Doeg.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh ja, kmot weg en nog douchen en eten ook. Dag!
Jeetje, asociaal.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Op zondag pas om 12 uur open hier.
Nee.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je weer beetje de oude?
ik hoorde dit liedje op spotify ik kan alleen geen clipje vinden!quote:Op zondag 31 maart 2019 03:55 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Niemand ziet je niemand kent je...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 maart 2019 11:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoorde dit liedje op spotify ik kan alleen geen clipje vinden!
Grappige tekst wel!![]()
40+ / Nederlandstalige muziek uit alle tijden! #8Speciaal voor jou een nieuw liedje gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kalm aan met die elleboog, Lee Towersquote:Op zondag 31 maart 2019 11:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht af en toe een beetje in je zij te porren, teneinde kekke ende snedige uitspraken te ontlokken.
gezien!quote:Op zondag 31 maart 2019 11:19 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een nieuw liedje gepost
Leuk muziek wel, alleen geen idee onder welke gerne het valt of valt gewoon onder Nederlands talig?quote:
Cabaret, want ze hebben de Annie Schmidt prijs gewonnen.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leuk muziek wel, alleen geen idee onder welke gerne het valt of valt gewoon onder Nederlands talig?
wat hij zegt!quote:Op zondag 31 maart 2019 11:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leuk muziek wel, alleen geen idee onder welke gerne het valt of valt gewoon onder Nederlands talig?
Ah thanks voor de uitlegquote:Op zondag 31 maart 2019 11:33 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Cabaret, want ze hebben de Annie Schmidt prijs gewonnen.
Maar je kunt het ook luisterlied noemen.
Nummers nog wel,douche jij zo lang?quote:Op zondag 31 maart 2019 11:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stond onder de douche ineens spontaan Lee Towers nummers te zingen.![]()
Dacht ik meld het nog ff.
Goedemorgen dan..quote:Op zondag 31 maart 2019 11:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zolang je nog maar helder kan zien!quote:Op zondag 31 maart 2019 11:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Begint dat bij 1?quote:Op zondag 31 maart 2019 12:10 schreef Voxs het volgende:
Inzending: pianomeisje
Inzendingsnummer: 7763
Dat zou goed mogelijk zijnquote:
Spannend!quote:Op zondag 31 maart 2019 12:10 schreef Voxs het volgende:
Succes gewenst.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:10 schreef Voxs het volgende:
ja!quote:
Dank!quote:
Geen idee, is niet op een website te zien. De jury krijgt een klus!quote:
OK succes dan maar gewenst, maar dat had je vast al wel begrepenquote:Op zondag 31 maart 2019 12:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja!
[..]
Dank!
[..]
Geen idee, is niet op een website te zien. De jury krijgt een klus!
In mei krijg ik te horen ja of nee.
Ja dank! Buiten nuquote:Op zondag 31 maart 2019 12:48 schreef chufi het volgende:
[..]
OK succes dan maar gewenst, maar dat had je vast al wel begrepen
Maar goedemiddag Marioquote:Op zondag 31 maart 2019 12:54 schreef mario390 het volgende:
goed middag
geen schlumpf maar monstro-kostum
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 maart 2019 11:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |