Dekselse Deisyy.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Waar zit die Daapse Deezer werken weer zeker
oh... nou zie ik pas wat je bedoeld!quote:Op woensdag 3 april 2019 12:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Sasch er is een oud scheepswrak gevonden in je buurt, misschien nieuw bankstel?
Wij betasten geen minderjarigequote:Op woensdag 3 april 2019 15:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik m'n ellebogen goed getraind, die zullen nu wel van pas komen
Jaquote:Op woensdag 3 april 2019 15:13 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... nou zie ik pas wat je bedoeld!![]()
https://www.nu.nl/binnenl(...)dzee.html?redirect=1
Nice..............
Mjaquote:Op woensdag 3 april 2019 15:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
En ook geen verlate 1 april grappen en grollen?Dat lukt jullie nooit
uit 1540 dus dat is een Hippe...quote:Op woensdag 3 april 2019 15:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jaze heeft nu ook een bank van een aanspoeling uit 1720
Je krijgt de kans niet eens, met Lonka gesmak in stereo word ik vrij snel agressiefquote:Op woensdag 3 april 2019 15:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan als zeer hilarisch persoon niet opeens niet hilarisch zijn nee
Je moet ook altijd maar afwachten of iemand irl wel grappig is. Misschien zit ik wel de hele dag de moppentrommel hier te copy-pasten.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan als zeer hilarisch persoon niet opeens niet hilarisch zijn nee
oh écht?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh moest het googelen, nooit van gehoord
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet ook altijd maar afwachten of iemand irl wel grappig is. Misschien zit ik wel de hele dag de moppentrommel hier te copy-pasten.
Wij doen alleen aan handgemakt!quote:Op woensdag 3 april 2019 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet ook altijd maar afwachten of iemand irl wel grappig is. Misschien zit ik wel de hele dag de moppentrommel hier te copy-pasten.
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Till die zal wel Emoijs uitbeelden met haar handen
Hahah nou dat mis ik vaak iddquote:Op woensdag 3 april 2019 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
ik zie het........quote:Op woensdag 3 april 2019 15:22 schreef TillyB het volgende:
[..]ja, google zei van wel, mokums woord van de dag etc
HOOPIE OP SCRUTquote:Op woensdag 3 april 2019 15:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lekker ontspannen bij Sas op de bank. Kijk, Tante T komt in de verte al aan!
[ afbeelding ]
En beweegt haar duimen alsof ze zit te typen tijdens het te praten.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En beweegt haar duimen alsof ze zit te typen tijdens het te praten.
Man man manquote:Op woensdag 3 april 2019 15:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Hond checkt waar Till gezeten heeft
[ afbeelding ]
Swipe up voor spierballenshake.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:24 schreef TillyB het volgende:
[..]hardnekkig verderswipen als het gesprek saai is
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Die gore eiwittenzooi ja iedereen loopt met turbo acne rond door die meuk
O jaquote:Op woensdag 3 april 2019 15:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zit met smart te wachten tot ik kan swaaipen voor zo’n gezellige ballonhoepel
Nou al die lui hebben opeens grindtegel koppenquote:Op woensdag 3 april 2019 15:29 schreef TillyB het volgende:
[..]is dat zo, komt dat door die eiwitten?
Van anabolen steroïden krijg je van die bulten.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou al die lui hebben opeens grindtegel koppen
ze hadden je zo'n zware bal moeten geven voor strafquote:Op woensdag 3 april 2019 15:31 schreef Soury het volgende:
Oh kijk nou eens, ik ben een dag eerder terug van vakantie. Ik heb wel een enkelband.
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:31 schreef Soury het volgende:
Oh kijk nou eens, ik ben een dag eerder terug van vakantie. Ik heb wel een enkelband.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |