Bedankt voor het modden Sas en veel succes met alles wat je ook weer ging doenquote:
Is toch al gebeurd tochquote:Op dinsdag 2 april 2019 01:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan vindt de machtsoverdracht plaats. Scrutinizer wordt blauw.
quote:
quote:
Niet goed?quote:
Oh ja die periode komt ook nog..quote:
Wachten tot de krekel is gevlogen..quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
FF, jij bent geen vroege slaper hč? Aan de andere kant, als je zo gaat liggen wel.
GM.een krekel houdt me wakker.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
FF, jij bent geen vroege slaper hč? Aan de andere kant, als je zo gaat liggen wel.
De oncoloog.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heren, wat brengt ons deze mooie dag?
Wie weet bulkt ie van de humor.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oke dat is per definitie niet leuk.
Te kort geslapen..dus ik zou nog wel mogenquote:Op dinsdag 2 april 2019 06:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij dan, sjoef, net wakker, of moet je nog?
Ja, dan mag dat.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Te kort geslapen..dus ik zou nog wel mogen
Die komen hier zo ook wel los.Kutvogels.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoor hier de vogeltjes al weer luid tsjierpen en fluiten
Laat Evil cat er op los.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die komen hier zo ook wel los.Kutvogels.
Laat Soul dit maar niet horen.
Goedemorgen.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wie weet bulkt ie van de humor.
Moeder met leukemie, maar schijnt goed te behandelen te zijn. Straks aan het infuus en pillen mee naar huis. Gaat om reuma gerelateerde medicijnen die erg goed aan slaan.quote:
Ok, nooit leuk.. maak er dan maar wat gezelligs van als ze humor hebben in dat ZKHquote:Op dinsdag 2 april 2019 06:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moeder met leukemie, maar schijnt goed te behandelen te zijn. Straks aan het infuus en pillen mee naar huis. Gaat om reuma gerelateerde medicijnen die erg goed aan slaan.
Ja, komt wel goed.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok, nooit leuk.. maak er dan maar wat gezelligs van als ze humor hebben in dat ZKH
Sterkte gewenst.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moeder met leukemie, maar schijnt goed te behandelen te zijn. Straks aan het infuus en pillen mee naar huis. Gaat om reuma gerelateerde medicijnen die erg goed aan slaan.
Gek is dat toch, het blijven lekkere nummers, hoe oud ook. Meesterlijk in eenvoud ook deze.quote:
Deze track.quote:
Gutemorgen mein freund.quote:
Er zit een synth toontje in verwerkt wat jaren later is gebruikt door ehm... sja....quote:
Ben jij Mo?quote:
MO gaat je slaan als hij dit leest.quote:
Welnee.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
MO gaat je slaan als hij dit leest.
Meppen met die lekke band.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
MO gaat je slaan als hij dit leest.
quote:
Ben het wel met hem eens dat het strontvervelend is als er lui over de vloer komen die een hoop overlast geven. Vaak kan het stukken efficiënter, maar maken ze er één bende van.quote:
Hij heeft er zin in zo te zien.quote:
Tsja, maar onze Mo is niet zoveel gewend.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben het wel met hem eens dat het strontvervelend is als er lui over de vloer komen die een hoop overlast geven. Vaak kan het stukken efficiënter, maar maken ze er één bende van.
Ik heb die DVD ,meneer gaat maar door.Echt helemaal top.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij heeft er zin in zo te zien.
Moet jij niet naar je koffiehuis?quote:
Strobo.quote:
Ik heb er eentje bij Kornuit gekregen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kreeg zo'n ding bij de aankoop van de laatste DJ-controller. Nooit in het stopcontact gestoken.
Zit je ook op een Zweeds forum mee te typen?quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:05 schreef mario390 het volgende:
swedisch is en komische sprak,om dat ik episoden paradise hotel kijk
Werkt het een beetje behoorlijk, of stelt het weinig voor?quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb er eentje bij Kornuit gekregen.
ja meneerquote:Op dinsdag 2 april 2019 07:05 schreef pullup het volgende:
Wat een feestje hier vanochtend.
#Doesrustaagh
Effequote:
Tack fur knulluh werd mij ooit gezegd.quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:05 schreef mario390 het volgende:
swedisch is en komische sprak,om dat ik episoden paradise hotel kijk
quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit je ook op een Zweeds forum mee te typen?
See you LBquote:Op dinsdag 2 april 2019 07:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, douchen, ontbijten en pleite.
Thanks, FF!
Fijne dag L2Bquote:Op dinsdag 2 april 2019 07:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, douchen, ontbijten en pleite.
Thanks, FF!
Mucke broh.er inte mi biel.quote:
Allemaal vikingenquote:Op dinsdag 2 april 2019 07:20 schreef mario390 het volgende:
ik moet er niet swedisch verstaan zie wel dat somige swedische jongs vollidioten zijn de hele lichaam tätowiert en niks in hoofd het zijn ook 2 meisjes tätowiert en ook gemakt bij mond en titt
Die is foetsiequote:
Ik ga nog ff leggen.quote:
Goed planquote:
Ik lig nogquote:Op dinsdag 2 april 2019 07:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je toch al sonst was je nu niet hier
Ga maar gauw eten geven dan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:27 schreef mario390 het volgende:
me heeft mijn minky waker gemakt met miauen om mijn kop om dat zij honger hadde
Presentquote:Op dinsdag 2 april 2019 07:30 schreef chufi het volgende:
Regelmaat is ver te zoeken hier in de SC....
Ja, ik ga dat missen vrees ik want die is nooit zo vroeg opquote:Op dinsdag 2 april 2019 07:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij zit met smacht te wachten op Scruts eerste verschijning in het blauw
Je kan natuurlijk ook een TR maken en dan kijken wie er verschijntquote:Op dinsdag 2 april 2019 07:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, ik ga dat missen vrees ik want die is nooit zo vroeg op
Een beetje slimme mod kijkt eerst even of er echt wat aan de hand is voordat hij zich in het strijdgewoel stortquote:Op dinsdag 2 april 2019 07:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een TR maken en dan kijken wie er verschijnt
Of hij valt gelijk door mand..quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Een beetje slimme mod kijkt eerst even of er echt wat aan de hand is voordat hij zich in het strijdgewoel stort
Ik iets later maar ik heb ook nog wat koffie nodig om echt wakke te worden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:50 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen.
pfff, gisteren om half negen naar bed gegaan en nu ontzettend moeite met wakker worden
Ik zwijg.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:02 schreef mario390 het volgende:
ik will middag niet want ik kom dat al strijd is hier,mod zijn is zwaar
Ik zal dit toepje door de vingers zien.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Een beetje slimme mod kijkt eerst even of er echt wat aan de hand is voordat hij zich in het strijdgewoel stort
Dan zeg ik je ook geen gedag.quote:
Goedemorgen.quote:
Dat doe je beter dan ikquote:Op dinsdag 2 april 2019 07:50 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen.
pfff, gisteren om half negen naar bed gegaan en nu ontzettend moeite met wakker worden
Zoiets vraag je niet aan een heer.quote:
OK, de 40+ bestaat al een tijdje dus de meesten hier zijn die grens al lang weer voorbij.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:26 schreef Yellow. het volgende:
[..]
Heren mogen heren alles vragen, of niet?
60, 70? Zijn er 70ers?quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
OK, de 40+ bestaat al een tijdje dus de meesten hier zijn die grens al lang weer voorbij.
In juni hebben we iig minstens één 60-er in ons midden, en hey, ik ben het niet.quote:
Feestje!quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In juni hebben we iig minstens één 60-er in ons midden, en hey, ik ben het niet.
Het is ook een toffe user, kan goed toepjes plaatsen en weet van wanten.quote:
We hadden er meer maar die zijn naar elders verhuisd en laten misschien heel af en toe weer eens hun gezicht zien.. maar 70+ is mij onbekendquote:Op dinsdag 2 april 2019 08:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In juni hebben we iig minstens één 60-er in ons midden, en hey, ik ben het niet.
Jm was de oudste hier.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:31 schreef chufi het volgende:
[..]
We hadden er meer maar die zijn naar elders verhuisd en laten misschien heel af en toe weer eens hun gezicht zien.. maar 70+ is mij onbekend
Dan krijgen we gewante troepjes als traktatiequote:Op dinsdag 2 april 2019 08:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is ook een toffe user, kan goed toepjes plaatsen en weet van wanten.
De kortste wegquote:Op dinsdag 2 april 2019 08:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ongelukkige automobiliste neemt de trap...
That's what we want.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:34 schreef Yellow. het volgende:
[..]
Dan krijgen we gewante troepjes als traktatie
Zodra de monteurs waar ik op zit te wachten weg zijn, loop ik met de fiets naar 'mijn' speciaalzaak en laat ik een nieuwe band erop zetten, en dan hopen dat het ding snel weer klaar is.quote:
OK, laten we hopen dat het vandaag nog luktquote:Op dinsdag 2 april 2019 08:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zodra de monteurs waar ik op zit te wachten weg zijn, loop ik met de fiets naar 'mijn' speciaalzaak en laat ik een nieuwe band erop zetten, en dan hopen dat het ding snel weer klaar is.
790 m.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:45 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, laten we hopen dat het vandaag nog lukt
Het valt altijd verkeerd.. maar ja afwachten maar weerquote:Op dinsdag 2 april 2019 08:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
790 m.
Was liever nu al gegaan maar die monteurs komen dus deze ochtend.....liefst nu.
Ik ben relaxt joh, maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:56 schreef Yellow. het volgende:
[..]
Het is niet dat hij er voor heeft gekozen stress te hebben
Nou mooiquote:Op dinsdag 2 april 2019 08:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben relaxt joh, maak je geen zorgen.
Kijk de koe bij de hoorns gevatquote:Op dinsdag 2 april 2019 08:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb die gasten al aangesproken en hij is nu dus hier.
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:57 schreef Yellow. het volgende:
[..]
Nee. Maar nogal logisch, niemand kiest stress. Het komt zelf op je af.
Dat gebeurt nu, duurt een minuut of 20 en dan is dat deel van de leiding bevroren.quote:
Ok. heb er verder geen verstand van .. nog nooit een radiator vervangen of los gehad..quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu, duurt een minuut of 20 en dan is dat deel van de leiding bevroren.
Het zijn vakmensen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok. heb er verder geen verstand van .. nog nooit een radiator vervangen of los gehad..
Tis al dag hoorquote:Op dinsdag 2 april 2019 09:30 schreef Voxs het volgende:
Look at the stars, look how they shine for you..
hmhm ik ben aan het zingen.quote:
Redelijkquote:Op dinsdag 2 april 2019 09:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah .. ben je een beetje redelijk bij stem?
Ach, ik ben ook best goed gezelschap.quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd handig om te weten hoe ze dat doen..
Ben wel wat gewend, heb nog ooit gediend, in barre tijden.quote:
afdeling verbindingen ...quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben wel wat gewend, heb nog ooit gediend, in barre tijden.
Ik wel, maar laat dan heel de leiding leeglopen. Eigenlijk best een goed idee, dat bevriezenquote:Op dinsdag 2 april 2019 09:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok. heb er verder geen verstand van .. nog nooit een radiator vervangen of los gehad..
Is alleen wanneer je maar aan 1 radiator moet werken, zodra aan meerdere dan sluit je beter de boel gewoon helemaal af.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wel, maar laat dan heel de leiding leeglopen. Eigenlijk best een goed idee, dat bevriezen
Kijk weer wat geleerd, maar staan jouw radiatoren in serie of parallel?quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is alleen wanneer je maar aan 1 radiator moet werken, zodra aan meerdere dan sluit je beter de boel gewoon helemaal af.
Sjoef....quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk weer wat geleerd, maar staan jouw radiatoren in serie of parallel?
Volgend jaar geld terugquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sjoef....
Het is een gesloten systeem.
Ik heb mijn eigen hagelnieuwe super HR ketel.![]()
En nu alles het hoogste rendement glas in mijn hagelnieuwe kozijnen.![]()
Dit jaar ook hoor, niet veel, maar hoef niet bij te betalen.quote:
Heb eergisteren mijn contract weer overgesloten.quote:
OK, dat heb ik nog nooit gedaan.. Ook niet met collectieve acties van Eigen Huis ...quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb eergisteren mijn contract weer overgesloten.
Krijg nog een nieuw geïsoleerd dak, en nog iets met de gevels, dus ik zit wel safe.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:24 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, dat heb ik nog nooit gedaan.. Ook niet met collectieve acties van Eigen Huis ...
Nog even en je kunt weer 15 jaar mee met je flatjequote:Op dinsdag 2 april 2019 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Krijg nog een nieuw geïsoleerd dak, en nog iets met de gevels, dus ik zit wel safe.![]()
Zag gisteren ineens dat ik ook buiten een nieuwe vensterbank heb, een hele mooie glanzende zwarte.
Ik blijf hier tot ik er dood bij neer val.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog even en je kunt weer 15 jaar mee met je flatje
Er is anders flink wat ge YTbedquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Omdat het niet meer mag.
Nee, is geen grap, 1 april was gisteren.![]()
Pleur op, als het je niet bevalt dan ga je lekker naar de UTO.quote:
Billy!quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Omdat het niet meer mag.
Nee, is geen grap, 1 april was gisteren.![]()
Ik weet sinds gister wat dat QFT isquote:
Wil je nog een favo van hem van mij?quote:
Heb afspraken voor morgen afgebeld.quote:
Uitslapen dusquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb afspraken voor morgen afgebeld.![]()
Te druk en geen vervoer...
Maar dat wist ik al.quote:
Accident Waiting to Happen...quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:59 schreef cafca het volgende:
Ik dacht ik heb hem laatst nog in de melkweg gezien, dat blijkt alweer 5,5 jaar geleden!
Eerste keer dat ik ze live zag was 1983, laatste keer 1995.quote:
Ja, lekker voor in de winter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |