Moet jij weten.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:39 schreef Driepink het volgende:
Gisteren trouwens Beau 5 days inside gekeken, over het Rosa Spierhuis
Er is niks lekkerder dan dat.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:40 schreef sacha het volgende:
administraaaaaaaaaaasie klaar, nu even met de honten door de duinen wapperen
Hoe laat gaat het kamp open?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:40 schreef sacha het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2019 09:40 schreef sacha het volgende:
Vanmiddag gaat het hier pas regenenquote:Op woensdag 3 april 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dacht dat het slecht weer zou worden maar de zon schijnt gewoon.
Geef je de hont een pood van me?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:40 schreef sacha het volgende:
Ik had gister pechquote:Op woensdag 3 april 2019 09:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop weer binnen te zijn tegen die tijd
Ik moest even mijn auto in de garage zetten.. tegen de tijd dat ik de garage open had was ik half doorweekt..quote:
Je bent niet zo snel?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik moest even mijn auto in de garage zetten.. tegen de tijd dat ik de garage open had was ik half doorweekt..
Jezus wat kut.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ook, en ik moet de garage handmatig open doen, ipv afstandsbediening.
Mini uitvoering danquote:Op woensdag 3 april 2019 10:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toch een soort van afstandbediening.
quote:
Nice.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:43 schreef cafca het volgende:
Net ff planten gehaald voor de voortuin. Zo ff snel erin zetten voordat t gaat regenen.
Kleine rhododendrons, een sering, nog wat struikjes waar ik de naam van kwijt ben en maagdenpalm als bodembedekker.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nice.Wat voor soorten heb je gekocht, cafca?
Mooi! Als je dat de ruimte geeft krijg je prachtige planten. Sja, buxus is makkelijk bij te houden, maar de opkomst van die mot is minder.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Kleine rhododendrons, een sering, nog wat struikjes waar ik de naam van kwijt ben en maagdenpalm als bodembedekker.
Dankzij de buxusmot zijn we eindelijk van die lelijke buxussen af
Leuke naam.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb zin in een nonnevot.
Of een donut...
Dat ziet er heerlijk uit.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn ook nog lekker.
Soort donut, maar dan met een draai.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ziet er heerlijk uit.Kende het helemaal niet.
Tijdens carnaval iedereen misselijk van combi bier/nonnevot inname.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Soort donut, maar dan met een draai.
Masterpiece kippenvellieē.quote:
Leuk om het hem zoveel jaren na dato toch eens live te zien doen.quote:
HeyMoquote:Op woensdag 3 april 2019 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leuk om het hem zoveel jaren na dato toch eens live te zien doen.
Nee hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |