Tis al dag hoorquote:Op dinsdag 2 april 2019 09:30 schreef Voxs het volgende:
Look at the stars, look how they shine for you..
hmhm ik ben aan het zingen.quote:
Redelijkquote:Op dinsdag 2 april 2019 09:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah .. ben je een beetje redelijk bij stem?
Ach, ik ben ook best goed gezelschap.quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd handig om te weten hoe ze dat doen..
Ben wel wat gewend, heb nog ooit gediend, in barre tijden.quote:
afdeling verbindingen ...quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben wel wat gewend, heb nog ooit gediend, in barre tijden.
Ik wel, maar laat dan heel de leiding leeglopen. Eigenlijk best een goed idee, dat bevriezenquote:Op dinsdag 2 april 2019 09:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok. heb er verder geen verstand van .. nog nooit een radiator vervangen of los gehad..
Is alleen wanneer je maar aan 1 radiator moet werken, zodra aan meerdere dan sluit je beter de boel gewoon helemaal af.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wel, maar laat dan heel de leiding leeglopen. Eigenlijk best een goed idee, dat bevriezen
Kijk weer wat geleerd, maar staan jouw radiatoren in serie of parallel?quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is alleen wanneer je maar aan 1 radiator moet werken, zodra aan meerdere dan sluit je beter de boel gewoon helemaal af.
Sjoef....quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk weer wat geleerd, maar staan jouw radiatoren in serie of parallel?
Volgend jaar geld terugquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sjoef....
Het is een gesloten systeem.
Ik heb mijn eigen hagelnieuwe super HR ketel.![]()
En nu alles het hoogste rendement glas in mijn hagelnieuwe kozijnen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |