Nee op Leen ook maar dat is Mister Feyenoord ook wel jaquote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 13:21 schreef Ghostbuster het volgende:
En ik ben weer voor Ajax vandaag, de hell met dat tyfus brabant
Nulnulletje, denk ik.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Dillema wel vandaag want we spelen tegen mijn andere club Utreg
Ik ken iemand met een Fyenoord tattoo.quote:
Ik wel 20.000quote:Op zondag 31 maart 2019 13:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een Fyenoord tattoo.
Allemaal fout dus?quote:
Mag ik je handtekening ?quote:Op zondag 31 maart 2019 13:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een Fyenoord tattoo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 maart 2019 13:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag ik je handtekening ?* Ghostbuster PSV vlag opzoektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Maar dat is toch erg? Hij kwam in de kroeg heel stoer zijn tattoo laten zien,en iedereen ging stuk.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah dacht dat je Feyenoord op zijn Fries schreef
You’re welcomequote:Op zondag 31 maart 2019 11:50 schreef Lucky2Bastard het volgende: Stond onder de douche ineens spontaan Lee Towers nummers te zingen.
Dacht ik meld het nog ff.
![]()
Ja best erg ...quote:Op zondag 31 maart 2019 13:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar dat is toch erg? Hij kwam in de kroeg heel stoer zijn tattoo laten zien,en iedereen ging stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B en Tilly onder de douche?quote:
Ik ook niet.quote:
Ik had Rindschtubel Käseronetten mit gemischte Gemüse.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:55 schreef mario390 het volgende:
Fleischlaibchen en Püreelekker gewezen
salat
Uit de diepvries ?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had Rindschtubel Käseronetten mit gemischte Gemüse.
Erd pferren?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ja jaquote:Op zondag 31 maart 2019 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat zing jij onder de douche?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoort dat er ook bij als je op de erebank zit?
Ook lekkerquote:Op zondag 31 maart 2019 14:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja jagisteren had ik fuderstinkel met gomtifurz
quote:Op zondag 31 maart 2019 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb Wesley Sneijder op m'n rug getatoeëerd met de tattoo van Yolanthe op zijn buik.
SO naar Tilly.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 13:55 schreef mario390 het volgende:
Fleischlaibchen en Püreelekker gewezen
salat
quote:
Vind die bril maar niksquote:
Heb je Mehmet niet gespot gisteren in de stad?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Man man, wat een genot weer in het Tilly van de Tonnekreek-topic.
Nee, vreemd eigenlijk. De barbecue van Madilia was hier wel te ruiken.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je Mehmet niet gespot gisteren in de stad?
Hij heeft vast z'n Michael Jackson-pasjes weer gedaan.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:32 schreef chufi het volgende:
Met GJ de Hennepman naar de Snollebollekes.
Doe mij maar Pieter de Rastaman , die ken ik tenminste
Madi was gisteren in Lemmer.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, vreemd eigenlijk. De barbecue van Madilia was hier wel te ruiken.
Bizar bizar idd, dat je zo fucking blij kunt worden van auto's wassen ook eh?quote:
Nicolien is weer eens super fan van iemand. Volg haar op Instagram maar niet teveel, want dan moet je detoxen en daar heeft ze ook weer leuke vloggers voor die je moet volgen.quote:
quote:
Die twee koppels uit Haarlem zijn wel de verschrikkelijkste van allemaal.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Bizar bizar idd, dat je zo fucking blij kunt worden van auto's wassen ook eh?
Een vriend van me heeft dat ook.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Verschrikkelijk die Bas jaquote:Op zondag 31 maart 2019 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die twee koppels uit Haarlem zijn wel de verschrikkelijkste van allemaal.
Ik ook in de wasstraatquote:Op zondag 31 maart 2019 14:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft dat ook.
Neem er alle tijd voor. Fuck het milieu.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nummers nog wel,douche jij zo lang?
Zet 'm er achteruit in dan.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook in de wasstraat, en dat ding rost iedere keer mijn buitenspiegels er af
![]()
11 keer goed gegaan al
Goed antwoordtwitter:cunninghamshire twitterde op zondag 31-03-2019 om 08:39:27Robert Smith keeps it real. https://t.co/SwCN0cDjTB reageer retweet
Mijn overbuurman ook. wast elke week allebei zijn auto's. Velgen schoonmaken met afwasborstel enzo....quote:Op zondag 31 maart 2019 14:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft dat ook.
Ik las towel zwiep,maar dat is wat anders.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel de Towers zwiep helemaal onder de knie nu.
Die vriend van van me heeft er zijn werk van gemaakt.En hij is echt goed in zijn beroep.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn overbuurman ook. wast elke week allebei zijn auto's. Velgen schoonmaken met afwasborstel enzo....
Ja, dat kan aankomen. Helemaal bij een natte.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik las towel zwiep,maar dat is wat anders.
quote:Op zondag 31 maart 2019 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Goed antwoordtwitter:cunninghamshire twitterde op zondag 31-03-2019 om 08:39:27Robert Smith keeps it real. https://t.co/SwCN0cDjTB reageer retweet
Niks gewoon koelingquote:Op zondag 31 maart 2019 15:13 schreef mario390 het volgende:
wat is er wanneer de laptop zo zacht rumort?
keer de stobzauger op de openingen zettenquote:Op zondag 31 maart 2019 15:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar de ding doet bij hochfahren rattern
Even je fan checken.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar de ding doet bij hochfahren rattern
stof in de ventilatorquote:Op zondag 31 maart 2019 15:13 schreef mario390 het volgende:
wat is er wanneer de laptop zo zacht rumort?
pas maar op .. straks krijg je hem dubbelquote:Op zondag 31 maart 2019 15:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een TR gehad omdat ik zei Stam lijkt op een Nazi
heb ik geen zo kleinequote:Op zondag 31 maart 2019 15:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
keer de stobzauger op de openingen zetten
Ventilator.quote:
En de dans doen .quote:
Centen scheppen/vloer vegenquote:
Danst hij normaal?quote:Op zondag 31 maart 2019 15:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Centen scheppen/vloer vegen
Gister al genoeg gedanst met Scrut
quote:
Laptops zoemen regelmatig, zeker bij zware programma's.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:21 schreef mario390 het volgende:
ik vraag om mijn laptop en jullie schrijven over dansen en voetbalik snap helemal niks
Ja we kunnen moeilijk even langskomen eh? Conjoquote:Op zondag 31 maart 2019 15:21 schreef mario390 het volgende:
ik vraag om mijn laptop en jullie schrijven over dansen en voetbalik snap helemal niks
Scrut is losser in de heupenquote:
Die van mij heeft een dubbele fan.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Laptops zoemen regelmatig, zeker bij zware programma's.
quote:
quote:
Wie, GJ? Die is toch helemaal niet blij, dat is allemaal show. Tussen de insta opnames door staat ie 49 jointjes per dag weg te roken om suïcidale gedachtes te verdrijven.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh had de tekst nog niet gelezen behalve die superrrr inspirerende quotequote:Op zondag 31 maart 2019 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nicolien is weer eens super fan van iemand. Volg haar op Instagram maar niet teveel, want dan moet je detoxen en daar heeft ze ook weer leuke vloggers voor die je moet volgen.
Mocht je arm uit de kom vliegen dan kan de amberlanse tenminste dichtbij parkerenquote:Op zondag 31 maart 2019 14:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel de Towers zwiep helemaal onder de knie nu.
Ik vind Nicoliens blijheid eng. Dat kan toch niet echt zijn?quote:Op zondag 31 maart 2019 15:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wie, GJ? Die is toch helemaal niet blij, dat is allemaal show. Tussen de insta opnames door staat ie 49 jointjes per dag weg te roken om suïcidale gedachtes te verdrijven.
verkoopsmilequote:Op zondag 31 maart 2019 15:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind Nicoliens blijheid eng. Dat kan toch niet echt zijn?
Met lachende ogen.quote:
bedankt maar nu is hij anquote:Op zondag 31 maart 2019 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
alleen de bovenste dan, zonder open te maken
dat is bij de advanced system care dabei de optimierungquote:
gummi mädchenquote:Op zondag 31 maart 2019 15:53 schreef mario390 het volgende:
48 uuren dat domste kostum vor dat meisje man man zo schlafen![]()
[ afbeelding ]
scheissquote:Op zondag 31 maart 2019 15:59 schreef mario390 het volgende:
man man wat en dingen het gevt
[ afbeelding ]
Doorgedraaid?quote:
Met een stoel?quote:
Stoel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op zondag 31 maart 2019 16:26 schreef TillyB het volgende:
rare ads krijg ik tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
rare ads krijg ik tegenwoordigValt wel mee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
rare ads krijg ik tegenwoordigDeze keer sta ik mijn plek op de bank even af hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
rare ads krijg ik tegenwoordigads zijn vaak afgesteld op je persoonlijke interessesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
ik denk dat hij brood als lunch had gekregen ipv een warme maaltijdquote:
Dan snap ik het.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Misschien lagen er kruimels op.
quote:Op zondag 31 maart 2019 16:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk dat hij brood als lunch had gekregen ipv een warme maaltijd
In je nek.quote:
Nou jaquote:Op zondag 31 maart 2019 16:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deze keer sta ik mijn plek op de bank even af hoor.
Ik krijg zelfs NL ads terwijl ik vanuit Spanje surfquote:Op zondag 31 maart 2019 16:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
ads zijn vaak afgesteld op je persoonlijke interesses
Ben je op vakantie?quote:Op zondag 31 maart 2019 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs NL ads terwijl ik vanuit Spanje surf
Wil je een klap(met de)stoel?quote:Op zondag 31 maart 2019 16:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het had ook een klapstoel kunnen zijn. Dan roep je het over jezelf af.
Ook nog.Wat erg.Stoel kapot?quote:
ik geloof dat laatste is de kleinste problem ,moeder is dood dat is egal of de stoel kapoet isquote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat doe jij toch ook wel eens met Mutti?
Zo kom je nog eens ergensquote:Op zondag 31 maart 2019 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit Virtueel in Spanje zeg maar... of ergens anders wanneer ik wil
Ook met stoelen?quote:
Dat is zo Mario, maar we kennen het arme mens verder niet, al is het bijzonder treurig.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik geloof dat laatste is de kleinste problem ,moeder is dood dat is egal of de stoel kapoet is
GM broeder.quote:
Nja, dat dus. Je kan al het leed van de wereld wel op je schouders willen nemen, maar je lost er niets mee op en die moeder heeft er ook geen drol meer aan.quote:
Hey muts.quote:
Middag !quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 16:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man nee, maar ik zei haar vandaag dat zij soms echt lästig ist
Kijkquote:Op zondag 31 maart 2019 16:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]![]()
En voor Chuf: en FF![]()
[ afbeelding ] 1982.
It is al lang lyn dat ik die gehoord heb.quote:
Het blijft een 'moeilijk' gesprek.quote:
Beloftes kom ik na. Nu ga ik weer naar F1. Druk druk....quote:
dat wel........quote:Op zondag 31 maart 2019 16:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het blijft een 'moeilijk' gesprek.
misschien was het wel een monstermoeder en was dit de enige uitweg voor de zoon om van haar jarenlange martelingen af te komenquote:Op zondag 31 maart 2019 16:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is zo Mario, maar we kennen het arme mens verder niet, al is het bijzonder treurig.
je hebt dus brood gekregen in plaats van een warme maaltijd?quote:Op zondag 31 maart 2019 16:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man nee, maar ik zei haar vandaag dat zij soms echt lästig ist
In de war met zomertijd en wintertijd.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:49 schreef mario390 het volgende:
vandaag zei zij ik ben om 4 00 naar huis gekomen ,maar ik weet zeker dat het 3 uuren erder was
kreg elke dag bijna normal middagetenquote:Op zondag 31 maart 2019 16:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
je hebt dus brood gekregen in plaats van een warme maaltijd?
quote:Op zondag 31 maart 2019 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de war met zomertijd en wintertijd.
quote:Op zondag 31 maart 2019 16:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
misschien was het wel een monstermoeder en was dit de enige uitweg voor de zoon om van haar jarenlange martelingen af te komen
Die gozer was ernstig ziek.Weet niet of hij nog leeft.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
It is al lang lyn dat ik die gehoord heb.
je bent er net....quote:Op zondag 31 maart 2019 16:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Beloftes kom ik na. Nu ga ik weer naar F1. Druk druk....![]()
![]()
Leuk feestje gehad zekerquote:Op zondag 31 maart 2019 16:49 schreef mario390 het volgende:
vandaag zei zij ik ben om 4 00 naar huis gekomen ,maar ik weet zeker dat het 3 uuren erder was
ja je weet het niet, je had daar ook die Fritzl toch?quote:Op zondag 31 maart 2019 16:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat ze om de 2 dagen een halfje uitgedroogd wit de kelder inflikkerde.
Dat wist ik niet, zo jong.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die gozer was ernstig ziek.Weet niet of hij nog leeft.
quote:Op zondag 31 maart 2019 16:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja je weet het niet, je had daar ook die Fritzl toch?
quote:Op zondag 31 maart 2019 16:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
misschien was het wel een monstermoeder en was dit de enige uitweg voor de zoon om van haar jarenlange martelingen af te komen
over zie gaat het hiero?quote:Op zondag 31 maart 2019 16:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat ze om de 2 dagen een halfje uitgedroogd wit de kelder inflikkerde.
Ja tis een beetje chaotisch hier ook ... film voetbal F1 wielrennen ..quote:Op zondag 31 maart 2019 16:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Beloftes kom ik na. Nu ga ik weer naar F1. Druk druk....![]()
![]()
Oh.....quote:Op zondag 31 maart 2019 16:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1 of andere klapjosti heeft zijn moeder doodgeslagen met een stoel.
Da's best veel tegelijk ja.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tis een beetje chaotisch hier ook ... film voetbal F1 wielrennen ..
neu..... hoeft niet hoorquote:Op zondag 31 maart 2019 16:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Zo reageerden wij ook ongeveer. Wat moet je dan, ach en wee roepen?
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
is toch egal of de stoel kapoet was,moms kop was kapoet
verse tomatensoep met broodietserigsquote:Op zondag 31 maart 2019 17:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Turks brood vullen met allerhande ingrediënten.![]()
Wat gaan jullie eten?
Soul neemt pizza mee.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat gaan jullie eten?
een prutje met veel groente, vergagehakt shit en spaghetti geloof ikquote:Op zondag 31 maart 2019 17:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Lekker. Ik gooi er altijd van die mini elleboog macaroni door.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
verse tomatensoep met broodietserigs
Wat prop je er allemaal tussen?quote:Op zondag 31 maart 2019 17:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik mag hopen van niet.quote:
Klinkt goed!quote:Op zondag 31 maart 2019 17:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk oude kaas, tomaat, groene paprika en wat zwarte olijven.
Nou, dat klinkt ook niet slecht.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:06 schreef Deisyy het volgende:
Rösti, cordon blue en witlof met kaaskerriesaus.
die heb ik niet, ik vind dat niet zo heel lekker, zitten niet eens ballen in (vergeten), dus het wordt brood in de soep dippenquote:Op zondag 31 maart 2019 17:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker. Ik gooi er altijd van die mini elleboog macaroni door.
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:04 schreef FANN het volgende:
[..]
een prutje met veel groente, vergagehakt shit en spaghetti geloof ik
Ik maak morgen verse tomatensoep en quesadillasquote:Op zondag 31 maart 2019 17:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
verse tomatensoep met broodietserigs
Met ketchup of doe je er verder geen saus door?quote:
klinkt lekker, behalve de olijven, die lust ik nietquote:Op zondag 31 maart 2019 17:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk oude kaas, tomaat, groene paprika en wat zwarte olijven.
misschien kaassaus had ik gedacht... maar ketchup kan ookquote:Op zondag 31 maart 2019 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met ketchup of doe je er verder geen saus door?
eet smakelijk dan maarquote:Op zondag 31 maart 2019 17:12 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien kaassaus had ik gedacht... maar ketchup kan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |