Ben het wel met hem eens dat het strontvervelend is als er lui over de vloer komen die een hoop overlast geven. Vaak kan het stukken efficiënter, maar maken ze er één bende van.quote:
Hij heeft er zin in zo te zien.quote:
Tsja, maar onze Mo is niet zoveel gewend.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben het wel met hem eens dat het strontvervelend is als er lui over de vloer komen die een hoop overlast geven. Vaak kan het stukken efficiënter, maar maken ze er één bende van.
Ik heb die DVD ,meneer gaat maar door.Echt helemaal top.quote:Op dinsdag 2 april 2019 06:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij heeft er zin in zo te zien.
Moet jij niet naar je koffiehuis?quote:
Strobo.quote:
Ik heb er eentje bij Kornuit gekregen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kreeg zo'n ding bij de aankoop van de laatste DJ-controller. Nooit in het stopcontact gestoken.
Zit je ook op een Zweeds forum mee te typen?quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:05 schreef mario390 het volgende:
swedisch is en komische sprak,om dat ik episoden paradise hotel kijk
Werkt het een beetje behoorlijk, of stelt het weinig voor?quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb er eentje bij Kornuit gekregen.
ja meneerquote:Op dinsdag 2 april 2019 07:05 schreef pullup het volgende:
Wat een feestje hier vanochtend.
#Doesrustaagh
Effequote:
Tack fur knulluh werd mij ooit gezegd.quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:05 schreef mario390 het volgende:
swedisch is en komische sprak,om dat ik episoden paradise hotel kijk
quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit je ook op een Zweeds forum mee te typen?
See you LBquote:Op dinsdag 2 april 2019 07:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, douchen, ontbijten en pleite.
Thanks, FF!
Fijne dag L2Bquote:Op dinsdag 2 april 2019 07:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, douchen, ontbijten en pleite.
Thanks, FF!
Mucke broh.er inte mi biel.quote:
Allemaal vikingenquote:Op dinsdag 2 april 2019 07:20 schreef mario390 het volgende:
ik moet er niet swedisch verstaan zie wel dat somige swedische jongs vollidioten zijn de hele lichaam tätowiert en niks in hoofd het zijn ook 2 meisjes tätowiert en ook gemakt bij mond en titt
Die is foetsiequote:
Ik ga nog ff leggen.quote:
Goed planquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |