet weg te slaan zijn uit die duinen. Zijn er ook stukjes strand waar je met honden mag komen?quote:
Er zijn nog veel meer te vinden. Even googlen. Deze vind ik mooi.quote:Op woensdag 3 april 2019 13:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is voor bij mijn ouders, dus ik laat hen kiezen. Ruimte voldoende voor al die soorten.
Er is maar 1 veldwachter op dat eiland joh.quote:Op woensdag 3 april 2019 13:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou niet weg te slaan zijn uit die duinen. Zijn er ook stukjes strand waar je met honden mag komen?
ik heb hiero ook duinen zonder strandquote:Op woensdag 3 april 2019 13:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou niet weg te slaan zijn uit die duinen. Zijn er ook stukjes strand waar je met honden mag komen?
Is dat dan afgezet met van dat roodwitte lint?quote:Op woensdag 3 april 2019 13:38 schreef sacha het volgende:
behalve het stuk van defensie doordeweeks
Ja, maar lastig kiezen en deze keuze komt me prachtig uit, want je schilderijen zijn ook mooi. Doe jij het werk maar.quote:Op woensdag 3 april 2019 13:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer te vinden. Even googlen. Deze vind ik mooi.
nee, er hangt een rode vlagquote:Op woensdag 3 april 2019 13:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat dan afgezet met van dat roodwitte lint?
Ah, paradijs voor de honten ook.quote:Op woensdag 3 april 2019 13:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb hiero ook duinen zonder strand![]()
op het strand mag je overal, behalve het stuk van defensie doordeweeks
quote:Op woensdag 3 april 2019 13:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, maar lastig kiezen en deze keuze komt me prachtig uit, want je schilderijen zijn ook mooi. Doe jij het werk maar.![]()
Ik had dit niet willen zien.quote:
Jaquote:Op woensdag 3 april 2019 13:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel betaald mag ik hopen
Zijn ze al klaar met de verbouwing?quote:Op woensdag 3 april 2019 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga mij niet in deze discussie mengen.
Wat doe jij de hele dag dan ?quote:Op woensdag 3 april 2019 13:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waardeloos als je niets te doen hebt op je werk. Dag komt niet om dan.
Je let niet op.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn ze al klaar met de verbouwing?
Als ik niet weg ben, meestal met muziek bezig. Repareren van tracks en zoeken naar nieuwe nummers, mixen, jingles maken en zo. En ondertussen vaak meelezen en posten.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 14:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik niet weg ben, meestal met muziek bezig. Repareren van tracks en zoeken naar nieuwe nummers, mixen, jingles maken en zo. En ondertussen vaak meelezen en posten.
OK, ik dacht dat ik het Haags vroegquote:Op woensdag 3 april 2019 14:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik niet weg ben, meestal met muziek bezig. Repareren van tracks en zoeken naar nieuwe nummers, mixen, jingles maken en zo. En ondertussen vaak meelezen en posten.
En dan ook nog je afspraak verzet las ik.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:19 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
OK, ik dacht dat ik het Haags vroeg
Wij vervelen ons nooit.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee nog een afspraak.. vandaag heb ik achter 5 apparaten gezeten om een zo goed mogelijk beeld te krijgen .. Heb naast staar nml ook wat astigmatitische anomalien die het wat gecompliceerder makenquote:Op woensdag 3 april 2019 14:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dan ook nog je afspraak verzet las ik.
Mooi klote, sjoef. Aan de andere kant is het natuurlijk goed dat ze het helemaal in kaart brengen, maar dat moeten wachten steeds is waardeloos.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nog een afspraak.. vandaag heb ik achter 5 apparaten gezeten om een zo goed mogelijk beeld te krijgen .. Heb naast staar nml ook wat astigmatitische anomalien die het wat gecompliceerder maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |