Zodra de monteurs waar ik op zit te wachten weg zijn, loop ik met de fiets naar 'mijn' speciaalzaak en laat ik een nieuwe band erop zetten, en dan hopen dat het ding snel weer klaar is.quote:
OK, laten we hopen dat het vandaag nog luktquote:Op dinsdag 2 april 2019 08:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zodra de monteurs waar ik op zit te wachten weg zijn, loop ik met de fiets naar 'mijn' speciaalzaak en laat ik een nieuwe band erop zetten, en dan hopen dat het ding snel weer klaar is.
790 m.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:45 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, laten we hopen dat het vandaag nog lukt
Het valt altijd verkeerd.. maar ja afwachten maar weerquote:Op dinsdag 2 april 2019 08:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
790 m.
Was liever nu al gegaan maar die monteurs komen dus deze ochtend.....liefst nu.
Ik ben relaxt joh, maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:56 schreef Yellow. het volgende:
[..]
Het is niet dat hij er voor heeft gekozen stress te hebben
Nou mooiquote:Op dinsdag 2 april 2019 08:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben relaxt joh, maak je geen zorgen.
Kijk de koe bij de hoorns gevatquote:Op dinsdag 2 april 2019 08:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb die gasten al aangesproken en hij is nu dus hier.
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:57 schreef Yellow. het volgende:
[..]
Nee. Maar nogal logisch, niemand kiest stress. Het komt zelf op je af.
Dat gebeurt nu, duurt een minuut of 20 en dan is dat deel van de leiding bevroren.quote:
Ok. heb er verder geen verstand van .. nog nooit een radiator vervangen of los gehad..quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu, duurt een minuut of 20 en dan is dat deel van de leiding bevroren.
Het zijn vakmensen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok. heb er verder geen verstand van .. nog nooit een radiator vervangen of los gehad..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |