Hahah nou dat mis ik vaak iddquote:Op woensdag 3 april 2019 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Till die zal wel Emoijs uitbeelden met haar handen
ik zie het........quote:Op woensdag 3 april 2019 15:22 schreef TillyB het volgende:
[..]ja, google zei van wel, mokums woord van de dag etc
HOOPIE OP SCRUTquote:Op woensdag 3 april 2019 15:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lekker ontspannen bij Sas op de bank. Kijk, Tante T komt in de verte al aan!
[ afbeelding ]
En beweegt haar duimen alsof ze zit te typen tijdens het te praten.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Till die zal wel Emoijs uitbeelden met haar handen
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En beweegt haar duimen alsof ze zit te typen tijdens het te praten.
Man man manquote:Op woensdag 3 april 2019 15:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Hond checkt waar Till gezeten heeft
[ afbeelding ]
Swipe up voor spierballenshake.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:24 schreef TillyB het volgende:
[..]hardnekkig verderswipen als het gesprek saai is
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Die gore eiwittenzooi ja iedereen loopt met turbo acne rond door die meuk
O jaquote:Op woensdag 3 april 2019 15:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zit met smart te wachten tot ik kan swaaipen voor zo’n gezellige ballonhoepel
Nou al die lui hebben opeens grindtegel koppenquote:Op woensdag 3 april 2019 15:29 schreef TillyB het volgende:
[..]is dat zo, komt dat door die eiwitten?
Van anabolen steroïden krijg je van die bulten.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou al die lui hebben opeens grindtegel koppen
ze hadden je zo'n zware bal moeten geven voor strafquote:Op woensdag 3 april 2019 15:31 schreef Soury het volgende:
Oh kijk nou eens, ik ben een dag eerder terug van vakantie. Ik heb wel een enkelband.
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:31 schreef Soury het volgende:
Oh kijk nou eens, ik ben een dag eerder terug van vakantie. Ik heb wel een enkelband.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |