Welke?quote:Op woensdag 3 april 2019 11:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Belde die gast maar, het is nu nog droog...
Dat spul spoten ze bij mij tussen de kozijnen en de gevel.quote:
Ja was zeker warm ook?quote:Op woensdag 3 april 2019 12:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat spul spoten ze bij mij tussen de kozijnen en de gevel.
Ik vroeg nog; is dat wel genoeg?
Zegt ie; dat spul zet zich uit meneer.
Isolatie binnenkant was blauwe Pur, die bleef zacht zei ie, buitenzijde afwerking tussen kozijn en metselwerk zwart spul, dat dus volgens hem volledig uitzet.quote:
Snap ik. Goed spul man.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Isolatie binnenkant was blauwe Pur, die bleef zacht zei ie, buitenzijde afwerking tussen kozijn en metselwerk zwart spul, dat dus volgens hem volledig uitzet.
Niet gevoeld verder.
Joh, ik ben nu volkomen geīsoleerd.quote:
Ja dat mag ik toch aannemen.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik ben nu volkomen geīsoleerd.
22
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
is je bankstel kapot?quote:Op woensdag 3 april 2019 12:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Sasch er is een oud scheepswrak gevonden in je buurt, misschien nieuw bankstel?
Ik heb net mijn plantenpotten van de schutting afgehaald,,,,, er zat een heel duivennest inquote:Op woensdag 3 april 2019 12:51 schreef cafca het volgende:
Zo, planten staan erin. Laat de regen nu maar komen. Nu eerst een tosti.
Lijkt wel of het steeds langer duurt. Heb eens 4 maanden op een stoel moeten wachten. 4!quote:Op woensdag 3 april 2019 12:50 schreef FANN het volgende:
[..]
is je bankstel kapot?
Ik heb gisteren de mijne gisteren besteld![]()
Levertijd: ca. 7 weken
En die duuven zich straks maar afvragen waar hun nest is geblevenquote:Op woensdag 3 april 2019 12:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb net mijn plantenpotten van de schutting afgehaald,,,,, er zat een heel duivennest in
Die vlinders helpen het milieu naar de kleuten, want made in China.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:53 schreef FANN het volgende:
dus die vlinders van de action gaan niet helpen
dat is wel heeeeeel langquote:Op woensdag 3 april 2019 12:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lijkt wel of het steeds langer duurt. Heb eens 4 maanden op een stoel moeten wachten. 4!
ja...quote:Op woensdag 3 april 2019 12:53 schreef cafca het volgende:
[..]
En die duuven zich straks maar afvragen waar hun nest is gebleven
Juist...quote:Op woensdag 3 april 2019 12:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die vlinders helpen het milieu naar de kleuten, want made in China.
waarvan?quote:
Ik heb ooit een conifeer gesnoeid waar een duivennest in zat. Zaten er ineens 2 babyduifjes op de stoepquote:Op woensdag 3 april 2019 12:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ja...ik kan er ook niks aan doen.......
ja daarom heb ik het ook meteen weggehaald...quote:Op woensdag 3 april 2019 12:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb ooit een conifeer gesnoeid waar een duivennest in zat. Zaten er ineens 2 babyduifjes op de stoep
Maar naar het vogelasiel gebracht, 's-avonds bleven pa en ma duif maar af en aanvliegen op zoek naar hun nest.
Poeh hey.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:57 schreef FANN het volgende:
[..]
waarvan?![]()
Ik heb al een hele dat taak aan de rug..
kapper geweest boodschappen gedaan
en nu ik zit te wachten op de wasmachine
en daarna stort ik in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is dit?
Had het mens helemaal niet herkend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
niks mis met mijn bankquote:Op woensdag 3 april 2019 12:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Sasch er is een oud scheepswrak gevonden in je buurt, misschien nieuw bankstel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |