GM.een krekel houdt me wakker.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
FF, jij bent geen vroege slaper hè? Aan de andere kant, als je zo gaat liggen wel.
De oncoloog.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heren, wat brengt ons deze mooie dag?
Wie weet bulkt ie van de humor.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oke dat is per definitie niet leuk.
Te kort geslapen..dus ik zou nog wel mogenquote:Op dinsdag 2 april 2019 06:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij dan, sjoef, net wakker, of moet je nog?
Ja, dan mag dat.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Te kort geslapen..dus ik zou nog wel mogen
Die komen hier zo ook wel los.Kutvogels.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoor hier de vogeltjes al weer luid tsjierpen en fluiten
Laat Evil cat er op los.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die komen hier zo ook wel los.Kutvogels.
Laat Soul dit maar niet horen.
Goedemorgen.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wie weet bulkt ie van de humor.
Moeder met leukemie, maar schijnt goed te behandelen te zijn. Straks aan het infuus en pillen mee naar huis. Gaat om reuma gerelateerde medicijnen die erg goed aan slaan.quote:
Ok, nooit leuk.. maak er dan maar wat gezelligs van als ze humor hebben in dat ZKHquote:Op dinsdag 2 april 2019 06:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moeder met leukemie, maar schijnt goed te behandelen te zijn. Straks aan het infuus en pillen mee naar huis. Gaat om reuma gerelateerde medicijnen die erg goed aan slaan.
Ja, komt wel goed.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok, nooit leuk.. maak er dan maar wat gezelligs van als ze humor hebben in dat ZKH
Sterkte gewenst.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moeder met leukemie, maar schijnt goed te behandelen te zijn. Straks aan het infuus en pillen mee naar huis. Gaat om reuma gerelateerde medicijnen die erg goed aan slaan.
Gek is dat toch, het blijven lekkere nummers, hoe oud ook. Meesterlijk in eenvoud ook deze.quote:
Deze track.quote:
Gutemorgen mein freund.quote:
Er zit een synth toontje in verwerkt wat jaren later is gebruikt door ehm... sja....quote:
Ben jij Mo?quote:
MO gaat je slaan als hij dit leest.quote:
Welnee.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
MO gaat je slaan als hij dit leest.
Meppen met die lekke band.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
MO gaat je slaan als hij dit leest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |