Ik heb liever dat ze een juiste lenssterkte en afwijking implantere dan een neutrale met dat ik dan alsnog een bril of lenzen op sterkte moet dragen .. Tis voor de rest van mn levenquote:Op woensdag 3 april 2019 14:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi klote, sjoef. Aan de andere kant is het natuurlijk goed dat ze het helemaal in kaart brengen, maar dat moeten wachten steeds is waardeloos.
Uiteraard. Ze zijn gelukkig enorm kundig op dat gebied.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze een juiste lenssterkte en afwijking implantere dan een neutrale met dat ik dan alsnog een bril of lenzen op sterkte moet dragen .. Tis voor de rest van mn leven
Daar ga ik maar vanuitquote:Op woensdag 3 april 2019 14:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Uiteraard. Ze zijn gelukkig enorm kundig op dat gebied.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Balen....hopelijk dat er snel iets aan gedaan kan worden...quote:Op woensdag 3 april 2019 14:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nog een afspraak.. vandaag heb ik achter 5 apparaten gezeten om een zo goed mogelijk beeld te krijgen .. Heb naast staar nml ook wat astigmatitische anomalien die het wat gecompliceerder maken
Doe dat maar, want bij beide ouders is het goed gekomen. Bij moeders was het bij 1 oog ook iets met kromme lens en nog iets. Die zag alles wazig en in een boog.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 14:44 schreef TillyB het volgende:
Waar blijft De Dees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De Deed is laat vandaag voor haar doen ja.L2B's Mixcloud
Kon ze om de hoek kijkenquote:Op woensdag 3 april 2019 14:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die zag alles wazig en in een boog
Geen ideequote:Op woensdag 3 april 2019 14:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Zit je op de bank denk je Tilly Bastardo?
Druk met Alf?quote:Op woensdag 3 april 2019 14:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb geen tijd voor die SC zowat man man man
Nee die slaapt overdagquote:
oh gezelligggggggggggquote:Op woensdag 3 april 2019 14:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee die slaapt overdagmet Moeders taxiieen boodschappen huishouden visite's verjaardagen
En morgenochtend om half 7 een vriend naar het ziekenhuis brengenquote:Op woensdag 3 april 2019 14:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
oh gezelliggggggggggghotelcake dagje
Voel je ook eens wat ik door moet makenquote:Op woensdag 3 april 2019 14:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En morgenochtend om half 7 een vriend naar het ziekenhuis brengen![]()
Half fucking 7
OPHOEREN koop hem en je denkt OMGARHEDDDquote:Op woensdag 3 april 2019 14:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
oh gezelliggggggggggghotelcake dagje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |