Welkom terugquote:Op woensdag 3 april 2019 15:31 schreef Soury het volgende:
Oh kijk nou eens, ik ben een dag eerder terug van vakantie. Ik heb wel een enkelband.
Die zwangere Westlander Jessiequote:Op woensdag 3 april 2019 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O jaWie begon daarin ook alweer een handeltje nu ballonnen steeds vaker in verband gebracht worden met de plastic soup?
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:31 schreef Soury het volgende:
Oh kijk nou eens, ik ben een dag eerder terug van vakantie. Ik heb wel een enkelband.
Als het achter mijn laptop is en ik sleep het naar de tv is dat geen "enkel" probleemquote:Op woensdag 3 april 2019 15:32 schreef FANN het volgende:
[..]
we hadden je zo'n zware bal moeten geven voor straf
Méehhh je bent wel een schijnheil nuquote:
wink wink.....quote:Op woensdag 3 april 2019 15:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het achter mijn laptop is en ik sleep het naar de tv is dat geen "enkel" probleem
Eh ja.. hoe zat dat ook alweer.. toen we hier naartoe verhuisden zei iemand dat we niet zomaar de boel konden overnemen.. en iets met sprinkhanen. Weet niet meer precies.quote:
maakt niet uitquote:Op woensdag 3 april 2019 15:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eh ja.. hoe zat dat ook alweer.. toen we hier naartoe verhuisden zei iemand dat we niet zomaar de boel konden overnemen.. en iets met sprinkhanen. Weet niet meer precies.
Kom je nog wel eens buiten, dan?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het achter mijn laptop is en ik sleep het naar de tv is dat geen "enkel" probleem
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wanneer worden Kwik, Kwek en Kwak geboren?
quote:
Heej! Dat werd weer tijd.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:31 schreef Soury het volgende:
Ik hoop dat die TBS krijgt, al moeten we die posts wel missen danquote:Op woensdag 3 april 2019 15:36 schreef TillyB het volgende:
[..]geen idee. Maar vandaag is GJ z’n rechtszaak! Dat is wel spannend
Hij ging toch naar de autoshow?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:36 schreef TillyB het volgende:
[..]geen idee. Maar vandaag is GJ z’n rechtszaak! Dat is wel spannend
Ja hoor, ik moet nog wel steeds het park checken. Maar het T-shirt is nog niet klaarquote:Op woensdag 3 april 2019 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kom je nog wel eens buiten, dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |