Goedemorgen.quote:
Dat doe je beter dan ikquote:Op dinsdag 2 april 2019 07:50 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen.
pfff, gisteren om half negen naar bed gegaan en nu ontzettend moeite met wakker worden
Zoiets vraag je niet aan een heer.quote:
OK, de 40+ bestaat al een tijdje dus de meesten hier zijn die grens al lang weer voorbij.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:26 schreef Yellow. het volgende:
[..]
Heren mogen heren alles vragen, of niet?
60, 70? Zijn er 70ers?quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
OK, de 40+ bestaat al een tijdje dus de meesten hier zijn die grens al lang weer voorbij.
In juni hebben we iig minstens één 60-er in ons midden, en hey, ik ben het niet.quote:
Feestje!quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In juni hebben we iig minstens één 60-er in ons midden, en hey, ik ben het niet.
Het is ook een toffe user, kan goed toepjes plaatsen en weet van wanten.quote:
We hadden er meer maar die zijn naar elders verhuisd en laten misschien heel af en toe weer eens hun gezicht zien.. maar 70+ is mij onbekendquote:Op dinsdag 2 april 2019 08:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In juni hebben we iig minstens één 60-er in ons midden, en hey, ik ben het niet.
Jm was de oudste hier.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:31 schreef chufi het volgende:
[..]
We hadden er meer maar die zijn naar elders verhuisd en laten misschien heel af en toe weer eens hun gezicht zien.. maar 70+ is mij onbekend
Dan krijgen we gewante troepjes als traktatiequote:Op dinsdag 2 april 2019 08:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is ook een toffe user, kan goed toepjes plaatsen en weet van wanten.
De kortste wegquote:Op dinsdag 2 april 2019 08:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ongelukkige automobiliste neemt de trap...
That's what we want.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:34 schreef Yellow. het volgende:
[..]
Dan krijgen we gewante troepjes als traktatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |